| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
friikki Enforcer

|
Lähetetty: Per Kes 08, 2012 12:35 am Viestin aihe: |
|
|
| asfa kirjoitti: | | Hiukan huolestuttaa toi Savinainen, jos todella noin on. |
Veikkaan et Savinainen kunnon vorssalaisena vetää kesän rennosti, mut on silti syksyllä taas kovassa tikissä. Asennepelaaja. _________________ "Dumari on iso ja väkivaltanen, enemmän koneen kuin ihmisen kaltainen. Sillon robottikädet, sil on moottoripää, sil on sähköpumppu joka jyskyttää!" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Mikko75 Liigajyrä
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Phaneuf#3 Jäähdyttelijä
|
Lähetetty: Lau Kes 16, 2012 8:36 pm Viestin aihe: |
|
|
| Oikastaan nyt hieman jatkoajan diipadaapaa. Palosen sopimusasiat hoitaa nykyään Erik Haulan isä Tomi ja Palonen olisi jäänyt ässiin samalla rahalla kuin edelliskaudella mutta Kivi ei tarvinnut enään Nikon palveluksia. Lisäksi puheet "kun saadaan sopimus loppuu reenimotivaatio" on paskapuhetta parin pelaajan kohdalla. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Phaneuf#3 Jäähdyttelijä
|
Lähetetty: Kes Elo 01, 2012 2:42 pm Viestin aihe: |
|
|
| Ässien reenikuulumisia: Ässien ketjut luultavasti pitsissä: ykkösketju Virkkunen-Niemi-Pihlman koska joppe ameriikassa kakkosketju Savinainen-Sillanpää-Ryan Kolmonen Juusela-AUK-Brodin Nelonen Mutanen-Aaltonen-Moisio pakeista ei tietoja miten pelaa. Reeneissä Kojo yrittänyt vetää Niemeä kylmäksi puun takaa ja maila kasvoihin seurauksena lohjennut hammas Niemellä. Voisi nuori poika hieman varovaisemmin vetää omissa reeneissä ettei tule ennen kauden alkua turhia saikkuja. Tuskin kuitenkaan mahtuu lopullliseen ryhmään muutenkaan niin turha sykkiä hulluna. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
friikki Enforcer

|
Lähetetty: Kes Elo 01, 2012 4:58 pm Viestin aihe: |
|
|
| Phaneuf#3 kirjoitti: | | Voisi nuori poika hieman varovaisemmin vetää omissa reeneissä ettei tule ennen kauden alkua turhia saikkuja. Tuskin kuitenkaan mahtuu lopullliseen ryhmään muutenkaan niin turha sykkiä hulluna. |
Tietenkään omissa treeneissä ei saisi aiheuttaa loukkaantumisia tai vaaratilanteita pelikavereille.
Mutta muuten olen eri mieltä tuosta lopusta. Tottakai pitää sykkiä kovaa ja sitäkin kovempaa, jos monikin on tuota mieltä "ettei kuitenkaan mahdu jengiin". Kaikki pitää laittaa likoon. Pelaajalla itsellä pitää olla usko ja toivo onnistumiseen(tässä tapauksessa pelipaikan ottamiseen). Muuten on jo valmiiksi hävinnyt. _________________ "Dumari on iso ja väkivaltanen, enemmän koneen kuin ihmisen kaltainen. Sillon robottikädet, sil on moottoripää, sil on sähköpumppu joka jyskyttää!" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Phaneuf#3 Jäähdyttelijä
|
Lähetetty: Kes Elo 01, 2012 9:18 pm Viestin aihe: |
|
|
| friikki kirjoitti: | | Phaneuf#3 kirjoitti: | | Voisi nuori poika hieman varovaisemmin vetää omissa reeneissä ettei tule ennen kauden alkua turhia saikkuja. Tuskin kuitenkaan mahtuu lopullliseen ryhmään muutenkaan niin turha sykkiä hulluna. |
Tietenkään omissa treeneissä ei saisi aiheuttaa loukkaantumisia tai vaaratilanteita pelikavereille.
Mutta muuten olen eri mieltä tuosta lopusta. Tottakai pitää sykkiä kovaa ja sitäkin kovempaa, jos monikin on tuota mieltä "ettei kuitenkaan mahdu jengiin". Kaikki pitää laittaa likoon. Pelaajalla itsellä pitää olla usko ja toivo onnistumiseen(tässä tapauksessa pelipaikan ottamiseen). Muuten on jo valmiiksi hävinnyt. |
No joo mutta kyseinen pelaaja ei pärjännyt viime vuonna edes B junnuissa ja koordinaatio on kuin moukarinheittäjällä niin ei sitä pelipaikkaa liigajoukkueesta yhdellä turhalla avojään taklauksella oteta. Ja jos maila osuu suuhun niin ei ole edes puhdas pommi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Phaneuf#3 Jäähdyttelijä
|
Lähetetty: Kes Elo 08, 2012 2:32 pm Viestin aihe: |
|
|
| Tommi Taimi kertoi pitsissä että 2 viikon päästä jäälle mutta ilmeisesti ilman varusteita höntsäilemään. Jokatapauksessa ilahduttava tieto. Stephen Dixonin pitäisi saapua poriin tänään. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: Per Elo 17, 2012 10:15 am Viestin aihe: |
|
|
| Jatkosopimus Ville Uusitalolle joka jatkaa kipparin roolissa ansaitusti. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vasara Heavyweight

Liittynyt: 02 Hel 2005 Viestejä: 10776 Paikkakunta: Nummela City
|
Lähetetty: Per Elo 17, 2012 3:33 pm Viestin aihe: |
|
|
| Juha82 kirjoitti: | | Jatkosopimus Ville Uusitalolle joka jatkaa kipparin roolissa ansaitusti. |
Ööö... Uusitalon 5-vuotinen jatkosoppari on uutisoitu jo 8.8.2001 _________________ "vittuako joku ministeri tulee kertomaan miten lätkää pelataan?"
-kaveri toisella foorumilla
Nyrkki@Facebook |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kaikkonen Enforcer

|
Lähetetty: Per Elo 17, 2012 4:50 pm Viestin aihe: |
|
|
| Vasara kirjoitti: | | Juha82 kirjoitti: | | Jatkosopimus Ville Uusitalolle joka jatkaa kipparin roolissa ansaitusti. |
Ööö... Uusitalon 5-vuotinen jatkosoppari on uutisoitu jo 8.8.2001 | Nii Juha PELLe _________________ Derek BooGaard |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
GRIM REAPER Tiki talker

|
Lähetetty: Per Elo 17, 2012 11:39 pm Viestin aihe: |
|
|
| Vasara kirjoitti: | | Juha82 kirjoitti: | | Jatkosopimus Ville Uusitalolle joka jatkaa kipparin roolissa ansaitusti. |
Ööö... Uusitalon 5-vuotinen jatkosoppari on uutisoitu jo 8.8.2001 | 11, jos ihan tarkkoja ollaan  _________________ "Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vasara Heavyweight

Liittynyt: 02 Hel 2005 Viestejä: 10776 Paikkakunta: Nummela City
|
Lähetetty: Lau Elo 18, 2012 7:17 am Viestin aihe: |
|
|
| GRIM REAPER kirjoitti: | 11, jos ihan tarkkoja ollaan  |
Hops, kirjoitusvihre. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne, ei se oo niin tarkkaan. Ihan niinku Ranska ja Tanska. Sama asia siis. _________________ "vittuako joku ministeri tulee kertomaan miten lätkää pelataan?"
-kaveri toisella foorumilla
Nyrkki@Facebook |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: Lau Elo 18, 2012 10:22 am Viestin aihe: |
|
|
| Kaikkonen kirjoitti: | | Nii Juha PELLe |
Ite oot pelle.
Eipä ruveta solvaamaan, sillä ei kuulu sivujen imagoon.
Täällä sivuilla kun tunnutaan huomautettavan vähän joka asiasta.
Ei sillä että ois huono asia välttämättä.
Mä näin sut Facebookissa mutta eipä siitä enempää.
Et uskaltaisi tulla sanomaan naamatusten mulle mitään tyyliin että vittu ku oot pelle Juha.
Minä olen minä.
Minä en anna mitään arvoa tuollaisille kommenteille, sillä alan ylimielisesti nauramaan jos tulisit aukomaan päätä kadulla.
Et voi mulle mitään.
Nauran tuollaisille tyypeille hahahahahah.
Tein virheen sillä tarkoitin enemmänkin Uusitalolla sitä että mies jatkaa Kipparin tehtävän roolissa enkä tarkoittanut jatkosopparia(jostain ihmeellisestä syystä kuitenkin kirjoitin sen, mut enemmän huolimattomuusvirhe). |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: Lau Elo 18, 2012 10:25 am Viestin aihe: |
|
|
| Kaikkonen kirjoitti: | | Vasara kirjoitti: | | Juha82 kirjoitti: | | Jatkosopimus Ville Uusitalolle joka jatkaa kipparin roolissa ansaitusti. |
Ööö... Uusitalon 5-vuotinen jatkosoppari on uutisoitu jo 8.8.2001 | Nii Juha PELLe |
Ite oot pelle.
Eipä ruveta solvaamaan, sillä ei kuulu sivujen imagoon(ASIATON KOMMENTTI mikä ei liity tähän palstalle ollenkaan eikä solvaaminen päde muuallakaan sääntönä vaan minä ainakin rankaisisin siitä heti).
Täällä sivuilla kun tunnutaan huomautettavan vähän joka asiasta.
Ei sillä että ois huono asia välttämättä.
Mä näin sut Facebookissa mutta eipä siitä enempää.
Et uskaltaisi tulla sanomaan naamatusten mulle mitään tyyliin että vittu ku oot pelle Juha.
Minä olen minä.
Minä en anna mitään arvoa tuollaisille kommenteille, sillä alan ylimielisesti nauramaan jos tulisit aukomaan päätä kadulla.
Et voi mulle mitään.
Nauran tuollaisille tyypeille hahahahahah.
Tein virheen sillä tarkoitin enemmänkin Uusitalolla sitä että mies jatkaa Kipparin tehtävän roolissa enkä tarkoittanut jatkosopparia(jostain ihmeellisestä syystä kuitenkin kirjoitin sen, mut enemmän huolimattomuusvirhe).
Olen pannut myös merkille sen että jos joku muu käyttäjä täällä kirjoittaa väärin, eli tekee jonkun virheen niin hänelle ei tulla huutelemaan samalla lailla kuin mulle.
Tai sitten tää on epäluuloa vain.
Mutta esim Vasaran virhe tässä niin hän ei saanut mitään haukkuja tyyliin että olet pelle(joskin se Vasaran virhe oli pieni virhe vain mutta silti näyttäisi että minä olen se jolle herkemmin tullaan huutelemaan).
Tämä on mielestäni epäoikeudenmukaista kun yhdelle miehelle naureskellaan, no tässä tapauksessa naureskelija oli vain typerä Kaikkonen.
Ei se ole tämä maailma aina oikeudenmukainen kun on tällaisia epäoikeudenmukaisia kusipäitä jotka solvaa myös.
Maailma ois paljon parempi paikka jos...
Noh niiden kanssa en oo missään tekemisissä ja siksi olenkin pitkälti kotona vain hehe. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Phaneuf#3 Jäähdyttelijä
|
Lähetetty: Tor Elo 23, 2012 12:35 am Viestin aihe: |
|
|
| Juha82 kirjoitti: | | Jatkosopimus Ville Uusitalolle joka jatkaa kipparin roolissa ansaitusti. |
Ansaitusti?! 20 puhuttua syöttöä viime kaudella joista yhden vei jopa järvenpäältä pelin jälkeen turussa no mutta pata on luomassa yhteishenkeä tällä hetkellä tampereella josta matka jatkuu hämeenlinnan turnaukseen vkl. Itse lähden katsomaan perjantain hpk matsia jossa esiintyy paljon entisiä mielenkiintoisia ässänaamoja. Niemellä ollut pientä flunssaa joka ei johdu karaokesta eikä oluesta (tiedoksi jatkoajan asiantuntijoille ) Ude ehkä pelaa vkl peleissä mutta varmaa tietoa ei ollut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|