Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Liigatappeluja VHS:llä?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> VHS / DVD
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Kes Hel 02, 2005 4:51 pm    Viestin aihe: Liigatappeluja VHS:llä? Vastaa lainaamalla viestiä

Hakusessa liigatappeluja VHS:llä! Jokaisesta nauhasta, jolla on sellainen liigatappelu/liigatappeluja, jo(i)ta minulla ei ole, saa vaihdossa kokonaisen tappeluvideon (yleensä 2h per kasetti) oman valintansa mukaan ( ks. http://www.nyrkkialeukaperiin.com/forum/viewtopic.php?t=31). Ota yhteyttä sähköpostilla: leukapera@hotmail.com tai tähän foorumiin. Kopioin tarvittaessa myös saamallani nauhalla olevan/olevat pätkät vaihtarikasetin perään.
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
The Sinuhe
Gooni


Liittynyt: 19 Huh 2005
Viestejä: 89

LähetäLähetetty: Lau Jou 17, 2005 8:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tarjous vielä voimassa?

Minulla olisi itse telkkarista nauheoitettu Jokerit-Toronto-ottelu jonka loppupuolella tapeltiin (en muista ketkä)?
_________________
"Kun jääkiekkopelaajat pääsevät ottelussa ensimmäistä kertaa kentälle ja alkavat ensi töikseen hakkaamaan toisiaan, niin mistä urheilulajista oikein on kysymys?"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
besser
Jäädytetty


Liittynyt: 03 Huh 2005
Viestejä: 1120
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Lau Jou 17, 2005 8:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

The Sinuhe kirjoitti:
Tarjous vielä voimassa?

Minulla olisi itse telkkarista nauheoitettu Jokerit-Toronto-ottelu jonka loppupuolella tapeltiin (en muista ketkä)?

Markus Kankaanperä ja Nikolai Antropov.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
The Sinuhe
Gooni


Liittynyt: 19 Huh 2005
Viestejä: 89

LähetäLähetetty: Lau Jou 17, 2005 8:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep, itsekin piti tulla tänne sanomaan se. Katsoin se juurin - Kankaanperä saa aika hyviä iskuja. Iskut taisi mennä tasan.
_________________
"Kun jääkiekkopelaajat pääsevät ottelussa ensimmäistä kertaa kentälle ja alkavat ensi töikseen hakkaamaan toisiaan, niin mistä urheilulajista oikein on kysymys?"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Sun Jou 18, 2005 1:39 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Koko matsi on nauhalla? Kyllä mä voisin sen oikeastaan vaihtaa... pistä mailia leukapera@hotmail.com
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badazz
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 20 Syy 2005
Viestejä: 5055
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Sun Jou 18, 2005 6:33 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kankanperähän vie nyrkkeilypisteet, Antropov lopuksi vaan kaataa Kankaanperän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
The Sinuhe
Gooni


Liittynyt: 19 Huh 2005
Viestejä: 89

LähetäLähetetty: Maa Jou 19, 2005 6:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No, vastaatko sinä nyrkkiä S-postiin?
_________________
"Kun jääkiekkopelaajat pääsevät ottelussa ensimmäistä kertaa kentälle ja alkavat ensi töikseen hakkaamaan toisiaan, niin mistä urheilulajista oikein on kysymys?"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> VHS / DVD Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group