| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Lostedt#61 Erotuomaritarkkailija

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
The Ghastly Ghoul Salainen tietolähde

Liittynyt: 14 Hei 2006 Viestejä: 686 Paikkakunta: Eteläinen Suomi
|
Lähetetty: Tii Elo 15, 2006 7:13 pm Viestin aihe: |
|
|
Ahahahah, vittu Jortikka on oikeasti ehkä lapsellisin aikuinen jonka juttuja olen koskaan kuullut. "Mul on enemmän rahaa ku sul ja su isälläks" ahaha!
Noita juttuja heiteltiin joskus ala-asteella kun ei muuta enää keksitty. Kiitoksia vaan videosta, loistavaa tavaraa! _________________ "My goal is in the NHL" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
besser Jäädytetty
|
Lähetetty: Tii Elo 15, 2006 8:11 pm Viestin aihe: |
|
|
| The Ghastly Ghoul kirjoitti: | | Ahahahah, vittu Jortikka on oikeasti ehkä lapsellisin aikuinen jonka juttuja olen koskaan kuullut. |
Lakeutuu hyvin samalle tasolle ton kakaran kanssa. Tai enhän mä tiedä onko se tommonen aina. Ei tommoseen provoon pitäisi vastata mitenkään muuten kun naurulla.
Mazapille kiitokset klipistä. _________________ Pistetään väsymyksen piikkiin...
Viimeinen muokkaaja, besser pvm Tii Elo 15, 2006 8:21 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
C.Simon Kurinpitäjä

|
Lähetetty: Tii Elo 15, 2006 8:21 pm Viestin aihe: |
|
|
Tuhannet kiitokset!
Jortikka on kyllä oikeasti todella säälittävä pelle. Joku täälläkin varmasti tietää Jortikan valmennustyylin ja en ole ainoa joka ihmettelee takavuosien menestystä. Totaalinen pelle. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Tii Elo 15, 2006 8:36 pm Viestin aihe: |
|
|
| besser kirjoitti: | | The Ghastly Ghoul kirjoitti: | | Ahahahah, vittu Jortikka on oikeasti ehkä lapsellisin aikuinen jonka juttuja olen koskaan kuullut. |
Lakeutuu hyvin samalle tasolle ton kakaran kanssa. Tai enhän mä tiedä onko se tommonen aina. Ei tommoseen provoon pitäisi vastata mitenkään muuten kun naurulla.
Mazapille kiitokset klipistä. |
Myönnän että oli aika lapsellista, mutta tiesin että Jortikalla on huonot hermot ja ajattelin katsoa mitä tapahtuu. Ja hermostuhan se ja clipin jälkeen se vielä uhkaili jotain muuta, mutta mitäpä tuosta. Yksi syy saattoi olla jortikan hermostumiseen se että tepsillä vaikea kausi menossa ja muitakin ogelmia tps:än kanssa ym. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Badazz Enforcer

|
Lähetetty: Tii Elo 15, 2006 8:43 pm Viestin aihe: |
|
|
Hah, tulinen äijä toi Jortikka. Ois nyt perkele ottanu tossut vastaan. Aika naurettava äijä, eikä mun mielestä kovin kummoinen valmentajakaan, vaikka on kuus mestaruut hei. _________________ "He was 5-10 but played like he was 6-3. It showed the heart he had." -Wendel Clark |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
besser Jäädytetty
|
Lähetetty: Tii Elo 15, 2006 8:54 pm Viestin aihe: |
|
|
| Lostedt#61 kirjoitti: | | Myönnän että oli aika lapsellista |
Joo. Mutta se ei ollut pointti. Itseasiassa ihan hyvä läppä. Mietin vaan, että jos Jortsu onnistuu noin hyvin laskemaan itsensä n. 20 v. nuoremmän jätkän tasolle niin ei hyvin mene. Voihan se tietysti olla tommonen kokoajan (noku toi alotti...!), mutta sillon asiat taas on vielä huonommin . _________________ Pistetään väsymyksen piikkiin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ovechkin Raipe

|
Lähetetty: Tii Elo 15, 2006 8:57 pm Viestin aihe: |
|
|
| Badazz kirjoitti: | | eikä mun mielestä kovin kummoinen valmentajakaan, vaikka on kuus mestaruut hei. |
Mistäs sä tiedät, onko se hyvä valmentaja vai ei, eihän se sua oo koskaan valmentanut? Meidän on mun mielestä turha kommentoida noin tollasia valmentajia. Pelaajat sen tietää.. Jotku tykkää jotku ei.
Mutta voit tietenki olla tota mieltä jos haluat.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Badazz Enforcer

|
Lähetetty: Tii Elo 15, 2006 9:00 pm Viestin aihe: |
|
|
| Ovechkin kirjoitti: | | Badazz kirjoitti: | | eikä mun mielestä kovin kummoinen valmentajakaan, vaikka on kuus mestaruut hei. |
Mistäs sä tiedät, onko se hyvä valmentaja vai ei, eihän se sua oo koskaan valmentanut? Meidän on mun mielestä turha kommentoida noin tollasia valmentajia. Pelaajat sen tietää.. Jotku tykkää jotku ei.
Mutta voit tietenki olla tota mieltä jos haluat.  |
 _________________ "He was 5-10 but played like he was 6-3. It showed the heart he had." -Wendel Clark |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Tii Elo 15, 2006 9:31 pm Viestin aihe: |
|
|
| besser kirjoitti: | | Lostedt#61 kirjoitti: | | Myönnän että oli aika lapsellista |
Joo. Mutta se ei ollut pointti. Itseasiassa ihan hyvä läppä. Mietin vaan, että jos Jortsu onnistuu noin hyvin laskemaan itsensä n. 20 v. nuoremmän jätkän tasolle niin ei hyvin mene. Voihan se tietysti olla tommonen kokoajan (noku toi alotti...!), mutta sillon asiat taas on vielä huonommin . |
Totta. Voi olla että ne asiat onkin aika huonosti... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Gagnon Kurinpitäjä

|
Lähetetty: Tii Elo 15, 2006 9:40 pm Viestin aihe: |
|
|
Hahahha!!
Voi pientä Jortsua! On mulla paljon rahaa, enemmän ku sulla ja sun faijallas!
...Iso pää ja punoittaa Hannu Jortikka! _________________ \o/ GAGNON \o/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Zorba Gooni
|
Lähetetty: Kes Elo 16, 2006 4:08 pm Viestin aihe: |
|
|
| Yritin tuota clippiä kuunnella, mutten saanut selvää. Mitä Jortsu sanoo ensimmäiseksi? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Kes Elo 16, 2006 4:59 pm Viestin aihe: |
|
|
| Zorba kirjoitti: | | Yritin tuota clippiä kuunnella, mutten saanut selvää. Mitä Jortsu sanoo ensimmäiseksi? |
No ensiksi se sanoo että en mää ota ja sitten se alkaa mussutta viel jotain. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
BurningHot Tulokas
|
Lähetetty: Per Elo 18, 2006 7:34 pm Viestin aihe: |
|
|
Milläs tän saa aukeemaan? _________________ Tätä on haettu ja nyt jäi äijä kiinni... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
besser Jäädytetty
|
Lähetetty: Per Elo 18, 2006 8:05 pm Viestin aihe: |
|
|
| BurningHot kirjoitti: | | Milläs tän saa aukeemaan? |
Siis katottua vai ladattua? Ainakin VLC media player toistaa tai sitten QuickTime. Latausohjeet löytyvät täältä. _________________ Pistetään väsymyksen piikkiin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|