| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Ovechkin Raipe

|
Lähetetty: Tor Huh 20, 2006 8:36 pm Viestin aihe: Nickersonin maali |
|
|
| Voisko joku ystävällinen laittaa tän päiväsen Nickersonin maalin, joka tuli 3. erässä? Oli se komea yksilösuoritus ja osoitus, että Nicke osaa pelatakin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Räpylä Enforcer

Liittynyt: 06 Maa 2006 Viestejä: 1657 Paikkakunta: Henkisesti porilainen
|
Lähetetty: Tor Huh 20, 2006 9:47 pm Viestin aihe: Re: Nickersonin maali |
|
|
| Ovechkin kirjoitti: | | Voisko joku ystävällinen laittaa tän päiväsen Nickersonin maalin, joka tuli 3. erässä? Oli se komea yksilösuoritus ja osoitus, että Nicke osaa pelatakin. |
Kumpi niistä?
Ei vaan eihän miehen pelitaitoja kukaan ole alku höyryjen jälkeen kritisoinutkaan, mutta tuollaista nyt ei voi yksilösuorituksesti vielä kutsua. _________________ "Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ovechkin Raipe

|
Lähetetty: Per Huh 21, 2006 1:11 pm Viestin aihe: |
|
|
| Hei joku joka otti matsin nauhalle ( Wallinheimo), niin voisitteko ny laittaa tämän |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Zorba Gooni
|
Lähetetty: Per Huh 21, 2006 1:57 pm Viestin aihe: Re: Nickersonin maali |
|
|
| Räpylä kirjoitti: | | tuollaista nyt ei voi yksilösuorituksesti vielä kutsua. |
Minusta voi. Ei yksilösuorituksen tarvitse olla mikään koko kentän kynäily. Kiekko lapaan, tyhjät pois ja voimalla ohi hyökkääjien laukaisupaikalle. Hieno maali. Nickerson yritti samanlaista jo aiemmin ottelussa, mutta tuolloin veto ei mennyt perille.
Röyhkeästi maalille ajamalla tehty maali on usein näyttävämpi kuin joku yksittäinen harhautuksella tehty sutaisu. Clippiä kehiin jos jollain on. Todellakin oli komea maali. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Smierc Legenda

Liittynyt: 16 Tam 2006 Viestejä: 1309 Paikkakunta: Pohjois-Norja
|
Lähetetty: Per Huh 21, 2006 4:06 pm Viestin aihe: |
|
|
Hiukan nyt muuttamalla alkuperäistä toivomusta: Olisiko mitenkään mahdollista, Wallinheimo, että koostaisit tällaisen clipin, jossa olisivat nämä kaikki ottelun maalit mukaan lukien Nickersonin uran ensimmäinen play-offs-maali? _________________ "Brian Giontalla on kokoa vain 140 senttiä"
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Leuka Kulttuuriministeri evp.

|
Lähetetty: Per Huh 21, 2006 4:43 pm Viestin aihe: |
|
|
| Smierc kirjoitti: | | Hiukan nyt muuttamalla alkuperäistä toivomusta: Olisiko mitenkään mahdollista, Wallinheimo, että koostaisit tällaisen clipin, jossa olisivat nämä kaikki ottelun maalit mukaan lukien Nickersonin uran ensimmäinen play-offs-maali? |
Noiden pätkien tekeminen on suhteellisen työlästä hommaa, että kuormaa voisi jakaa useammallekin henkilölle... tätä toivoisin enemmän kuin sitä, että eukko on ostanut mulle saunakaljan, eli aika paljon. _________________ Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Wallinheimo Jäädytetty
|
Lähetetty: Per Huh 21, 2006 4:50 pm Viestin aihe: |
|
|
| Smierc kirjoitti: | | Hiukan nyt muuttamalla alkuperäistä toivomusta: Olisiko mitenkään mahdollista, Wallinheimo, että koostaisit tällaisen clipin, jossa olisivat nämä kaikki ottelun maalit mukaan lukien Nickersonin uran ensimmäinen play-offs-maali? |
Kyllähän se käy. Sitten lauantain pelin jälkeen (tai maanantain). |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ovechkin Raipe

|
Lähetetty: Per Huh 21, 2006 5:16 pm Viestin aihe: |
|
|
| Itse teen playoffien jälkeen kattavan Ässäkoosteen koko kaudesta videomuotoon ja pistän sen sitten tänne jakeluun. Kunhan vaan saisin vielä hieman lisämateriaalia. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
joekkuli Kurinpitäjä
|
Lähetetty: Per Huh 21, 2006 6:26 pm Viestin aihe: |
|
|
kyllä se ville leinon maali oli kyllä aika hieno jos ruvetaan maaleja ajatteleen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Smierc Legenda

|
Lähetetty: Per Huh 21, 2006 8:57 pm Viestin aihe: |
|
|
| joekkuli kirjoitti: | kyllä se ville leinon maali oli kyllä aika hieno jos ruvetaan maaleja ajatteleen |
Nyt minun on ihan pakko kysyä, että mitä joukkuetta kannatat? Ei mitenkään viestiisi liittyen vaan yleisesti? _________________ "Brian Giontalla on kokoa vain 140 senttiä"
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Wallinheimo Jäädytetty
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ovechkin Raipe

|
Lähetetty: Lau Huh 22, 2006 2:36 pm Viestin aihe: |
|
|
Kiitoksia jälleen W-Heimo loistavasta työstä. Olet todella ansainnut tuon enforcer-nimikkeen.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
joekkuli Kurinpitäjä
|
Lähetetty: Lau Huh 22, 2006 7:04 pm Viestin aihe: |
|
|
| Smierc kirjoitti: | | joekkuli kirjoitti: | kyllä se ville leinon maali oli kyllä aika hieno jos ruvetaan maaleja ajatteleen |
Nyt minun on ihan pakko kysyä, että mitä joukkuetta kannatat? Ei mitenkään viestiisi liittyen vaan yleisesti? |
hpkta:han mä kannnatan no täytyyhän aina kotiopäin vetää  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Smierc Legenda

|
Lähetetty: Lau Huh 22, 2006 10:07 pm Viestin aihe: |
|
|
| joekkuli kirjoitti: | | Smierc kirjoitti: | | joekkuli kirjoitti: | kyllä se ville leinon maali oli kyllä aika hieno jos ruvetaan maaleja ajatteleen |
Nyt minun on ihan pakko kysyä, että mitä joukkuetta kannatat? Ei mitenkään viestiisi liittyen vaan yleisesti? |
Sellasta vähän ajattelinkin Onnea sinnepäin, pitäkää lippu korkealla. (isot rahaseurat alas ) _________________ "Brian Giontalla on kokoa vain 140 senttiä"
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
joekkuli Kurinpitäjä
|
Lähetetty: Sun Huh 23, 2006 6:49 am Viestin aihe: |
|
|
| Smierc kirjoitti: | | joekkuli kirjoitti: | | Smierc kirjoitti: | | joekkuli kirjoitti: | kyllä se ville leinon maali oli kyllä aika hieno jos ruvetaan maaleja ajatteleen |
Sellasta vähän ajattelinkin Onnea sinnepäin, pitäkää lippu korkealla. (isot rahaseurat alas ) |
kyllä näin on  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|