|
Nyrkkiä leukaperiin! Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Doull Enforcer

|
Lähetetty: Kes Hei 27, 2005 8:55 am Viestin aihe: |
|
|
| jke kirjoitti: | | LeukaPerä kirjoitti: | Heh... onneksi kukaan ei ole pitänyt kirjaa kaikista lupauksista, joita olen saitin olemassaolon aikana antanut
Mutta edelleen, mulla on se kasetilla, vaikka en ole tuota scarttia vielä juottanutkaan, niin enköhän tässä juhannuksen jälkeen työkiireiden salliessa panosta taas hetken täysimittaisesti Nyrkkiin, joten uutta videota ja tuo Valtonen-Hanakin lienee siis todellakin tulossa. |
Juhannus oli joo kuukausi sitten eikä vieläkään mitään...
Tämän täytyy tarkoittaa sitä että LeukaPerällä on aika saatanasti työkiireitä.  |
No seuraavaks se sanoo ett Jouluna vois tulla toi klippi!
Joo sais noita työ kiireritä riittää tai olla hyvä selitys. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Leuka Kulttuuriministeri evp.

|
Lähetetty: Kes Hei 27, 2005 8:49 pm Viestin aihe: |
|
|
Uutena vuotena tulee...
Ei vaan, huomenna tulee.
Muistelin väärin, tappelu alkaa itse asiassa varsin tasaväkisesti: kumpikaan ei saa mitään suurempaa perille, vaikka molemmat yrittää. Lopussa Valtonen lataa täyslaidallisen, mihin Hana ei enää kykene vastaamaan  _________________ Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jke Jäädytetty

Liittynyt: 06 Hel 2005 Viestejä: 142 Paikkakunta: Suomen suurin fanikatsomo.
|
Lähetetty: Kes Hei 27, 2005 9:11 pm Viestin aihe: |
|
|
| LeukaPerä kirjoitti: | Uutena vuotena tulee...
Ei vaan, huomenna tulee.
Muistelin väärin, tappelu alkaa itse asiassa varsin tasaväkisesti: kumpikaan ei saa mitään suurempaa perille, vaikka molemmat yrittää. Lopussa Valtonen lataa täyslaidallisen, mihin Hana ei enää kykene vastaamaan  |
Tätä olen jo odottanut niin kauan että kohta valahtaa housuihin lasti. Tuskin enää jaksan odottaa, nyt kun ollaan saatu varmistus! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Doull Enforcer

|
Lähetetty: Sun Hei 31, 2005 1:26 pm Viestin aihe: |
|
|
| LeukaPerä kirjoitti: | Uutena vuotena tulee...
Ei vaan, huomenna tulee.
Muistelin väärin, tappelu alkaa itse asiassa varsin tasaväkisesti: kumpikaan ei saa mitään suurempaa perille, vaikka molemmat yrittää. Lopussa Valtonen lataa täyslaidallisen, mihin Hana ei enää kykene vastaamaan  |
Kiiitooos tuosta omasta pienestä vittuilusta huolimatta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|