Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Pelit 18-19.10.2013
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Otteluseuranta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Iskumies
Tiki talker


Liittynyt: 14 Lok 2007
Viestejä: 1594
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Lau Lok 19, 2013 3:50 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Trevor on juuri ruudun/nelosen studiossa ja hyvää tekstiä tulee kaverilta. Eilisestä sen verran että hän yritti vain saada ruudun tappelemaan eikä suinkaan suckerpunchilla pudottamaan. Rudi ansaitsisi oskarin näyttelystä Trevorin mukaan putoamisesta. Lisäksi puolustaa enforcereitä hyvällä dialogilla. Semenko, Gretzky etc mainittu. Tiki tunnetusti täynnä itseään "kun minä pelasin sillon ni syötiin rautaa ja paskottiin kenttinkiä" suuntaista tekstiä. Ja Kölli taas asioista pihalla kuin tamppoonin naru.

Hienoa toimintaa Neloselta. Kutsuivat myös Ruudun tulevaisuudessa studioon jotta saavat molemmat puolet asiasta.

PS. Gillies olisi tervetullut mun kärppiin millon vaan.

*edit missasin tuon itse topikin, tämän voi siirtää sinne.
_________________
I went to a fight the other night and a hockey game broke out. ~Rodney Dangerfield
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Otteluseuranta Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group