| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Hauraampi terälehti Enforcer

|
Lähetetty: Per Maa 06, 2009 12:49 pm Viestin aihe: |
|
|
| Asesino kirjoitti: |
Joo.Jälleen jouduin kirjautumaan. |
Joo, tarkistin vain. Kun itselläni ainakin on kaksinkappalein noita muistamisnapuskoita, toinen firefoxin tarjoamana ja toinen sivuston. En tiennyt kumpaa tarkoitit.
Itselläni välimuistin tyhjennys on ainoa joka vie vanhat käskyt pois, ts. keksit. Tietokoneen asetuksista hommaa lienee tavalla ta toisella kiinni. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Asesino Enforcer

|
Lähetetty: Per Maa 06, 2009 5:53 pm Viestin aihe: |
|
|
Niinpä,internet-asetukset näyttävät olevan kunnossa ja sivuhistoriaakaan en ole poistanut..Täytyypä tuumailla.  _________________ Mustat silmät ovat kivoja,ne aiheuttavat keskustelua..-Forrest Griffin |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hauraampi terälehti Enforcer

|
Lähetetty: Sun Maa 15, 2009 5:50 pm Viestin aihe: |
|
|
| Asesino kirjoitti: | | Kirjatumis ongelma,eli mulla on nappi päällä että muistaa salasanan ja käyttäjätunnuksen,mutta joka kerta kun tulen sivuille joudun kirjautumaan uudelleen..Koneesta ei oo asetuksia muutettu tai mitään muutakaan.Onko kenties muita joita vaivaa sama ongelma.? |
Avokin läppäriä kuin käytin, niin sama juttu tuli itselleni eteen. Vista käytössä ja Opera selaimena. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Asesino Enforcer

|
Lähetetty: Sun Maa 15, 2009 6:57 pm Viestin aihe: |
|
|
| Hauraampi terälehti kirjoitti: | | Asesino kirjoitti: | | Kirjatumis ongelma,eli mulla on nappi päällä että muistaa salasanan ja käyttäjätunnuksen,mutta joka kerta kun tulen sivuille joudun kirjautumaan uudelleen..Koneesta ei oo asetuksia muutettu tai mitään muutakaan.Onko kenties muita joita vaivaa sama ongelma.? |
Avokin läppäriä kuin käytin, niin sama juttu tuli itselleni eteen. Vista käytössä ja Opera selaimena. |
Vista mullakin,mut selain on ie..Ongelma haittaa,mutta pystyn ehkä elään sen kanssa  _________________ Mustat silmät ovat kivoja,ne aiheuttavat keskustelua..-Forrest Griffin |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hietanen17 Tiki talker

Liittynyt: 16 Lok 2006 Viestejä: 1630 Paikkakunta: Dirty South
|
Lähetetty: Sun Maa 15, 2009 7:59 pm Viestin aihe: |
|
|
| Asesino kirjoitti: | Vista mullakin,mut selain on ie..Ongelma haittaa,mutta pystyn ehkä elään sen kanssa  |
Selain vaihtoon ja äkkiä. _________________ Ihan perus anaali. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Asesino Enforcer

|
Lähetetty: Sun Maa 15, 2009 9:55 pm Viestin aihe: |
|
|
Pyh,tällä mä oon aina selvinny hyvin Paljonhan se on siitä kiinni millä sivuilla käy ja miten on kone suojattu. _________________ Mustat silmät ovat kivoja,ne aiheuttavat keskustelua..-Forrest Griffin |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pugilisti Enforcer

Liittynyt: 27 Hei 2007 Viestejä: 2287 Paikkakunta: Eteläinen Suomi
|
Lähetetty: Sun Nov 01, 2009 8:37 am Viestin aihe: |
|
|
Halonen vs. Mäkinen ketju ei aukea. Miten muilla?
| Lainaus: | Yleinen virhe
Could not obtain vote data for this topic... |
Edit: taas toimii _________________ d2uce Ässä-ketjussa: Tuskin siinä vaiheessa on Alpolla sanan sijaa kun Matti toteaa erästä edesmennyttä tangokuningasta mukaillen "mun aika mennä on". |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|