Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Sami Helenius
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Videopätkät
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kaikkonen
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Tor Huh 21, 2005 6:18 pm    Viestin aihe: Sami Helenius Vastaa lainaamalla viestiä

Eli ois kiva saada kunnon collection Sami Heleniuksen tappeluita tänne Smile ja vaikka LP laittaa saitille.

http://www.nyrkkialeukaperiin.com/videot/nhl/helenius-hartnell.avi

http://www.nyrkkialeukaperiin.com/videot/nhl/helenius-may1.avi

http://www.nyrkkialeukaperiin.com/videot/nhl/helenius-may2.avi

Tuossa täältä muutama klippi Smile
Joltin
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Tor Huh 21, 2005 8:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tossa pari:
Helenius vs Vandenbussche Tappelu
Helenius vs Shelley Tappelu
Helenius vs Laraque Fight
besser
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Tor Huh 21, 2005 10:10 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:

Ei toimi. Lataamaan pystyy, mutta kuva pysähtyy heti. Noita muita en kokeillut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Joltin
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2005 7:10 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

besser kirjoitti:
Lainaus:

Itsekkin sen tuolta latasin, ja kyllä se mulla toimii. Kokeilin vielä kolmella eri playerilla. Winampilla, Real Alternativella ja Windows Media Playerilla, kaikilla toimi mainiosti.
Gagnon
Kurinpitäjä

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2005 2:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tota Helenius vs Laraque matsii oon ettiny kauan...kiitos Joltinille siitä Smile
Leuka
Kulttuuriministeri evp.

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2005 3:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joltin kirjoitti:
besser kirjoitti:
Lainaus:

Itsekkin sen tuolta latasin, ja kyllä se mulla toimii. Kokeilin vielä kolmella eri playerilla. Winampilla, Real Alternativella ja Windows Media Playerilla, kaikilla toimi mainiosti.

Mullakaan ei toiminut omalla koneella. Eukon uudemmalla ja paremmalla toimii (Media Player 10). Toi on pakattu DivX-koodekilla ja sen asentaminen voi auttaa asiaan. Samalla saa myös DivX-playerin, jolla toistaminen voi onnistua jos MP nikottelee.

Kiitos tosiaan pätkästä. On parempilaatuinen kuin mulla nauhalla oleva. Täytyy pakkailla pienemmäksi ja laittaa saitille kans toi.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kaikkonen
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2005 7:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

LP varmaa vois upata tänne noi ku suomalaisesta tappelijasta kumminmi o kysymys.
Joltin
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2005 7:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

*Deleted*

Viimeinen muokkaaja, Joltin pvm Lau Tou 07, 2005 10:52 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Kaikkonen
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2005 7:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitän ja kumarran kaikkia mutta mun rapidsahre donwloadaus raja o menny täyee jo ei saa ladatuu tota ahl tappeluu mut mun mese ossa jos jollai o sendi helhen tappeluit mist vaa ni kaikkonen_otto@hotmail.com
besser
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2005 7:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joltin kirjoitti:
besser kirjoitti:
Lainaus:

Nojoo nyt toimi VLC:llä. Toi RealPlayer ei näköjään osannu pyörittää. Rolling Eyes
Mutta hyvä tappelu.
Takaisin alkuun
Joltin
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2005 7:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikkonen kirjoitti:
Kiitän ja kumarran kaikkia mutta mun rapidsahre donwloadaus raja o menny täyee jo ei saa ladatuu tota ahl tappeluu mut mun mese ossa jos jollai o sendi helhen tappeluit mist vaa ni kaikkonen_otto@hotmail.com

Ootsä kännissä? Very Happy
Nyt on poistuttava koneelta. Koita malttaa se tunti, heh!
Leuka
Kulttuuriministeri evp.

LähetäLähetetty: Lau Huh 23, 2005 1:41 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joltin kirjoitti:
Tossa yksi Samin AHL-tappeluista Remi Royeria vastaan:
Helenius vs Royer

Ei jumalauta mikä klippi 26,6 megaa Shocked

Kiitos taas! Löytyykö muita AHL-tappeluja?
Mulla on kasetilla tosi huonolaatuinen Helenius vs. Stock. Hyvä mättö Tappelu

EDIT: Siis 19 sek. klippi, joka loppuu juuri kun tappelu alkaa... nyt taitaa olla vikaa mun härveleissä Neutral
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Joltin
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Lau Huh 23, 2005 9:55 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, kyllä se on ihan 1m 44s pitkä toimiva clippi, juuri testasin.
Isokokoinen kylläkin.
Kaikkonen
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Lau Huh 23, 2005 10:00 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jooh, Anteeksi eilinen oli tultuu nautittuu vähän vappusimaa liian aikaisin. Smile vähä tuli kommenttia tänään aamul et "eiks se Helge oikee pärjänny?" Olin vissi jotai huudellu et "tapa se tai jotai" Very Happy
besser
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Lau Huh 23, 2005 5:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Helenius vs Stevens
Helenius vs Blouin
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Videopätkät Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Sivu 1 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa