| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
jke Jäädytetty

Liittynyt: 06 Hel 2005 Viestejä: 142 Paikkakunta: Suomen suurin fanikatsomo.
|
Lähetetty: Per Tou 27, 2005 7:32 pm Viestin aihe: Pyyntö: Valtonen vs Hana 16.12.2003 |
|
|
Ei keneltäkään löytyisi tätä tappelua koneelta/videolta? Olisin erittäin kiinnostunut saamaan tämän kyseisen klipin käsiini.
Kiitos jo näin etukäteen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Doull Enforcer

|
Lähetetty: Lau Tou 28, 2005 1:54 pm Viestin aihe: Re: Pyyntö: Valtonen vs Hana 16.12.2003 |
|
|
| jke kirjoitti: | Ei keneltäkään löytyisi tätä tappelua koneelta/videolta? Olisin erittäin kiinnostunut saamaan tämän kyseisen klipin käsiini.
Oon samaa mieltä, tappelu on kyllä niin uus että pitäis löytyy...
Eiks molemmat saanu siintä ottelurangaistukset?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jke Jäädytetty

|
Lähetetty: Lau Tou 28, 2005 6:57 pm Viestin aihe: Re: Pyyntö: Valtonen vs Hana 16.12.2003 |
|
|
| Doull kirjoitti: | | jke kirjoitti: | Ei keneltäkään löytyisi tätä tappelua koneelta/videolta? Olisin erittäin kiinnostunut saamaan tämän kyseisen klipin käsiini.
Oon samaa mieltä, tappelu on kyllä niin uus että pitäis löytyy...
Eiks molemmat saanu siintä ottelurangaistukset?  |
Kyllä, molemmat sai ottelurangaistukset ja Valtonen vielä kaksi minuuttia lisää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Leuka Kulttuuriministeri evp.

|
Lähetetty: Maa Tou 30, 2005 7:47 am Viestin aihe: Valtonen vs. Hana |
|
|
Mulla on se kasetilla. Täytyy nyt maltillisesti luvata, että teen siitä pätkän, kunhan saan noi vehkeet taas siihen kuntoon, että saa äänetkin mukaan... _________________ Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Doull Enforcer

|
Lähetetty: Maa Tou 30, 2005 5:08 pm Viestin aihe: Re: Valtonen vs. Hana |
|
|
| LeukaPerä kirjoitti: | | Mulla on se kasetilla. Täytyy nyt maltillisesti luvata, että teen siitä pätkän, kunhan saan noi vehkeet taas siihen kuntoon, että saa äänetkin mukaan... |
KKKKKKIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jke Jäädytetty

|
Lähetetty: Sun Kes 19, 2005 5:07 pm Viestin aihe: |
|
|
Up...
Kiitoksia erittäin paljon!!
Jäämme odottelemaan mielenkiinnolla. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Tor Kes 23, 2005 12:04 am Viestin aihe: |
|
|
Heh... onneksi kukaan ei ole pitänyt kirjaa kaikista lupauksista, joita olen saitin olemassaolon aikana antanut
Mutta edelleen, mulla on se kasetilla, vaikka en ole tuota scarttia vielä juottanutkaan, niin enköhän tässä juhannuksen jälkeen työkiireiden salliessa panosta taas hetken täysimittaisesti Nyrkkiin, joten uutta videota ja tuo Valtonen-Hanakin lienee siis todellakin tulossa. _________________ Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Doull Enforcer

|
Lähetetty: Tor Kes 23, 2005 9:29 am Viestin aihe: |
|
|
| LeukaPerä kirjoitti: | Heh... onneksi kukaan ei ole pitänyt kirjaa kaikista lupauksista, joita olen saitin olemassaolon aikana antanut
Mutta edelleen, mulla on se kasetilla, vaikka en ole tuota scarttia vielä juottanutkaan, niin enköhän tässä juhannuksen jälkeen työkiireiden salliessa panosta taas hetken täysimittaisesti Nyrkkiin, joten uutta videota ja tuo Valtonen-Hanakin lienee siis todellakin tulossa. |
Joo no kaikki aikanaan!!! Heh!!!!
Vois olla aika pitkä lista !!!!
Joo mutta on se parempi että ne klipit tulee joskus, kun ei koskaan...
Oon vaan kuullu paljon puhetta tosta Valtonen- Hana myllystä mutta en oo nähny!!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jke Jäädytetty

|
Lähetetty: Tor Kes 23, 2005 1:28 pm Viestin aihe: |
|
|
| Doull kirjoitti: |
Oon vaan kuullu paljon puhetta tosta Valtonen- Hana myllystä mutta en oo nähny!!! |
Ite taisin nähdä kerran jostain urheiluruudusta väläyksen. Jos muistan oikein niin nyrkit lensivät tiuhaan tahtiin molempien osapuolten pyöriessä kehää. Valtonen taisi saada suurimman osan iskuista sisään ja tästä johtuen Hanan naama oli verellä. Noh, kunhan saamme klipin niin näemme kaikk9i omin silmin mitä tapahtui. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Doull Enforcer

|
Lähetetty: Lau Kes 25, 2005 1:11 pm Viestin aihe: |
|
|
| jke kirjoitti: | | Doull kirjoitti: |
Ite taisin nähdä kerran jostain urheiluruudusta väläyksen. Jos muistan oikein niin nyrkit lensivät tiuhaan tahtiin molempien osapuolten pyöriessä kehää. Valtonen taisi saada suurimman osan iskuista sisään ja tästä johtuen Hanan naama oli verellä. Noh, kunhan saamme klipin niin näemme kaikk9i omin silmin mitä tapahtui. |
Jep jep! Odotan innolla!!!!!
Ymmärsin jostain että Hana oli suututtanut Valtosen!!!
Onko näin? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jke Jäädytetty

|
Lähetetty: Lau Kes 25, 2005 3:06 pm Viestin aihe: |
|
|
| Doull kirjoitti: | | jke kirjoitti: | | Doull kirjoitti: |
Onko näin? |
Kyllä. Valtonen oli suuttunut Hanaan edellisestä kohtaamisesta. Valtonen oli kuulemma uhonnut että ensi kerralla otetaan yhteen ja niinhän siinä kävikin.
Jopa Marskicupissa, joka pelattiin puoli vuotta kyseisen tappelun jälkeen, meinasivat Valtonen ja Hana ottaa yhteen. Tuomarit ennättivät valitettavasti väliin. Jos en väärin muista niin Hana lensi päivää edeltävästä ottelusta pihalle pienen painimatsin takia. Vastassa oli silloin TPS. Pelaajaa en muista... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Doull Enforcer

|
Lähetetty: Sun Kes 26, 2005 8:20 am Viestin aihe: |
|
|
| jke kirjoitti: | | Doull kirjoitti: | | jke kirjoitti: | | Doull kirjoitti: |
Onko näin? |
Kyllä. Valtonen oli suuttunut Hanaan edellisestä kohtaamisesta. Valtonen oli kuulemma uhonnut että ensi kerralla otetaan yhteen ja niinhän siinä kävikin.
Jopa Marskicupissa, joka pelattiin puoli vuotta kyseisen tappelun jälkeen, meinasivat Valtonen ja Hana ottaa yhteen. Tuomarit ennättivät valitettavasti väliin. Jos en väärin muista niin Hana lensi päivää edeltävästä ottelusta pihalle pienen painimatsin takia. Vastassa oli silloin TPS. Pelaajaa en muista... |
No olis ollu hienoo nähdä Hana-Valtonen round2!!!
Se ärsyttää kun tuomarit änkee joka tilanteessa väliin!!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: Maa Kes 27, 2005 1:03 pm Viestin aihe: |
|
|
| jke kirjoitti: |
Valtonen sai pari todella painavan näköistä pommia perille. Hana yrittää pistää kiitettävästi hanttiin, mutta Tomekin ensimmäinen isku taitaa saada aikaiseksi pienoisen käkikelloefektin, joten Matin otteista on paras terä poissa. Ja nenästä tulee verta aika pahan näköisesti. _________________ Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Doull Enforcer

|
Lähetetty: Kes Kes 29, 2005 10:00 am Viestin aihe: |
|
|
| LeukaPerä kirjoitti: | | jke kirjoitti: |
Valtonen sai pari todella painavan näköistä pommia perille. Hana yrittää pistää kiitettävästi hanttiin, mutta Tomekin ensimmäinen isku taitaa saada aikaiseksi pienoisen käkikelloefektin, joten Matin otteista on paras terä poissa. Ja nenästä tulee verta aika pahan näköisesti. |
Ainakin mun mielestä liigassa tulee lähes aina or jos toiselta tulee verta.
Vähän hölmöö
OR on liian kova rangaistus rehdistä nyrkkitappelusta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jke Jäädytetty

|
Lähetetty: Tii Hei 26, 2005 4:41 pm Viestin aihe: |
|
|
| LeukaPerä kirjoitti: | Heh... onneksi kukaan ei ole pitänyt kirjaa kaikista lupauksista, joita olen saitin olemassaolon aikana antanut
Mutta edelleen, mulla on se kasetilla, vaikka en ole tuota scarttia vielä juottanutkaan, niin enköhän tässä juhannuksen jälkeen työkiireiden salliessa panosta taas hetken täysimittaisesti Nyrkkiin, joten uutta videota ja tuo Valtonen-Hanakin lienee siis todellakin tulossa. |
Juhannus oli joo kuukausi sitten eikä vieläkään mitään...
Tämän täytyy tarkoittaa sitä että LeukaPerällä on aika saatanasti työkiireitä.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|