Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Forsbackan tappelu harjoituskaudella

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Videopätkät
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Ovechkin
Raipe

LähetäLähetetty: Sun Syy 10, 2006 9:26 pm    Viestin aihe: Forsbackan tappelu harjoituskaudella Vastaa lainaamalla viestiä

Tässä siis paljon puhuttu Fopan tappelu ruotsalaisen Björklovenin poliisia vastaan, en nyt nimeä muista, mutta tässä se on:
http://sportis.websolutions.fi/1908-ässät-blöven.wmv
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lostedt#61
Erotuomaritarkkailija

LähetäLähetetty: Sun Syy 10, 2006 9:33 pm    Viestin aihe: Re: Forsbackan tappelu harjoituskaudella Vastaa lainaamalla viestiä

Ovechkin kirjoitti:
Tässä siis paljon puhuttu Fopan tappelu ruotsalaisen Björklovenin poliisia vastaan, en nyt nimeä muista, mutta tässä se on:
http://sportis.websolutions.fi/1908-ässät-blöven.wmv

Linkki ei ainakaan minulla toiminut. Onko kenties väärä osoite?

Edit. Sainhan toimimaan sen kun meni alkuperäisen sivun kautta.

Viimeinen muokkaaja, Lostedt#61 pvm Sun Syy 10, 2006 9:35 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Ovechkin
Raipe

LähetäLähetetty: Sun Syy 10, 2006 9:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tallenna se omalle koneellesi. Eli klikkaa sitä hiiren oikealla näppäimellä ja tallenna kohde levylle.
Takaisin alkuun
Kaikkonen
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Sun Syy 10, 2006 9:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos! Hyvä tappelu! noita Fopalta ku kausi alkaa sais tulla enemmänki Smile Hä o leikannu lettiski? Very Happy
Redcoat
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Sun Syy 10, 2006 10:03 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikkonen kirjoitti:
Hä o leikannu lettiski? Very Happy

Leikkasi jo keväällä siinä samalla, kun laittoi irokeesin. Mutta aikoo kuulemma kasvattaa uudelleen entistäkin pidemmäksi. Mr. Green
Takaisin alkuun
Zorba
Gooni

LähetäLähetetty: Sun Syy 10, 2006 10:44 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kumma juttu. Miksiköhän minulla ei näy kuva, mutta äänet kuuluu. Viitsisikö joku laittaa tuon youtubeen? Koodekit pitäisi olla kunnossa, pitkään aikaan ei ole ollut ongelmia video-tiedostojen kanssa.
Takaisin alkuun
Pauli#55
Legenda

LähetäLähetetty: Maa Syy 11, 2006 4:23 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Todella paljon kiitoksia vaivannäöstä!
Johnny English
Mestisäijä

LähetäLähetetty: Maa Syy 11, 2006 6:03 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Zorba kirjoitti:
Kumma juttu. Miksiköhän minulla ei näy kuva, mutta äänet kuuluu. Viitsisikö joku laittaa tuon youtubeen? Koodekit pitäisi olla kunnossa, pitkään aikaan ei ole ollut ongelmia video-tiedostojen kanssa.

Mitähän ohjelmaa käytät? Itse katsoin clipin VLC Media Playerilla ja hyvin toimi.
mazapp
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Maa Syy 11, 2006 6:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Johnny English kirjoitti:
Zorba kirjoitti:

Mitähän ohjelmaa käytät? Itse katsoin clipin VLC Media Playerilla ja hyvin toimi.

BS Playerilla toimii loistavasti. Niinkuin yleensä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Zorba
Gooni

LähetäLähetetty: Maa Syy 11, 2006 7:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Johnny English kirjoitti:
[

Ihan winampilla olen yleensä nämä clipit katsellut. Nyt kun ei pelittänyt niin testasin Media Player Classicilla, BsPlayerilla sekä Windows Media Playerilla. Ei toimi millään, äänet kyllä kuuluu. Latasin jo uudestaankin tiedoston. Varmaan sitten ei ole oikeanlaisia koodekeja koneella.
Takaisin alkuun
The Ghastly Ghoul
Salainen tietolähde
Salainen tietolähde

LähetäLähetetty: Maa Syy 11, 2006 9:39 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitoksia tästä.
Shrink
Erotuomaritarkkailija

LähetäLähetetty: Tii Syy 12, 2006 4:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei kyllä mullakaan oikeen pyöri. Ekana katoin WMP ja kuva pomppii koko tappelun ajan. VLC media Playerillä ei taas kuva näy ollenkaan.
Takaisin alkuun
Johnny English
Mestisäijä

LähetäLähetetty: Tii Syy 12, 2006 5:31 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Shrink kirjoitti:
Ei kyllä mullakaan oikeen pyöri. Ekana katoin WMP ja kuva pomppii koko tappelun ajan. VLC media Playerillä ei taas kuva näy ollenkaan.

Aika outoa. Mulla toimii ihan hyvin VLC Media Playerilla. Toisaalta en tiedä miksi, mutta mullakaan ei toimi bsplayerillä. Ja sitten vähän kommentteja: Fobba veti ihan hyvin. Voisi vain liigassakin tapella. Linjureille miinus, koska eivät menneet väliin kun hurri putosi jo toisen kerran jäähän. Ja olisihan Fobankin pitänyt lopettaa jo siinä vaiheessa. Näin siis minun mielestäni.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Videopätkät Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa