| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Honkanen Enforcer

|
Lähetetty: Tor Maa 22, 2007 3:28 pm Viestin aihe: |
|
|
JJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... Virtuaali kaljat kaikille mun piiikkiii.... _________________ - On hyvä, että kiekollinen peli korostuu, mutta jääkiekko on äijien laji. Pelaajien pitää olla miehiä, ja satuttaa pitää saada. Ei kukaan mitään loukkaantumisia halua, mutta kovuus kuuluu lätkään.
Pasi Peltonen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Honkanen Enforcer

|
Lähetetty: Per Maa 23, 2007 3:58 pm Viestin aihe: |
|
|
http://www.kiekko.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=2941&Itemid=27 Hannu Virta TPS:n seuraava päävalmentaja. Kakkoseksi Kalle Kaskinen. Halpa ja hyvä vaihto ehto mun mielestä. Mitä sanoo asiaan Lovex? _________________ - On hyvä, että kiekollinen peli korostuu, mutta jääkiekko on äijien laji. Pelaajien pitää olla miehiä, ja satuttaa pitää saada. Ei kukaan mitään loukkaantumisia halua, mutta kovuus kuuluu lätkään.
Pasi Peltonen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
C.Simon Kurinpitäjä

|
Lähetetty: Kes Maa 28, 2007 10:38 pm Viestin aihe: |
|
|
| Tuli ihan sokea ahaa- elämys! Mika Rontti kiekkoilee ensi kaudella TPS- paidassa. Sanokaa minun sanoneen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vasara Heavyweight

Liittynyt: 02 Hel 2005 Viestejä: 10776 Paikkakunta: Nummela City
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Honkanen Enforcer

|
Lähetetty: Tor Maa 29, 2007 11:29 am Viestin aihe: |
|
|
Erittäin tyytväinen olen hankintoihin. :peukku: Sutela&co. _________________ - On hyvä, että kiekollinen peli korostuu, mutta jääkiekko on äijien laji. Pelaajien pitää olla miehiä, ja satuttaa pitää saada. Ei kukaan mitään loukkaantumisia halua, mutta kovuus kuuluu lätkään.
Pasi Peltonen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
taipe7 Erotuomari

|
Lähetetty: Tor Maa 29, 2007 3:36 pm Viestin aihe: |
|
|
| Erkinjuntista saadaan tuleva maalipyssy, ehdottomasti yksi ensi kauden tulokkaista. Olisin kyllä halunnut Ässissäkin nähdä,mutta onnea Turkuun. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Los Juniori
|
Lähetetty: Tor Maa 29, 2007 11:18 pm Viestin aihe: |
|
|
Uudet hankinnat ovat todella loistavia; juuri mitä TPS tarvitsee. Bergin jatko pitäisi olla varma juttu kanssa, mikä tuo todella paljon uskottavuutta takalinjoille.
Tällä hetkellä jos saisin valita kaksi pelaajan kenellä uusi sopimus sorvataan, niin valinta olisi helppo: Hurme ja McDonell. Hurmeen jokaikinen mestaruutta tavoitteleva seura Euroopassa ottaisi maalille. Kaveri on täysin ilmiömäinen. Kent puolestaan olisi juuri loistava liideri: kovaa peliä ja pisteitä. Kauden ekassa ottelussa Kent heittäisi hanskat tiskiin ja paukuttaisi jotain turpaan. Tästä tulisi selvä viesti yleisölle 'Vittu, TPS taistelee kunnolla!'. Aivan varmana yleisö tulisi mukaan ja muutkin Tepsin miehet alkaisivat taistelemaan. Jos rahat eivät riitä Ulmeriin ja McDonelliin, niin Ulmerille 'No thanks' ja hommataan joku paskempi ulkolainen. Omasta mielestäni McDonell olisi todella iso lisä ensi kauden joukkueeseen.
Niin, ja Akille selvä viesti: taklauksia vaikka jäähyn uhalla. Aki selvästi varoi tänä vuonna kontaktia, ensi vuonna siihen muutos. Sanokoot muut mitä tahansa, Aki on perkeleen kova taklaaja SM-ligan mittapuussa.
Ja koska tämä oli ensimmäinen viestini palstalle, kaipa pitäisi sanoa jotta terve. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kake Enforcer

|
Lähetetty: Per Maa 30, 2007 8:11 am Viestin aihe: Re: TPS 2007-2008 |
|
|
| Honkanen kirjoitti: |
Tulevien pelaajien huhuissa on liikkunut mm.Sami Salo |
Sami Salo jatkaa NHL:ssä seuraavat neljä kautta ja palkkaa näistä tulee yhteensä 14milj.$ että ei Tps:n rahkeet ihan vielä ainakaan riitä.
http://www.jatkoaika.com/nhl.php?sivu=uutiset&id=6805
Kertokaas joku nyt siitä Tps:n rahatilanteesta olen itse aika ulkona siitä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Santtis Gooni

|
Lähetetty: Per Maa 30, 2007 2:45 pm Viestin aihe: |
|
|
Eikö se ole niin että tps joutuu karsimaan aika kovasti pelaajabudjettiaan koska seuralla on ollut muutama tappiollinen kausi peräkkäin. Korjatkaa jos olen väärässä. _________________ He´s over the blueline, he shoot, he scores!!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Honkanen Enforcer

|
Lähetetty: Per Maa 30, 2007 4:09 pm Viestin aihe: Re: TPS 2007-2008 |
|
|
| Kake kirjoitti: | | Kertokaas joku nyt siitä Tps:n rahatilanteesta olen itse aika ulkona siitä. |
Laskelmien mukaan (Nyt jos Vahalahtikin menee Ruotsiin) TPS:lla on lipaassa viellä n. 800-900 tonttua mammonaa ukkoihin. Näin, koska Kipru, Berg ja Hurme ainoat ns. "kalliit" pelaajat Turussa silloin. _________________ - On hyvä, että kiekollinen peli korostuu, mutta jääkiekko on äijien laji. Pelaajien pitää olla miehiä, ja satuttaa pitää saada. Ei kukaan mitään loukkaantumisia halua, mutta kovuus kuuluu lätkään.
Pasi Peltonen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kaikkonen Enforcer

|
Lähetetty: Per Maa 30, 2007 4:56 pm Viestin aihe: |
|
|
Saisivat hommat Forsselin ja Kesselin tutosta. _________________ Derek BooGaard |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vasara Heavyweight

Liittynyt: 02 Hel 2005 Viestejä: 10776 Paikkakunta: Nummela City
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Honkanen Enforcer

|
Lähetetty: Kes Huh 25, 2007 12:27 pm Viestin aihe: |
|
|
hyvä ja edullinen ratkaisu. _________________ - On hyvä, että kiekollinen peli korostuu, mutta jääkiekko on äijien laji. Pelaajien pitää olla miehiä, ja satuttaa pitää saada. Ei kukaan mitään loukkaantumisia halua, mutta kovuus kuuluu lätkään.
Pasi Peltonen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kaikkonen Enforcer

|
Lähetetty: Kes Huh 25, 2007 4:56 pm Viestin aihe: |
|
|
Muut seurat vahvistuu ja tepsi sen kun heikkenee. Tosin ymmärrettävä ratkaisu. _________________ Derek BooGaard |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
GRIM REAPER Tiki talker

|
Lähetetty: Kes Huh 25, 2007 8:40 pm Viestin aihe: |
|
|
Se on hyvä ja edullinen ratkaisu. _________________ "Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|