| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
The Ghastly Ghouler Erotuomari
|
Lähetetty: Tii Hel 19, 2008 3:22 pm Viestin aihe: |
|
|
Tippuiko Kankaanperä iskuun? _________________ Love and death
They don't come clean
Crown of thorns
To make you bleed |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Berube#17 Valmentaja
|
Lähetetty: Tii Hel 19, 2008 3:44 pm Viestin aihe: |
|
|
ei pysty sanoon ainakaan meikäläisen okulaareilla. _________________ -Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Honkanen Enforcer

|
Lähetetty: Tii Hel 19, 2008 5:58 pm Viestin aihe: |
|
|
Mielestäni siinä näkyy jotenkuten huonolla kuvalla, että Ward'n käsi on juuri Kankaanperän pään kohdalla, jonka jälkeen Markus heittää flipat... _________________ - On hyvä, että kiekollinen peli korostuu, mutta jääkiekko on äijien laji. Pelaajien pitää olla miehiä, ja satuttaa pitää saada. Ei kukaan mitään loukkaantumisia halua, mutta kovuus kuuluu lätkään.
Pasi Peltonen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tampio Mestisäijä
|
Lähetetty: Tor Hel 21, 2008 1:29 pm Viestin aihe: |
|
|
Nämä ruotsalaiset eivät kyllä mitään nyrkkisankareita ole.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
GRIM REAPER Tiki talker

|
Lähetetty: Tor Hel 21, 2008 1:51 pm Viestin aihe: |
|
|
http://youtube.com/watch?v=Z2ZZU849vD8
Tossa on hieman paremmalla kuvalla kyseinen taisto. Hyvinhän siinä Kanki mukana rimpuilee mutta kyllä ton klipin perusteella näyttäs Wardin viimeinen isku napsahtaa hyvin perille. _________________ "Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Denkku Erotuomari

|
Lähetetty: Tor Hel 21, 2008 4:08 pm Viestin aihe: |
|
|
Viimeinen isku rapsahtaa suoraan Kankin naamaan ja siitä mies tipahtaa. _________________ Vähän rennompaa keskustelua jääkiekosta www.vaihtoaitio.net |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vasara Heavyweight

Liittynyt: 02 Hel 2005 Viestejä: 10776 Paikkakunta: Nummela City
|
Lähetetty: Tor Hel 21, 2008 7:58 pm Viestin aihe: |
|
|
| Animal kirjoitti: | | Kankaanperä oli Elitserienissä lähtenyt koittamaan nyrkkiensä kovuutta Lance Wardia vastaan viime kierroksella. |
Molemmat sai 2 ottelua ja Kankaanperä sen lisäksi 9000 kruunun sakot. Mitä vittua hurrit?
http://hockeysverige.se/news_show_ward_och_kankaanpera_stangs_av.html?id=342137 _________________ "vittuako joku ministeri tulee kertomaan miten lätkää pelataan?"
-kaveri toisella foorumilla
Nyrkki@Facebook |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
friikki Enforcer

|
Lähetetty: Tor Hel 21, 2008 10:54 pm Viestin aihe: |
|
|
Tuo on aivan naurettavaa touhua hurrinmaalla tappeluiden suhteen. Jopa suomalaiset neitikiekkoilijat ovat siellä kovia jätkiä. Sitten kun tälläiset oikeasti isommat miehet kuten Ward ja Kankaanperä lähtevät näyttämään miten lyödään, niin kavereita sakotetaan ja rangaistaan mahdollisimman kovalla asteikolla. Tuo oli ihan normaali kiekkotappelu, mutta ruotsissahan saatetaan heittää ulos jo ihan hanskat kädessä tehdyistä maalineduspaineistakin. Tosin mä en mikään elitserien asiantuntija ole, koska en sitä sarjaa ollenkaan seuraa. Noin kuitenkin olen käsittänyt. _________________ "Dumari on iso ja väkivaltanen, enemmän koneen kuin ihmisen kaltainen. Sillon robottikädet, sil on moottoripää, sil on sähköpumppu joka jyskyttää!" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Leuka Kulttuuriministeri evp.

|
Lähetetty: Tor Hel 21, 2008 11:03 pm Viestin aihe: |
|
|
| Oijoijoi näkyihän toi jo naamasta, että pataan oli tullut ja lujaa... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Leuka Kulttuuriministeri evp.

|
Lähetetty: Tor Hel 21, 2008 11:07 pm Viestin aihe: |
|
|
| GRIM REAPER kirjoitti: | http://youtube.com/watch?v=Z2ZZU849vD8
Tossa on hieman paremmalla kuvalla kyseinen taisto. Hyvinhän siinä Kanki mukana rimpuilee mutta kyllä ton klipin perusteella näyttäs Wardin viimeinen isku napsahtaa hyvin perille. |
Oijoijoi näkyihän toi jo naamasta, että pataan tuli ja lujaa...
Kankaanperä antoi huikean tasoituksen kokemuksessa ja se näkyi.
Kaverin näkisi tappeluiden ystävänä mieluusti Pohjois-Amerikassa eikä rahan perässä lintukodossa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pikkutyttö Erotuomaritarkkailija

|
Lähetetty: Per Hel 22, 2008 4:47 am Viestin aihe: |
|
|
| Kankaanperä ei osaa suojata itseään. Hänellä riittää asennetta, mutta taitojen puuttumisen takia toivon ettei mies koskaan mene rapakon taakse kuolemaan ennenkuin on käynyt syvällisen keskustelun jonkun taitavan tappelijan kanssa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Berube#17 Valmentaja
|
Lähetetty: Per Hel 22, 2008 11:11 am Viestin aihe: |
|
|
Pataanhan se Kanki tässä ottaa,mut en voi olla kunnioittamatta kaverin asennetta..aina valmis ketä vastaan vaan..kunnioitettavaa..
Rapakon taa vaan perkele..
Jos tulee käkeen niin uutta matoa koukkuun vaan..siinä mitään syvällistä tarvita..
"You see me driving down the street,I`m looking so fuckin`good.." _________________ -Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
GRIM REAPER Tiki talker

|
Lähetetty: Per Hel 22, 2008 1:32 pm Viestin aihe: |
|
|
| Berube#17 kirjoitti: | Pataanhan se Kanki tässä ottaa,mut en voi olla kunnioittamatta kaverin asennetta..aina valmis ketä vastaan vaan..kunnioitettavaa..
Jos tulee käkeen niin uutta matoa koukkuun vaan..siinä mitään syvällistä tarvita..
"You see me driving down the street,I`m looking so fuckin`good.." |
"Cause I´m a hiphopper, yes I am..."  _________________ "Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Berube#17 Valmentaja
|
Lähetetty: Per Hel 22, 2008 1:58 pm Viestin aihe: |
|
|
| GRIM REAPER kirjoitti: | | Berube#17 kirjoitti: | Pataanhan se Kanki tässä ottaa,mut en voi olla kunnioittamatta kaverin asennetta..aina valmis ketä vastaan vaan..kunnioitettavaa..
"You see me driving down the street,I`m looking so fuckin`good.." |
"Cause I´m a hiphopper, yes I am..."  |
mainiota tietämystä
Alun perin tosin Punkrocker. _________________ -Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vasara Heavyweight

Liittynyt: 02 Hel 2005 Viestejä: 10776 Paikkakunta: Nummela City
|
Lähetetty: Lau Hel 23, 2008 12:02 am Viestin aihe: |
|
|
| friikki kirjoitti: | | Tuo oli ihan normaali kiekkotappelu, mutta ruotsissahan saatetaan heittää ulos jo ihan hanskat kädessä tehdyistä maalineduspaineistakin. Tosin mä en mikään elitserien asiantuntija ole, koska en sitä sarjaa ollenkaan seuraa. Noin kuitenkin olen käsittänyt. |
Itse olen yrittänyt seurata Elitserienin tappelurintamaa parin kauden ajan ja sikäli olet oikeassa että hanskat kädessä nahistelusta saattaa lentää ulos, mutta se yleensä vaatii isomman hässäkän. Varsinkin viime kauden lopussa tuntui lentävän aina suihkuun jos vaan kävi lähelläkään usean pelaajaan halimiskasaa.
Mitä taas tulee 1 vastaan 1 tilanteisiin, niin ei oman käsitykseni mukaan lennä ulos kovin helposti jos hanskat pysyy kädessä. Ainakaan yleensä. _________________ "vittuako joku ministeri tulee kertomaan miten lätkää pelataan?"
-kaveri toisella foorumilla
Nyrkki@Facebook |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|