Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tappelut loppu?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Maajoukkue
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Pikkutyttö
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 07 Tou 2006
Viestejä: 220

LähetäLähetetty: Lau Tou 05, 2007 7:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

d2uce kirjoitti:
Pikkutyttö kirjoitti:
Vasara kirjoitti:

Laughing


Sinänsä vastauksesi ilmaan jättämä taivaan kokoinen aukko ei yllättänyt, sillä mitäpä sinä tuohon oikeastaan voisitkaan vastata fiksusti Mr. Green


Nyt kun mietitään molempien kiistakumppanien viestihistoriaa hieman, niin vähintään tuon vastauksen ilmaan jättämän taivaan kokoisen aukon verran on Vasara Sinua, arvon Pikkutyttö, edellä. Valitettavasti tätä seikkaa et saa näillä helposti trollaukseksikin leimaantuvilla, jopa provoavilla, kirjoituksillasi muutettua.

Mutta koska asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, jätän nimim. kukkahattutätiä mukaillen vastaamatta tähänkin ketjuun.


Vastauksellasi pyyhin takapuoleni. Sinä tuomarina on jo naurettavaa, kun et kykene sitä viestihistoriaa tallentamaan omiin aivoihisi. Juurihan osoitin vasaran pilipalitekstit pilipaleiksi. Sen sijaan vasara ei kykene käytännössä vastaamaan hänelle esitettyihin kysymyksiin tai hänelle kirjoitettuihin perusteluihin. Jos noin hennoilla argumenteilla ansaitaan arvostus, niin palstan tyhjäpäät saadaan äkkiä houkutelluksi esiin. Minun trolliksi haukkumiselle ei ole mitään pe,rusteita, koska perustelen jatkuvasti näkemyksiäni toisin kuin vastapuoli, joka ei osaa edes lukea suomea.

Jos sinä olisit tajunnut mihin duce vastasit, niin olisit vastannut toisin. Taivaan kokoista aukkoa perusteltiin juuri sillä että vasara jätti vastaamatta selkeään vastaukseen, jolla osoitin hänen olleen trolli, kuten lähes koko keskustelun ajan teki tätä koska ei pärjännyt väittelyssä.

Koettakaahan ryhdistäytyä, sillä palstan kirjoittelijoiden leimaaminen on muutenkin helppoa. Miettikää siis hieman ennenkuin kirjoitatte. Tällainen leima tosiaan vain vahvistuu, kun joudun toimestanne väittelemään kanssanne. Sillä minähän jälleen kerran vain puolustelin omaa näkökantaani enkä välttynyt edes nimittelyiltä, joten saanen myös oikeuden pitää teitä (vasara, 2duce, räpylä) idiootteina Fuck you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
d2uce
Heavyweight
Heavyweight


Liittynyt: 15 Elo 2006
Viestejä: 2441
Paikkakunta: Hämeenlinna

LähetäLähetetty: Lau Tou 05, 2007 11:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En ottanut kantaa siihen, kumpi tätä surkuhupaisaa näyttelyä "vei nimiinsä". Varmaan sen kuitenkin huomasitkin, mutta muuten vaan jauhat skeidaa. Ihan vaan lämpimiksesi. Ymmärrän.

Tai sitten olet niin haltioissasi siitä, että olet ehkä palstalla ainoa joka kykenee suomea lukemaan, että unohdat ymmärtää mitä luet. Olisiko tässä tapahtunut näin?

Ennen kuin vedät hihastasi taas jonkun mahtavan argumentin jolla koitat minua (kirjoita ensi kerralla se nimimerkki edes kerran oikein) tai Vasaraa ojentaa, mieti kerran, tai vaikka kaksikin kertaa.

En myöskään ottanut kantaa siihen mihin Vasara yhden hymiön viestillään vastasi tai jätti vastaamatta, kunhan vain totesin Sinulle nimim. Pikkutyttö, että Vasaralta löytyy viestihistoriastaan (tallennettua dataa tästä löydät myös sinä varmasti Internetistä) asiallisia ja hyviä viestejä, joten hänen leimaamisensa tämän surkuhupaisan väittelyn perusteella trolliksi on vähintäänkin kyseenalaista. Ja se arvostus on hankittu ihan muilla argumenteilla kuin Arto Kukin ja Toni Mäkiahon haikailemisella maajoukkueeseen.

Edit: ja tämä saa minun puolestani jäädä tähän, voit halutessasi jatkaa vaikka sitten monologina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badazz
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 20 Syy 2005
Viestejä: 5055
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Sun Tou 06, 2007 4:45 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pikkutyttöhän lupasi jo aikoinaan jättää foorumin, ehkäpä jo nyt olisi aika lunastaa lupaukset?
_________________
"He was 5-10 but played like he was 6-3. It showed the heart he had." -Wendel Clark
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pikkutyttö
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 07 Tou 2006
Viestejä: 220

LähetäLähetetty: Sun Tou 06, 2007 9:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

d2uce kirjoitti:

Edit: ja tämä saa minun puolestani jäädä tähän, voit halutessasi jatkaa vaikka sitten monologina.


Toivottavasti jää tähän tällä kertaa, vaikka olet sellaista luvannut ennenkin. Edelleen en haikaile Kukia maajoukkueeseen, kuten olen jo varmaan 5 kertaa sanonut (siispä lukisitko mitä kirjoitetaan). Toisekseen haikailin kyllä mäkkäriä joukkueeseen, mutta olen sittemmin taipunut. Mäkkäri pelasi aikoinaan erinomaisesti Ruudun parina ja aisaparia Ruudulle lähinnä maajoukkueeseen haikailen, mutta kelvollista ei käytännössä ole saatavilla. Ihan kuin bonuksena kaipailen myös maalintekijöitä maajoukkueeseen. Parjattu Jarkko Ruutu muuten pelasi teletappiketjussa (Pärssisen tilalla) hienosti sen hetken kun pelasi. Oli maskina molemmissa ketjun maaleissa ja nytkin järjesti vastustajalle jäähyä. On se hienoa, kun valmentajat yhdestä suusta toteavat että laitetaan pärä Jarkon tilalle ja palataan taas maalittomaan ketjuun.
Kumma myöskin se, ettei valmennusportaassa suostuta näkemään vuosikausia vallinnutta maalinteko-ongelmaa, kun maalikunkut jätetään järestäen pois joukkueesta (Nurminen, Saarela, Hyvönen, Kuhta, Rita, jne. menneinä vuosina). Seuraavaksi penään näyttöpaikkoja Mikko Viitaselle ja Markus Kankaanperälle. Näitä kavereita maajoukkue kaipaisi peräpäähän, kun katsoo mitä siellä nyt on.

Käsittääkseni d2uce vai mikä lienet tällä foorumilla pitäisi saada tuoda mielipiteitä ja näkökulmia esiin. On aika hassua että sinä suot itsellesi valtuudet parin muun häirikön kanssa torpedoida kaikki rakentava keskustelu ja sen jälkeen mennä henkilökohtaisuuksiin, vaikka minä perustelen asiallisesti kaikki omat näkökantani. Jos ei keskustelussa pärjää, niin kukahan se trolli on? Kannattaisi herrojen hieman miettiä ja katsoa peiliin.

EDIT

Ai niin ja jos herrat syyttävät minua jostain niin pyydän herroja vast edes perustelemaan herjansa. Muuten herjat on aika säälittäviä ja onttoja. Esimerkiksi: Jos sinä d2uce väität minun jauhavan skeidaa, niin voisitko osoittaa sen, etkä jättää vain ilmaan katteettoman herjan? Perusteluilla tarkoitan siis selkeitä esimerkkejä ja perusteita niiden skeidaiselle sisällölle. Oletkin ottamassa melkoista urakkaa itsellesi, sillä noin heppoisen herjan perusteluun ei ihan pikkukirjoitukset riitäkkään, koska minä olen käyttänyt monta puheenvuoroa. Sinulla d2uce ei ole varaa kertoa minulle mitä minun tulisi miettiä ehkä kaksikin kertaa, ennenkuin perustelet edes joskus skeidasi skeidattomaksi faktaksi. Älä huoli. Mikäli sinä pystyt perustelemaan hyvin niin minä kyllä annan periksi. Kuitenkin tässä valossa herjasi ovat aika heppoista paskaa. Sinänsä minulla on helppoa, koska todistustaakka on teillä. Minä tuon vain kaikkien internet-foorumien toimintamallin mukaan mielipiteitä esiin ja perustelen niitä. Hyökkäys kun on tapahtunut teidän suunnalta. Siinäpä sinulle kenties ylivoimaiselta tuntuvaa pohdiskelun aihetta.

Voisit sen jälkeen perustella sen "taivaan kokoisen" aukon, johon otit kantaa ja johon vastasin, mutta perustelusi jäivät kuten teillä trolleilla aina jää. Tässä pari ihan vain lähiviestihistoriasta Mr. Green
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampio
Mestisäijä


Liittynyt: 03 Hel 2008
Viestejä: 22

LähetäLähetetty: Tor Hel 07, 2008 1:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin, tottahan se on että ei nämä suomalaiset enää haskoja maaotteluissa heitä. Mutta Olli Jokiselle pitää hattua nostaa, onha hän sentää pari kertää edes yrittänyt... Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pikkutyttö
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 07 Tou 2006
Viestejä: 220

LähetäLähetetty: Per Hel 22, 2008 5:32 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tampio kirjoitti:
Niin, tottahan se on että ei nämä suomalaiset enää haskoja maaotteluissa heitä. Mutta Olli Jokiselle pitää hattua nostaa, onha hän sentää pari kertää edes yrittänyt... Confused


En muista yhtäkään peliä, että jotakuta Suomalaista olisi vituttanut tappio niin paljon, että hän olisi kompensoinut pahaa oloaan vastustajan naamatauluun. Jokinen on poikkeus.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Per Huh 11, 2008 5:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tämän vuoden MM-kisamiehistö näyttää tappelurintamalla ihan kohtalaiselta:
Olli Jokinen, Tuomo Ruutu,Jarkko Ruutu,Sean Bergenheim ja Aki Berg?
Takaisin alkuun
Honkanen
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 01 Syy 2006
Viestejä: 2854
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Per Huh 11, 2008 6:44 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

DAG kirjoitti:
Tämän vuoden MM-kisamiehistö näyttää tappelurintamalla ihan kohtalaiselta:
Olli Jokinen, Tuomo Ruutu,Jarkko Ruutu,Sean Bergenheim ja Aki Berg?


You must be kidding?
_________________
- On hyvä, että kiekollinen peli korostuu, mutta jääkiekko on äijien laji. Pelaajien pitää olla miehiä, ja satuttaa pitää saada. Ei kukaan mitään loukkaantumisia halua, mutta kovuus kuuluu lätkään.

Pasi Peltonen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras






LähetäLähetetty: Per Huh 11, 2008 7:05 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Honkanen kirjoitti:
DAG kirjoitti:
Tämän vuoden MM-kisamiehistö näyttää tappelurintamalla ihan kohtalaiselta:
Olli Jokinen, Tuomo Ruutu,Jarkko Ruutu,Sean Bergenheim ja Aki Berg?


You must be kidding?

Noi oli lähinnä toiveita Very Happy
Takaisin alkuun
osku
Erotuomari


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 155
Paikkakunta: Eteläinen-Suomi

LähetäLähetetty: Per Huh 11, 2008 11:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jotain hässäkkää ollut Saksa pelissä PE

35.32 Christoph Ullmann G 5 min, 35.32 Lennart Petrell F 5 min, 35.32 Lennart Petrell F 20 min, 35.32 Christoph Ullmann G 20 min Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Honkanen
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 01 Syy 2006
Viestejä: 2854
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Lau Huh 12, 2008 7:37 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

osku kirjoitti:
Jotain hässäkkää ollut Saksa pelissä PE

35.32 Christoph Ullmann G 5 min, 35.32 Lennart Petrell F 5 min, 35.32 Lennart Petrell F 20 min, 35.32 Christoph Ullmann G 20 min Cool


Ei tainnut olla hässäkkää vaan oikea tappelu!
_________________
- On hyvä, että kiekollinen peli korostuu, mutta jääkiekko on äijien laji. Pelaajien pitää olla miehiä, ja satuttaa pitää saada. Ei kukaan mitään loukkaantumisia halua, mutta kovuus kuuluu lätkään.

Pasi Peltonen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras






LähetäLähetetty: Lau Huh 12, 2008 8:50 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

osku kirjoitti:
Jotain hässäkkää ollut Saksa pelissä PE

35.32 Christoph Ullmann G 5 min, 35.32 Lennart Petrell F 5 min, 35.32 Lennart Petrell F 20 min, 35.32 Christoph Ullmann G 20 min Cool

Ohhoh.. Mitenköhän on mahtanut käydä?? Tuliko kyseinen peli televisiosta?
On se hienoa, kun SM-liigassa pelataan finaaleja ja tappelut on liigan osalta tapeltu, niin Lennu vääntää jonkun ruman Saksalaisen kanssa Wink Hyvä Lennu!
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: Lau Huh 12, 2008 9:23 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tämänlainen juttu löytyi, Lähteenä Finhockey.
"Ottelussa Saksa keräsi 12x2 min, 1x5 min ja 1x20 minuutin jäähyt. Suomen vastaavat lukemat olivat 10x2, 1x5 ja 1x20 min. Toisessa erässä Saksan Christoph Ullman tiputti hanskat ja Lennart Petrell vastasi haasteeseen. Lopulta lyhyen iskujenvaihdon jälkeen Petrell kippasi Ullmannin jäähän ja tilanne raukesi, molemmille tuomittiin pelirangaistukset"
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: Lau Huh 12, 2008 9:43 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pugilisti kirjoitti:
DAG kirjoitti:
Jarkko Ruutu.
Uskot siis Pittsburgin putoavan suht aikaisessa vaiheessa?
Minä ennustan Pingviinien menevän ainakin konferenssifinaaleihin asti, joten Jakkea ei leijonapaidassa nähdä.

Toivotaan, toivotaan!
Takaisin alkuun
Honkanen
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 01 Syy 2006
Viestejä: 2854
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Tor Hel 05, 2009 10:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään jotain pientä ollut.

40.00 10 min SWE 26. NILSON, Marcus ROUGH
40.00 10 min RUS 23. TARATUKHIN, Andrey ROUGH
40.00 2 min RUS 84. BARULIN, Konstantin SLASH
40.00 2 min SWE 26. NILSON, Marcus ROUGH
40.00 2 min RUS 23. TARATUKHIN, Andrey ROUGH
_________________
- On hyvä, että kiekollinen peli korostuu, mutta jääkiekko on äijien laji. Pelaajien pitää olla miehiä, ja satuttaa pitää saada. Ei kukaan mitään loukkaantumisia halua, mutta kovuus kuuluu lätkään.

Pasi Peltonen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Maajoukkue Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Sivu 8 Yht. 9

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group