Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jarkko Ruutu
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> NHL
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Jarkko Ruutu
Hieno kova pelaaja
67%
 67%  [ 27 ]
Törkeä, vastuuton sika, ei vastaa teoistaan
22%
 22%  [ 9 ]
Oma kommentti
10%
 10%  [ 4 ]
Ääniä yhteensä : 40

Kirjoittaja Viesti
the hammer
Legenda


Liittynyt: 13 Huh 2006
Viestejä: 1212
Paikkakunta: jkl

LähetäLähetetty: Maa Syy 17, 2012 5:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juha82 kirjoitti:
Jarkko Ruutu avasi suunsa Medialle mutta tästä ei ole puhuttu julkisuudessa vaan vaiettu asia mikä on vaikea pala nieltäväksi monille Suomalaisille.
Mutta nyt aion kertoa sen.-
Jarkko oli yhdessä TV-ohjelmassa(en muista nimeä) mutta hän kertoi Jokerit joukkueesta vuosimallia 2011-2012 ja kertoi näin;
-no kun Amerikassa NHL:ssä pelasin niin tiimikaverit rakasti mua tosi paljon ja vastustajat vihasi mut täällä Suomessa on eri meininki mua kohtaan sillä koko joukkue kääntyi mua vastaan mikä on ennenkuulumatonta.
Hoidin vain työni ärsyttäjänä ja sillä sipuli.
Valmentaja ei myöskään tullut puolustamaan mua pukuhuoneessa kun joukkuetoverini kiusasi mua, suullisesti ja syrjimällä.
Kukaan ei arvosta mua kopissa.
Tiedän sen ja se on surullista mutta totta.
Jos saisin diilin Venäjältä tai Ruotsista niin matkustaisin heti sinne koska olen kuullut että noissa molemmissa maissa on parempi henki kuin Suomessa.
Täällä Suomessahan ei ymmärretä mun kaltaisia persoonia jotka on värikkäitä ja kenties hieman erikoisia.
Siviilissä olen rauhallinen, mut kaukalossa kaikki muuttuu.
Teen kaiken vain jotta oma joukkue voittaa, eli tarkoitan sillä tätä ärsyttämistyyliäni jossa mm usutin Melartin tappeluun mut ite en pudottanu hanskoja.
Mun teolla naureskeltiin joukkueen kesken ja tyypit suullisesti haukkui mua pukuhuoneessa ja kaukalon ulkopuolella.

Jarkko Ruutu antoi siis kovaa kritiikkiä Suomea kohtaan.
Hän vertasi pelaamistaan NHL:ssä Paratiisiksi koska sai arvostusta siellä joukkuetovereilta ja jopa vastustajilta pitäen Jakkea liigan kenties parhaana ärsyttäjänä.


Tätä ohjelmaa ei ilmeisesti esitetty muille Kuin Nyrkkiä leukaperiin johtavalle Rolling Eyes
_________________
"Screw you guys... I'm going home!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Honkanen
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 01 Syy 2006
Viestejä: 2854
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Maa Syy 17, 2012 5:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei helvetti Juha.. Aina kun mä olen varma, että et voi enää tasoltasi alemmas vajota, yllätät minut täysin "puun takaa" ja teet jotain tälläistä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Räpylä
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Maa 2006
Viestejä: 1657
Paikkakunta: Henkisesti porilainen

LähetäLähetetty: Maa Syy 17, 2012 5:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Honkanen kirjoitti:
Ei helvetti Juha.. Aina kun mä olen varma, että et voi enää tasoltasi alemmas vajota, yllätät minut täysin "puun takaa" ja teet jotain tälläistä...


Ehdottomasti palstan HoF viestejä, sieltä toisesta päästä. Tipuin totaalisesti, aivan kuin UL:ssa kun Sihvonen haastattelee itseään Very Happy
_________________
"Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Maa Syy 17, 2012 6:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tyypit kuten Ruutu, HYvönen ja Harri Olli viehättää mua.
Sanovat suoraan asioita kiertelemättä.
Ulkomailla tämä nähdään vahvuutena ja Suomessa tämä nähdään kusipäisyytenä.
Mm Norjassa Olli on suosittu.

Otin yhteyttä Ruutuun puhelimitse ja hän ilahtui kovasti.
Hän kertoi asioita hieman mulle ja minä hänelle ja kerroin taustani urheilijana.
Ruutu vaikutti yllättävän mukavalta mieheltä.
Joskus ehkä tavataan ja jutellaan asioista.

Tästä asiasta ei kannata Vasaran alkaa kirjoittelemaan missään.
En ole kuitenkaan varma asiasta koska en kuullut tarpeeksi hyvin mitä Ruutu puhui siinä ei-kuuluisassa ohjelmassa.
Olin tietokoneella ja telkkari oli pienellä volumella joten.
Ehkä siellä ei ole mitään mutta jotain kuulin että arvostus ei ole korkeaa luokkaa edes omassa joukkueessaan aina.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> NHL Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group