| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Berube#17 Valmentaja
|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 5:24 am Viestin aihe: |
|
|
Niin..mulla ei oo aavistustakaan mitä Lukon kannattajat asiasta ajattelee,saati Ässien vastaavat..Mä luulen et Topolla ei oo enää mitään todistettavaa tällä kiekon osa-alueella,Nickersonilla toki vielä on..siitä ehkä Mattin innokkuus.. _________________ -Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
PataPete Erotuomaritarkkailija

|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 1:00 pm Viestin aihe: |
|
|
| Berube#17 kirjoitti: | | Niin..mulla ei oo aavistustakaan mitä Lukon kannattajat asiasta ajattelee,saati Ässien vastaavat..Mä luulen et Topolla ei oo enää mitään todistettavaa tällä kiekon osa-alueella,Nickersonilla toki vielä on..siitä ehkä Mattin innokkuus.. |
Ihmeellinen paskahousu Topo kyllä on ei uskaltanut ottaa rehtiä myllyä Nickersonin kanssa vaan aina pelihousuihin tuli ruskea läikkä. Veikkaan, että Nickerson olisi laittanut aika pahasti levyiks Topon. : |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Berube#17 Valmentaja
|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 1:21 pm Viestin aihe: |
|
|
| PataPete kirjoitti: | | Berube#17 kirjoitti: | | Niin..mulla ei oo aavistustakaan mitä Lukon kannattajat asiasta ajattelee,saati Ässien vastaavat..Mä luulen et Topolla ei oo enää mitään todistettavaa tällä kiekon osa-alueella,Nickersonilla toki vielä on..siitä ehkä Mattin innokkuus.. |
Ihmeellinen paskahousu Topo kyllä on ei uskaltanut ottaa rehtiä myllyä Nickersonin kanssa vaan aina pelihousuihin tuli ruskea läikkä. Veikkaan, että Nickerson olisi laittanut aika pahasti levyiks Topon. : |
Mutten mää provosoidu,kun mää oon aivan sekakäyttäjä-osastolla noitten hammaslääkärikäyntien jäljiltä
Mut sen verran pitää kysyä,et sinäkö Topon pelihousut peset,kun niiden sisällön ja värin noin hyvin tiedät..Ai jai..pahalta näyttää..Ässä-fani Lukon pelaajan pyykkärinä.. _________________ -Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kake Enforcer

|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 1:42 pm Viestin aihe: |
|
|
| PataPete kirjoitti: | | Ihmeellinen paskahousu Topo kyllä on ei uskaltanut ottaa rehtiä myllyä Nickersonin kanssa vaan aina pelihousuihin tuli ruskea läikkä. Veikkaan, että Nickerson olisi laittanut aika pahasti levyiks Topon. : |
Ni. Nickerson oli paras ja niin ihku irokeesi et se olis vetäny jonku topon ja vaiks sit jonku boogaardinki iha levyiks  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Berube#17 Valmentaja
|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 1:48 pm Viestin aihe: |
|
|
| Kake kirjoitti: | | PataPete kirjoitti: | | Ihmeellinen paskahousu Topo kyllä on ei uskaltanut ottaa rehtiä myllyä Nickersonin kanssa vaan aina pelihousuihin tuli ruskea läikkä. Veikkaan, että Nickerson olisi laittanut aika pahasti levyiks Topon. : |
Ni. Nickerson oli paras ja niin ihku irokeesi et se olis vetäny jonku topon ja vaiks sit jonku boogaardinki iha levyiks  |
mainiota,ettei kaikki porilaiset olekaan tosikoita,iso peukku Kakelle! _________________ -Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Smierc Legenda

Liittynyt: 16 Tam 2006 Viestejä: 1309 Paikkakunta: Pohjois-Norja
|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 2:14 pm Viestin aihe: |
|
|
| Berube#17 kirjoitti: | | Kake kirjoitti: | | PataPete kirjoitti: | | Ihmeellinen paskahousu Topo kyllä on ei uskaltanut ottaa rehtiä myllyä Nickersonin kanssa vaan aina pelihousuihin tuli ruskea läikkä. Veikkaan, että Nickerson olisi laittanut aika pahasti levyiks Topon. : |
mainiota,ettei kaikki porilaiset olekaan tosikoita,iso peukku Kakelle! |
Ihan sivukommenttina... Kake ei ole porilainen  _________________ "Brian Giontalla on kokoa vain 140 senttiä"
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kake Enforcer

|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 2:16 pm Viestin aihe: |
|
|
| Smierc kirjoitti: | Ihan sivukommenttina... Kake ei ole porilainen  |
Ässäläinen kuitenkin |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
taipe7 Erotuomari

|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 2:16 pm Viestin aihe: |
|
|
| Smierc kirjoitti: | | Berube#17 kirjoitti: | | Kake kirjoitti: | | PataPete kirjoitti: | | Ihmeellinen paskahousu Topo kyllä on ei uskaltanut ottaa rehtiä myllyä Nickersonin kanssa vaan aina pelihousuihin tuli ruskea läikkä. Veikkaan, että Nickerson olisi laittanut aika pahasti levyiks Topon. : |
mainiota,ettei kaikki porilaiset olekaan tosikoita,iso peukku Kakelle! |
Ihan sivukommenttina... Kake ei ole porilainen  |
On,henkisesti. (Räpylä) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Berube#17 Valmentaja
|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 2:20 pm Viestin aihe: |
|
|
| Kake kirjoitti: | | Smierc kirjoitti: | Ihan sivukommenttina... Kake ei ole porilainen  |
Ässäläinen kuitenkin |
Aivan niin,tätä tarkoitin  _________________ -Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Smierc Legenda

Liittynyt: 16 Tam 2006 Viestejä: 1309 Paikkakunta: Pohjois-Norja
|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 2:20 pm Viestin aihe: |
|
|
| Kake kirjoitti: | | Smierc kirjoitti: | Ihan sivukommenttina... Kake ei ole porilainen  |
Ässäläinen kuitenkin |
Tuohon en vastaan väittänytkään Oli pakko vain leikkiä pilkunnussijaa. _________________ "Brian Giontalla on kokoa vain 140 senttiä"
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Berube#17 Valmentaja
|
Lähetetty: Tor Hel 22, 2007 2:22 pm Viestin aihe: |
|
|
| Smierc kirjoitti: | | Kake kirjoitti: | | Smierc kirjoitti: | Ihan sivukommenttina... Kake ei ole porilainen  |
Ässäläinen kuitenkin |
Tuohon en vastaan väittänytkään Oli pakko vain leikkiä pilkunnussijaa. |
Joo,se on ihan bueno,niin mäkin yleensä pyrin  _________________ -Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|