Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Pyyntö: Valtonen vs Hana 16.12.2003
Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Videopätkät
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Doull
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Kes Hei 27, 2005 8:55 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jke kirjoitti:
LeukaPerä kirjoitti:
Heh... onneksi kukaan ei ole pitänyt kirjaa kaikista lupauksista, joita olen saitin olemassaolon aikana antanut Razz

Mutta edelleen, mulla on se kasetilla, vaikka en ole tuota scarttia vielä juottanutkaan, niin enköhän tässä juhannuksen jälkeen työkiireiden salliessa panosta taas hetken täysimittaisesti Nyrkkiin, joten uutta videota ja tuo Valtonen-Hanakin lienee siis todellakin tulossa.

Juhannus oli joo kuukausi sitten eikä vieläkään mitään... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Tämän täytyy tarkoittaa sitä että LeukaPerällä on aika saatanasti työkiireitä. Razz

No seuraavaks se sanoo ett Jouluna vois tulla toi klippi! Laughing
Joo sais noita työ kiireritä riittää tai olla hyvä selitys.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.

LähetäLähetetty: Kes Hei 27, 2005 8:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uutena vuotena tulee... Mr. Green

Ei vaan, huomenna tulee.

Muistelin väärin, tappelu alkaa itse asiassa varsin tasaväkisesti: kumpikaan ei saa mitään suurempaa perille, vaikka molemmat yrittää. Lopussa Valtonen lataa täyslaidallisen, mihin Hana ei enää kykene vastaamaan Black Eye
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jke
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Kes Hei 27, 2005 9:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

LeukaPerä kirjoitti:

Ei vaan, huomenna tulee.

Muistelin väärin, tappelu alkaa itse asiassa varsin tasaväkisesti: kumpikaan ei saa mitään suurempaa perille, vaikka molemmat yrittää. Lopussa Valtonen lataa täyslaidallisen, mihin Hana ei enää kykene vastaamaan Black Eye

Tätä olen jo odottanut niin kauan että kohta valahtaa housuihin lasti. Tuskin enää jaksan odottaa, nyt kun ollaan saatu varmistus!
Takaisin alkuun
Doull
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Sun Hei 31, 2005 1:26 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

LeukaPerä kirjoitti:

Ei vaan, huomenna tulee.

Kiiitooos tuosta omasta pienestä vittuilusta huolimatta!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Videopätkät Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa