Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Suomalaisten tappeluja NHL:ssä
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Videopätkät
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Kes Syy 20, 2006 8:13 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jke kirjoitti:


Koska ei vastaa teoistaan. Kyllä Zholtokit, Forsbergit ja Rob Blaket kelpaavat mutta ei kukaan astetta tai pari kovempi.


Sinä sitten vastaat teoistasi ja sanoistasi? Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Per Syy 22, 2006 12:20 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jäähyaitio kirjoitti:
jke kirjoitti:


Koska ei vastaa teoistaan. Kyllä Zholtokit, Forsbergit ja Rob Blaket kelpaavat mutta ei kukaan astetta tai pari kovempi.


Sinä sitten vastaat teoistasi ja sanoistasi? Laughing Laughing

Liittyykö tämä jääkiekon pelaamiseen?
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ovechkin
Raipe


Liittynyt: 16 Hel 2006
Viestejä: 657

LähetäLähetetty: Per Syy 22, 2006 4:31 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen myös hieman ihmetellyt kuinka Jäähyaition ja Ghastlyn annetaan puhua eräästä henkilöstä enemmänkin palstan ulkopuolisia asioita. Ei ihmekään ettei kyseinen nimimerkki ole kirjotellut tänne pitkään aikaan.
Tosin eipä ole minun asiani.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Tii Lok 03, 2006 10:32 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ovechkin kirjoitti:
Itse olen myös hieman ihmetellyt kuinka Jäähyaition ja Ghastlyn annetaan puhua eräästä henkilöstä enemmänkin palstan ulkopuolisia asioita. Ei ihmekään ettei kyseinen nimimerkki ole kirjotellut tänne pitkään aikaan.
Tosin eipä ole minun asiani.


Ehkä syy on siinä, että hänen äiti ei jaksa enää kirjoittaa lapsensa puolesta kun lapsi ei osaa. Tosin jokerifanien palstalla kyllä kuolemantuomioita kyseinen kaveri jakelee edelleen.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Videopätkät Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group