Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Nyrkkiläiset liigassa? |
On pelannut |
|
15% |
[ 4 ] |
Ei vielä |
|
19% |
[ 5 ] |
Ei ole, eikä tule |
|
65% |
[ 17 ] |
|
Ääniä yhteensä : 26 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
Leuka Kulttuuriministeri evp.

|
Lähetetty: Maa Nov 24, 2008 6:10 pm Viestin aihe: Tämän palstan käyttäjät liigajäillä? |
|
|
Jo Ghastly_ghoul aikoinaan...
Onko tämän palstan rekisteröityneitä käyttäjiä jo nähty liigapeleissä?
Jäähyaitoin lopetettua toimintansa on Nyrkin rooli entisestäänkin korostunut maamme jääkiekkoilun kivijalkana ja jääkiekkoilevan nuorison kasvattajana. _________________ Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Honkanen Enforcer

|
Lähetetty: Maa Nov 24, 2008 6:16 pm Viestin aihe: |
|
|
Valitettavasti näkö ei anna lupaa harjoittaa tätä ammatikseen. Toki leikkauksilla voidaan korvata, mutta sellaista ei ole näköpiirissä ja koska ikää tulee lisää alkaa olla jo liian vanha. _________________ - On hyvä, että kiekollinen peli korostuu, mutta jääkiekko on äijien laji. Pelaajien pitää olla miehiä, ja satuttaa pitää saada. Ei kukaan mitään loukkaantumisia halua, mutta kovuus kuuluu lätkään.
Pasi Peltonen |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Kaikkonen Enforcer

|
Lähetetty: Maa Nov 24, 2008 6:52 pm Viestin aihe: |
|
|
Entisen valmentajani sanoin "Takana loistava tulevaisuus" tai jotai vastaavaa. _________________ Derek BooGaard |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
zdeno Raipe

|
Lähetetty: Maa Nov 24, 2008 10:05 pm Viestin aihe: |
|
|
Ura vasta nousussa.
Ei ole, eikä tule |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Asesino Enforcer

|
Lähetetty: Maa Nov 24, 2008 10:16 pm Viestin aihe: |
|
|
Ura loppui jo yläasteella,mutta vieläkin olis kiinnostusta lähtee vetään höntsää jos olis vaan joku jengi.. _________________ Mustat silmät ovat kivoja,ne aiheuttavat keskustelua..-Forrest Griffin |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
d2uce Heavyweight

Liittynyt: 15 Elo 2006 Viestejä: 2441 Paikkakunta: Hämeenlinna
|
Lähetetty: Maa Nov 24, 2008 10:24 pm Viestin aihe: |
|
|
Lasketaanko tähän se jos on jonkun liigahallin jäähän vedellyt hokkarilla piirtoja? Eikös se lasketa liigajääksi silloin? Jos lasketaan, niin kyllä.
Jos jossain SM-Liiga jengissä olisi pitänyt pelata, niin vastaus on ei. Odottelen edelleen tarpeeksi rahakasta tarjousta NHL:stä, nyt uuden KHL:n myötä Venäjäkin käy. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vasara Heavyweight

Liittynyt: 02 Hel 2005 Viestejä: 10776 Paikkakunta: Nummela City
|
Lähetetty: Maa Nov 24, 2008 10:36 pm Viestin aihe: |
|
|
Olen pelannut Rinkelinmäen jäähallissa. Tosin olin silloin n. 15-vuotias ja edustamani joukkueen edustus pelasi silloin samalla sarjatasolla kuin nykyään eli 2-divisioonassa. Mutta kyllähän minä voisin tappelijaksi liigaan lähteä. Tuskin meikäläisestä muutakaan hyötyä sillä tasolla olisi. Joten kaikki liigajoukkueiden pomot jotka luette palstaa niin täältä saisitte halvalla tappelijan joukkueeseenne. _________________ "vittuako joku ministeri tulee kertomaan miten lätkää pelataan?"
-kaveri toisella foorumilla
Nyrkki@Facebook |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Leuka Kulttuuriministeri evp.

|
Lähetetty: Maa Nov 24, 2008 10:46 pm Viestin aihe: |
|
|
Ei tietenkään lasketa, jos on liigahallissa pelannut. Itse olen tehnyt Hippoksella maalinkin (yhden niistä harvoista) ja myös erinäisiä minuutteja viettänyt jäähypoksissa. Tarkoitin tietenkin liigamiehistöä. _________________ Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|