Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Top10 tappelijat 2011-2012

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> NHL-tappelut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Per Syy 07, 2012 9:53 am    Viestin aihe: Top10 tappelijat 2011-2012 Vastaa lainaamalla viestiä

Päätin tehdä tämän aiheen koska en huomaa tällä palstalla tätä aihetta eli yritän saada aikaan keskustelua viime kauden parhaista pugilisteista.
TEhkää omanne Top10!
Mä en oo vielä tehnyt listaani valmiiksi mutta sen ainakin pystyn sanomaan että Brian McGrattan oli paras viime kaudella.
Karpaasi oli myös hyödyksi joukkueelleen sillä ei liikaa jäähyillyt(30 peliä ja 60 jäähyminuuttia).
Tämä ei tarkoita ettäkö hän olisi ollut enkeli kaukalossa.
Mies mitteli voimiaan vähän kaikkien kanssa ja voitti usein.

Sääli ettei viime kaudella Colton Orr ja Eric Godard saaneet matskuja ollenkaan ja sääli myös ettei Trevor Gillieskään saanu tsaanssia.

Päätin tämän tehdä erilleen koska tämä voisi kenties saada silloin paremmin keskustelua aikaiseksi koska kuten Kaikkonen sanoi että kukaan ei halua lukea mun omia ketjuja joten siksi tein tämän erilleen mun omasta Top10listastani.
Ja älkää tulko tästä enään juttelemaan mun kanssa sillä oon väsynyt todella tästä aiheesta.
Kaikelle pitää tulla joku loppu joskus, PISTE.


1.McGrattan(ei hirveenä tapellut vaan keskittyi peliin mut voittoprosentti on tyrmäävä ja vastustajat kovaa tasoa)

2.Matt Kassian(korkea voittoprosentti+vastustajat oli kovia)

3.Georges PArros(hyviä tuloksia, yksi nolo tappio muistaakseni mut muuten oli vahva)

4.John Scott(tappeli vain 5 kertaa mut silti näin korkeella ku voitti kaikki matsit lähinnä ja sai muutaman arvokkaan voiton mut ei voi olla korkeemmal koska liian vähän tappeluita)

5.Shawn Thornton(kaikki matsit ei kaikkein vakuuttavimpia mut ei hävinnyt kovin monesti vaikka tappeli kaikkien kanssa lähinnä+oli arvokas omilleen ja tasainen matsi Kassiania vastaan on syytä huomioida)

6.Milan Lucic(arvokas skalppi Matt Carknerista ja voittoja täynnä kortti)

7.Bissonnette(voitti Westgarthin+tasurit Westya vastaan uusinnassa ja Kassiania vastaan, tappio Hordille)

8.Chris Neil(vahva kausi vailla pahempia turpakäräjiä, kortti on suht vahva, ei paska)

9.Ryan REaves(hyvä kausi AMEN)

10.Darcy Hordichuk(ehkä vois olla jopa korkeemmal mutta pitää miettiä vielä mut täl hetkel tää sija tuntuu oikeelt, tappelukortti on vahva ja esim ois tyhmä rankata joku Asham Hordin edelle vaika Ashamil on parempi voittoprosentti MUTTA hänen tappelukortti on selvästi heikompi)
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> NHL-tappelut Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group