| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
nikothegreat Liigajyrä

|
Lähetetty: Kes Lok 24, 2007 4:34 pm Viestin aihe: Jokerit 40 vuotta |
|
|
Monia ikimuistoisia hetkiä.
Omasta mielestä paras hetki oli 1994 Janeckýn finaali maali Tepsiä vastaan jatkoajalla
ja sekin oli hienoa kun Darren Stolk pieksi kreikkalaisen 1998
siinä pari alkajaisiksi |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pugilisti Enforcer

Liittynyt: 27 Hei 2007 Viestejä: 6038 Paikkakunta: Asterixin kylä
|
Lähetetty: Tor Lok 25, 2007 8:07 am Viestin aihe: |
|
|
Minä taas muistelen lämmöllä Kevään -83, -95 ja -00 finaaleja.  _________________ ”Muistan vieläkin sen tunteen, kun Laraque luisteli jäähyaition ohi ja sanoi möreällä äänellä: Sammy, you’re fucking dead. Silloin tiesin, että nyt en voi enää perääntyä.” |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hietanen17 Tiki talker

|
Lähetetty: Per Lok 26, 2007 10:24 pm Viestin aihe: |
|
|
Muistelen lämmöllä sitä päivää kun Jokerifanit saivat porttikiellon Rinkelinmäelle. _________________ R.I.P SM-liiga 1975 - 2012.
Leijonien kannabiskohusta toisella palstalla:
"Änäriä väännetään silmät punaisina kohta muustakin kuin ruudun tuijotuksesta ja pukkarissa tuoksuu muukin makea kuin hikipaska ja persehiki." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zdeno Raipe

|
Lähetetty: Lau Lok 27, 2007 10:07 am Viestin aihe: |
|
|
| Muistelen lämmöllä Jokereiden toissa kautista floppia! Kun Hjallis ja Masa yrittivät pelastaa joukkuetta ostamalla hirveillä rahoilla jotain Tommi Santaloita sun muita. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SYSENDAHL Liigajyrä

|
Lähetetty: Sun Lok 28, 2007 7:04 pm Viestin aihe: |
|
|
| Hietanen17 kirjoitti: | | Muistelen lämmöllä sitä päivää kun Jokerifanit saivat porttikiellon Rinkelinmäelle. |
Muistelen lämmöllä kaikkia kuutta SM-kultaa,kolmea Euroopan mestaruutta ja niitä lukemattomia kertoja kun Hämeenlinnan pronssikerho on tiputettu viimeistään välierissä. _________________ " ALWAYS KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER " - J.R. EWING |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pugilisti Enforcer

|
Lähetetty: Sun Lok 28, 2007 7:14 pm Viestin aihe: |
|
|
| SYSENDAHL kirjoitti: | | Muistelen lämmöllä kaikkia kuutta SM-kultaa,kolmea Euroopan mestaruutta ja niitä lukemattomia kertoja kun Hämeenlinnan pronssikerho on tiputettu viimeistään välierissä. |
,vaikka joskus siihen on tarvittu seeprojenkin vankka tuki.  _________________ ”Muistan vieläkin sen tunteen, kun Laraque luisteli jäähyaition ohi ja sanoi möreällä äänellä: Sammy, you’re fucking dead. Silloin tiesin, että nyt en voi enää perääntyä.” |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
d2uce Heavyweight

Liittynyt: 15 Elo 2006 Viestejä: 2441 Paikkakunta: Hämeenlinna
|
Lähetetty: Sun Lok 28, 2007 9:53 pm Viestin aihe: |
|
|
| Hämeenlinnan perunakerhon tiputtaminen puolivälierissä onkin kelle tahansa aika harvinaista herkkua. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SYSENDAHL Liigajyrä

|
Lähetetty: Maa Lok 29, 2007 8:26 pm Viestin aihe: |
|
|
| Pugilisti kirjoitti: | | SYSENDAHL kirjoitti: | | Muistelen lämmöllä kaikkia kuutta SM-kultaa,kolmea Euroopan mestaruutta ja niitä lukemattomia kertoja kun Hämeenlinnan pronssikerho on tiputettu viimeistään välierissä. |
,vaikka joskus siihen on tarvittu seeprojenkin vankka tuki.  |
Niin aina,niinkuin kaikkiin noihin edellä mainittuihin mestaruuksiinkin.  _________________ " ALWAYS KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER " - J.R. EWING |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Platil Gooni

|
Lähetetty: Maa Lok 29, 2007 11:57 pm Viestin aihe: |
|
|
Ehdottomasti mieleenpainuvaa on jokerihuligaanien show tällä kaudella Raumalla. On lähes mahdotonta uskoa, että ihmiset voivat olla niin tyhmiä ellei ole todistamassa itse paikanpäällä. Ja jokerikannattajien säälittävä puolustautumisyritys jollakin nettisivustolla vetää huumorissaan täysin vertoja Spede Pasasen parhaille sketseille. _________________ "En kättele raiskaajia"
- Shayne Toporowski |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Gokuraza Mestisäijä
|
Lähetetty: Tii Lok 30, 2007 3:44 pm Viestin aihe: |
|
|
| Platil kirjoitti: | | Ehdottomasti mieleenpainuvaa on jokerihuligaanien show tällä kaudella Raumalla. On lähes mahdotonta uskoa, että ihmiset voivat olla niin tyhmiä ellei ole todistamassa itse paikanpäällä. Ja jokerikannattajien säälittävä puolustautumisyritys jollakin nettisivustolla vetää huumorissaan täysin vertoja Spede Pasasen parhaille sketseille. |
Mitä vittua? Itse olin paikanpäällä ottelussa eikä siellä oikeasti edes tapahtunut yhtikäs mitään. Sun on niin vitun turha puhua ku et ollut edes paikanpäällä katsomossa.
Viimeinen muokkaaja, Gokuraza pvm Per Syy 12, 2008 2:59 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Platil Gooni

|
Lähetetty: Tii Lok 30, 2007 4:17 pm Viestin aihe: |
|
|
| Gokuraza kirjoitti: | | Platil kirjoitti: | | Ehdottomasti mieleenpainuvaa on jokerihuligaanien show tällä kaudella Raumalla. On lähes mahdotonta uskoa, että ihmiset voivat olla niin tyhmiä ellei ole todistamassa itse paikanpäällä. Ja jokerikannattajien säälittävä puolustautumisyritys jollakin nettisivustolla vetää huumorissaan täysin vertoja Spede Pasasen parhaille sketseille. |
Mitä vittua? Itse olin paikanpäällä ottelussa eikä siellä oikeasti edes tapahtunut yhtikäs mitään. Sun on niin vitun turha puhua kuen et ollut edes paikanpäällä katsomossa. |
Mielenkiintoinen näkemys. Siitä voisi jopa päätellä, että sinä et ole ollut paikanpäällä. Minä olin. Enkä ala enää tästä aiheesta väittelemään, tein sen jo toisessa ketjussa. Äläkä kiroile, se on huono tapa eikä se tehosta argumentaatiotasi millään tavalla. _________________ "En kättele raiskaajia"
- Shayne Toporowski |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Smierc Legenda

Liittynyt: 16 Tam 2006 Viestejä: 1309 Paikkakunta: Pohjois-Norja
|
Lähetetty: Tii Lok 30, 2007 5:12 pm Viestin aihe: |
|
|
| Gokuraza kirjoitti: | | Sun on niin vitun turha puhua kuen et ollut edes paikanpäällä katsomossa. |
Meinaako totuus pulpahtaa ilmi? _________________ "Brian Giontalla on kokoa vain 140 senttiä"
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pugilisti Enforcer

|
Lähetetty: Tii Lok 30, 2007 7:27 pm Viestin aihe: |
|
|
| Smierc kirjoitti: | | Gokuraza kirjoitti: | | Sun on niin vitun turha puhua kuen et ollut edes paikanpäällä katsomossa. |
Meinaako totuus pulpahtaa ilmi? |
Näköjään.  _________________ ”Muistan vieläkin sen tunteen, kun Laraque luisteli jäähyaition ohi ja sanoi möreällä äänellä: Sammy, you’re fucking dead. Silloin tiesin, että nyt en voi enää perääntyä.” |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Semiir Erotuomari

|
Lähetetty: Tii Lok 30, 2007 9:16 pm Viestin aihe: |
|
|
| Platil kirjoitti: | | Ehdottomasti mieleenpainuvaa on jokerihuligaanien show tällä kaudella Raumalla... |
Että ihan huligaaneja  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pugilisti Enforcer

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |