Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Muutama Pelicans video!
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Videopätkät
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Doull
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Tii Kes 06, 2006 12:48 pm    Viestin aihe: Muutama Pelicans video! Vastaa lainaamalla viestiä

Tässä viimekautisia tappeluja Pelicansin kotipeleistä! Parempana kuin täällä ennen nähdyt! (kuvanlaadun olisi voinut antaa olla parempi!) Tuossa meni hieman aikaa kun sain sählättyä tuon klipin ja löysin tarvittavat ohjelmat!
Tässä ensimmäinen:
http://rapidshare.de/files/22346156/Helenius_vs._Kudroc.mp4.html

Toistoon tarvitaan VLC media player! Eivät sisällä ääntä (ei ollut alkuperäisessäkkään)

EDIT:
Salmela vs. Kariya (hieman pidempi kuin nelosen pätkä)
http://rapidshare.de/files/22346794/Salmela_vs._Kariya.mp4.html

EDIT2:
Kauan kaivattu Helenius vs. Schnabel nyhjäys!
http://rapidshare.de/files/22347403/Helenius_vs._Schnabel.mp4.html

Siinä olikin kaikki!

Viimeinen muokkaaja, Doull pvm Tii Kes 06, 2006 1:10 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wallinheimo
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Tii Kes 06, 2006 1:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Suuret kiitokset!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Doull
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Tii Kes 06, 2006 1:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wallinheimo kirjoitti:
Suuret kiitokset!

Ole hyvä vaan!
Takaisin alkuun
Rikardo
Mestisäijä

LähetäLähetetty: Tii Kes 06, 2006 2:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos todella paljon!
Takaisin alkuun
Kaikkonen
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Tii Kes 06, 2006 2:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitoksia Helvetisti! Smile stna ku tuomarit meni schnappin ja helgen väliin.. :S Schnappin naama vähä punottiki tossa Very Happy
mazapp
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Tii Kes 06, 2006 3:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitoksia!! Johan näitä klippejä on kaipailtukin. Mukava saada vihdoin nuo Helgen klipit. On se Kudroc soturi Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Doull
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Tii Kes 06, 2006 3:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin joo! Taas olkaa hyvä! Oli tässä hieman asiaakin eli tuossa Helenius vs. Kudroc klipissä on myös Pihlströmin taklaus Jussi Saariseen.

Ja sitten millä ohjelmilla väännätte klipit, jos DVD levyiltä otetaan materiaalia? Itse käytin Mpg2Cut2(build6419) ja sitten pakkasin VLC:llä!

Eli tuolla "kaappasin" videon: Mpg2Cut2 - http://www.geocities.com/rocketjet4/
Takaisin alkuun
Wallinheimo
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Tii Kes 06, 2006 3:25 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Doull kirjoitti:
Niin joo! Taas olkaa hyvä! Oli tässä hieman asiaakin eli tuossa Helenius vs. Kudroc klipissä on myös Pihlströmin taklaus Jussi Saariseen.

Ja sitten millä ohjelmilla väännätte klipit, jos DVD levyiltä otetaan materiaalia? Itse käytin Mpg2Cut2(build6419) ja sitten pakkasin VLC:llä!

Eli tuolla "kaappasin" videon: Mpg2Cut2 - http://www.geocities.com/rocketjet4/

Itse jos olen ottanut dvd:ltä kokonaisia pelejä ja laittanut torrenttina jakoon, niin pakkaamisen olen käyttänyt ylensä AutoGK-ohjelmaa.

Sitten jos yksittäisiä pätkiä on pitänyt ottaa, niin olen kaapannut ne videokameraan ja siirtänyt tietokoneelle ja sitten pakannut. Joku parempi keino pitäisi keksiä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Doull
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Tii Kes 06, 2006 3:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wallinheimo kirjoitti:
Itse jos olen ottanut dvd:ltä kokonaisia pelejä ja laittanut torrenttina jakoon, niin pakkaamisen olen käyttänyt ylensä AutoGK-ohjelmaa.

Sitten jos yksittäisiä pätkiä on pitänyt ottaa, niin olen kaapannut ne videokameraan ja siirtänyt tietokoneelle ja sitten pakannut. Joku parempi keino pitäisi keksiä.

No tolla Mpg2Cut2 sai kätevästi. Laittoi vaan että tästä tähän ja sitten save this clip. Ohjelman käyttöliiittymä on aika karu mutta helppo! Ja tuota VLC:tä käytin kun en muuta jaksanut etsiä. Ja kyllä nuo klipit taitavat ihan hyvin pelittää.
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Tii Kes 06, 2006 10:22 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hyvää duunia, kiitos. Realplayerilla toimi ainakin täällä ihan ok.
Takaisin alkuun
Pauli#55
Legenda

LähetäLähetetty: Kes Kes 07, 2006 6:51 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Loistavaa! Tuhannet kiitokset!
Doull
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Kes Kes 07, 2006 10:27 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

*Deleted*
[Jäähyaition asiallisten neuvojen vuoksi]

Viimeinen muokkaaja, Doull pvm Kes Kes 07, 2006 1:10 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Kes Kes 07, 2006 12:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Doull kirjoitti:
Tässä kun aikaa on niin vielä tuli mieleen muutamia pätkiä mitkä laitan jossain vaiheessa, noin viikon sisään. Eli tulossa on: Lennart Petrellin polvitaklaus ja Justin Forrestin korkea maila. Molemmista seurasi ulosajo hieman kyseenalaiseti. Ja jos joku jotain keksii Pelicansin kotipeleistä niin voin vääntää klippejä jos sattuu itseltä löytymään.

Vinkki: jos nämä ovat suoraan Pelicansin kuvaamilta otteluvideoilta, niin joukkue saattaa saada liigalta ja Canalilta nootin mikäli ne leviävät yhtäkkiä nettini ja vieläpä Lahdesta päin ja tämän jälkeen alkaakin melkoinen sirkus...

Nim. oppinut-kantapään-kautta
Takaisin alkuun
Doull
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Kes Kes 07, 2006 12:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jäähyaitio kirjoitti:
Vinkki: jos nämä ovat suoraan Pelicansin kuvaamilta otteluvideoilta, niin joukkue saattaa saada liigalta ja Canalilta nootin mikäli ne leviävät yhtäkkiä nettini ja vieläpä Lahdesta päin ja tämän jälkeen alkaakin melkoinen sirkus...

Nim. oppinut-kantapään-kautta

Eli olisi parempi ottaa kaikki pois kehistä? Ja vedetään tämän jälkeen sanoja takaisin päin, eli mitään ei ole enään ainakaan tulossa! Kiitokset tiedoista Jäähyaitiolle!
EDIT: en kyllä usko että noista kolmesta pätkästä mitään tulee joukkueelle/kellekkään mitään sanktioita! Itse hieman mietin että voiko laittaa ja tulin siihen tulokseen että muutaman voi laittaa, koska henkilö jolta sain levyt ei erityisemmin kieltänyt. Toisaalta ei hän myöskään sanonut että saisi! Rolling Eyes
Takaisin alkuun
joekkuli
Kurinpitäjä

LähetäLähetetty: Kes Kes 07, 2006 3:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitoksia minultakin Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Videopätkät Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa