| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Ovechkin Raipe

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lostedt#61 Erotuomaritarkkailija

|
Lähetetty: Sun Syy 10, 2006 9:33 pm Viestin aihe: Re: Forsbackan tappelu harjoituskaudella |
|
|
Linkki ei ainakaan minulla toiminut. Onko kenties väärä osoite?
Edit. Sainhan toimimaan sen kun meni alkuperäisen sivun kautta.
Viimeinen muokkaaja, Lostedt#61 pvm Sun Syy 10, 2006 9:35 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ovechkin Raipe

|
Lähetetty: Sun Syy 10, 2006 9:34 pm Viestin aihe: |
|
|
| Tallenna se omalle koneellesi. Eli klikkaa sitä hiiren oikealla näppäimellä ja tallenna kohde levylle. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kaikkonen Enforcer

|
Lähetetty: Sun Syy 10, 2006 9:38 pm Viestin aihe: |
|
|
Kiitos! Hyvä tappelu! noita Fopalta ku kausi alkaa sais tulla enemmänki Hä o leikannu lettiski?  _________________ Derek BooGaard |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Redcoat Enforcer

|
Lähetetty: Sun Syy 10, 2006 10:03 pm Viestin aihe: |
|
|
| Kaikkonen kirjoitti: | Hä o leikannu lettiski?  |
Leikkasi jo keväällä siinä samalla, kun laittoi irokeesin. Mutta aikoo kuulemma kasvattaa uudelleen entistäkin pidemmäksi.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Zorba Gooni
|
Lähetetty: Sun Syy 10, 2006 10:44 pm Viestin aihe: |
|
|
| Kumma juttu. Miksiköhän minulla ei näy kuva, mutta äänet kuuluu. Viitsisikö joku laittaa tuon youtubeen? Koodekit pitäisi olla kunnossa, pitkään aikaan ei ole ollut ongelmia video-tiedostojen kanssa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pauli#55 Legenda

|
Lähetetty: Maa Syy 11, 2006 4:23 pm Viestin aihe: |
|
|
Todella paljon kiitoksia vaivannäöstä! _________________ TÄST MÄÄ SAI VIDEOO!!!!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Johnny English Mestisäijä

|
Lähetetty: Maa Syy 11, 2006 6:03 pm Viestin aihe: |
|
|
| Zorba kirjoitti: | | Kumma juttu. Miksiköhän minulla ei näy kuva, mutta äänet kuuluu. Viitsisikö joku laittaa tuon youtubeen? Koodekit pitäisi olla kunnossa, pitkään aikaan ei ole ollut ongelmia video-tiedostojen kanssa. |
Mitähän ohjelmaa käytät? Itse katsoin clipin VLC Media Playerilla ja hyvin toimi. _________________ "Käytin paljon rahaa viinaan, naisiin ja nopeisiin autoihin. Loput tuhlasin" - George Best |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
mazapp Jäädytetty

|
Lähetetty: Maa Syy 11, 2006 6:55 pm Viestin aihe: |
|
|
| Johnny English kirjoitti: | | Zorba kirjoitti: | | Kumma juttu. Miksiköhän minulla ei näy kuva, mutta äänet kuuluu. Viitsisikö joku laittaa tuon youtubeen? Koodekit pitäisi olla kunnossa, pitkään aikaan ei ole ollut ongelmia video-tiedostojen kanssa. |
Mitähän ohjelmaa käytät? Itse katsoin clipin VLC Media Playerilla ja hyvin toimi. |
BS Playerilla toimii loistavasti. Niinkuin yleensä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Zorba Gooni
|
Lähetetty: Maa Syy 11, 2006 7:43 pm Viestin aihe: |
|
|
| Johnny English kirjoitti: | [
Mitähän ohjelmaa käytät? Itse katsoin clipin VLC Media Playerilla ja hyvin toimi. |
Ihan winampilla olen yleensä nämä clipit katsellut. Nyt kun ei pelittänyt niin testasin Media Player Classicilla, BsPlayerilla sekä Windows Media Playerilla. Ei toimi millään, äänet kyllä kuuluu. Latasin jo uudestaankin tiedoston. Varmaan sitten ei ole oikeanlaisia koodekeja koneella. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
The Ghastly Ghoul Salainen tietolähde

Liittynyt: 14 Hei 2006 Viestejä: 686 Paikkakunta: Eteläinen Suomi
|
Lähetetty: Maa Syy 11, 2006 9:39 pm Viestin aihe: |
|
|
Kiitoksia tästä. _________________ "My goal is in the NHL" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Shrink Erotuomaritarkkailija
|
Lähetetty: Tii Syy 12, 2006 4:28 pm Viestin aihe: |
|
|
| Ei kyllä mullakaan oikeen pyöri. Ekana katoin WMP ja kuva pomppii koko tappelun ajan. VLC media Playerillä ei taas kuva näy ollenkaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Johnny English Mestisäijä

|
Lähetetty: Tii Syy 12, 2006 5:31 pm Viestin aihe: |
|
|
| Shrink kirjoitti: | | Ei kyllä mullakaan oikeen pyöri. Ekana katoin WMP ja kuva pomppii koko tappelun ajan. VLC media Playerillä ei taas kuva näy ollenkaan. |
Aika outoa. Mulla toimii ihan hyvin VLC Media Playerilla. Toisaalta en tiedä miksi, mutta mullakaan ei toimi bsplayerillä. Ja sitten vähän kommentteja: Fobba veti ihan hyvin. Voisi vain liigassakin tapella. Linjureille miinus, koska eivät menneet väliin kun hurri putosi jo toisen kerran jäähän. Ja olisihan Fobankin pitänyt lopettaa jo siinä vaiheessa. Näin siis minun mielestäni. _________________ "Käytin paljon rahaa viinaan, naisiin ja nopeisiin autoihin. Loput tuhlasin" - George Best |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|