Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

NHL skapa 06-07
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Tehonyrkkiä leukaperiin!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Räpylä
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Maa 2006
Viestejä: 1657
Paikkakunta: Henkisesti porilainen

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 1:50 pm    Viestin aihe: NHL skapa 06-07 Vastaa lainaamalla viestiä

Juuri tulleen tiedon mukaan nimimerkki Leuka on antanut siunauksen avata tänne uuden nyrkki-pelin.

Idea on vanha tuttu, toteus eri. En tiedä saadaanko kisa pyörähtämään käyntiin vielä ennen sarjan avausta, se riippuu teistä ja minusta.

Säännöt: Jokaisen tulee valita viisikenttäpelaajaa, 1 maalivahti, 2 puolustajaa ja 3 hyökkääjää.
Yksi piste tulee yhdestä jäähyminuutista ja näitten lisäksi triplapisteen saa jos pelaajalla on merkitty tilastoihin FM(Fighting majour) ja jokaisen pelaajan tekemästä maalista saa tuplapisteen. Tämä lisää taktikointia!

ESIM: Marko Kiprusoff 2+5 199 PIM ja 3FM
On Markon pisteet 2x2 + 199 + 3x3 = 213 pistettä.

Kentän teko: Kentänteko tapahtuu aikasemmista skapoista poiketen ns. draftaus - systeemillä, millaisia on netin keskustelu palstat pullollaan. Tällöin ei samaa pelaajaa voi olla kuin yhdessä kentällisessä.

Ilmottautumiset tähän ketjuun ennen klo. 20 mennessä ja ne on mukana kisassa. Draftaus järjestys on sama kuin ilmottautumisjärjestys, eli meitsi on ekana. Jokaisella jonka vuoro on draftata pelaaja on 2 tuntia aikaa varata, jonka jälkeen vuoro siirtyy seuraavalle, rästit voi varata missä välissä tahansa.

OLIS IHAN JEES JOS JOKU ILMOTTAUTUIS ETTEI YKSIN TARVIS PeLATA Shocked

PALKINTO: Luovutan voittajalla allekirjoitukseksi Jojo kuolemattoman lausahduksen: "Puurkaak funderaamaan?" josta tulee samalla tavoiteltu kiertopalkinto kiertopalkinto.
PS: Ei mulla ny mitään kaljakoreja ole varaa lahjottaa. Neutral
_________________
"Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Gagnon
Kurinpitäjä


Liittynyt: 07 Hel 2005
Viestejä: 395
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 2:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mukana, milloin drafti?
_________________
\o/ GAGNON \o/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 2:10 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen mukana. Tarkoittaako tämä nyt, että pääsen tekemään kentällisen heti Gagnonin jälkeen ja muiden on odotettava minua tai ainakin 2 tuntia?

Luodaanko kentällisille oma ketju (pysyisi ainakin siistimpänä)? Mitenkäs sitten voiko pelaajia myöhemmin vaihtaa ja kuinka se vaikuttaa pisteiden laskentaan?

Edit: hidas Smile

Edit: Kaikille Nyrkkipelien voittajille voidaan kyllä luoda erikoistitteli.
Tällä hetkellä voittajia on kaksi: nimi. Duvie ja minä itse Cool
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Räpylä
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Maa 2006
Viestejä: 1657
Paikkakunta: Henkisesti porilainen

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 2:20 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Gagnon kirjoitti:
Mukana, milloin drafti?

Tänään kello 20.00
Minä alotan ja sitten on sinun vuorosi.

Leuka kirjoitti:
Olen mukana. Tarkoittaako tämä nyt, että pääsen tekemään kentällisen heti Gagnonin jälkeen ja muiden on odotettava minua tai ainakin 2 tuntia?

Luodaanko kentällisille oma ketju (pysyisi ainakin siistimpänä)? Mitenkäs sitten voiko pelaajia myöhemmin vaihtaa ja kuinka se vaikuttaa pisteiden laskentaan?

Edit: hidas Smile

Edit: Kaikille Nyrkkipelien voittajille voidaan kyllä luoda erikoistitteli.
Tällä hetkellä voittajia on kaksi: nimi. Duvie ja minä itse Cool


Et sä voi tehdä kentällistä Gagonin jälkeen, vaan draftata yhden pelaajan viisikkoosi. Kahden tunnin aikavaraus tarkoittaa että vuorossa olevalla on kaksi tuntia aikaa varata pelaaja, jos hän ei ole käyttänyt vuoroaan joku muu voi varata.

Kuvitteellinen esimerkki kuinka tämä etenee:

klo. 20 Räpylä: Tom Kostopoulis
klo 20.02 Gagnon: Olli Jokinen
klo. 20.45 Leuka: Derek Boogaard
klo. 20.45 JanisPetko: ---
klo. 22.45 PenisJatke: Jody Shelley
klo. 23.15 Taneli: Jevgeni Malkin

Eli jos JanisPetko ei ole suorittanut varaustaan, voi PenisJatke tehdä sen kun aika on kulunut umpeen. Muussa tapauksessa seuraavana oleva voi tehdä varauksen heti kun on oma vuoro.

LISÄYS: Kun ensimmäinen kierros on mennyt loppuun, niin seuraava kierros on käänteinen kerron sitten kun ilmoittautujat on kasassa.
_________________
"Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badazz
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 20 Syy 2005
Viestejä: 5055
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 2:45 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä oon mukana, mutta ei kai täällä koko yötä tarvitse viettää...
_________________
"He was 5-10 but played like he was 6-3. It showed the heart he had." -Wendel Clark
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ovechkin
Raipe


Liittynyt: 16 Hel 2006
Viestejä: 657

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 4:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mukana ollaan. Toteutus voi kyllä tässä draftissa olla hieman vaikeahkoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
GRIM REAPER
Tiki talker


Liittynyt: 18 Maa 2006
Viestejä: 2733

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 4:20 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mukana ollaan.
_________________
"Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Gagnon
Kurinpitäjä


Liittynyt: 07 Hel 2005
Viestejä: 395
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 7:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rolling Eyes
_________________
\o/ GAGNON \o/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
GRIM REAPER
Tiki talker


Liittynyt: 18 Maa 2006
Viestejä: 2733

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 7:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Missäs se räpylä luuraa? Vai tuleeko hän varaamaan ekan pelaajansa klo 21.59? Confused
_________________
"Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räpylä
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Maa 2006
Viestejä: 1657
Paikkakunta: Henkisesti porilainen

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 7:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli kutsumattomia vieraita, niin ei kerennyt heti.

Aikaheikosti osan ottajia, mutta tätä voi soveltaa vielä mikäli mattimyöhäiset haluua tulla mukaan.

1. Räpylä: Sean Avery
2. Gagnon: Steve Ott
3. Leuka: Ian LaPerriere
4. Badazz: Chris Neil
5. Ovechkin: Brenden Morrow
6. GRIM REAPER: Matthew Barnaby

7. GRIM REAPER: Donald Brashear
8. Ovechkin: Derek Boogaard
9. Badazz: Brian McGrattan
10. Leuka: Jarkko Ruutu
11. Gagnon: Brendan Shanahan
12. Räpylä: Todd Fedoruk

13. Räpylä: Eric Cairns
14. Gagnon: Darcy Hordichuk
15. Leuka: Jody Shelley
16. Badazz: Eric Godard
17. Ovechkin: Darryl Bootland
18. GRIM REAPER: Zdeno Chara

19. GRIM REAPER: Shane O'Brien
20. Ovechkin: John Erskine
21. Badazz: Todd Bertuzzi
22. Leuka: EI VIELÄ VARAUSTA
23. Gagnon: Jarome Iginla
24. Räpylä: Jim Vandermeer

25. Räpylä: Raitis Ivanans
26. Gagnon:
27. Leuka:
28. Badazz:
29. Ovechkin:
30. GRIM REAPER:

31. GRIM REAPER:
32. Ovechkin:
33. Badazz:
34. Leuka
35. Gagnon
36. Räpylä

37. Räpylä:
38. Gagnon:
39. Leuka:
40. Badazz:
41. Ovechkin:
42. GRIM REAPER:

43. GRIM REAPER:
44. Ovechkin:
45. Badazz:
46. Leuka
47. Gagnon
48. Räpylä










Tossa siis järjestystä ja päivitän tätä aina kuin kerkeän, kannattaa tsekata joka viestit jos en ole kerennyt päivittää.

Jaa niin elikkäs meitsi ottaa ekana joukkueeseen takuuvarman suorittajan, Sean Averyn. Vuoroon Gagnon EDIT: Gagnonilla on aikaa varata klo. 22:35 asti jonka jälkeen Leuka.

Voisi pyhittää yön nukkumiselle eli klo. 24:00 - 7:00 aika ei juokse, eli jos vuorosi on klo. 23:30 niin se loppuu 8:30 toki tässäkin välissä voi varailla mikäli olet hereillä ja on sinun vuorosi.
_________________
"Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu-


Viimeinen muokkaaja, Räpylä pvm Tor Lok 05, 2006 9:18 pm, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Gagnon
Kurinpitäjä


Liittynyt: 07 Hel 2005
Viestejä: 395
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 8:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Steve Ott.

Vuoroon Leuka.
_________________
\o/ GAGNON \o/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 8:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ian LaPerriere.
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badazz
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 20 Syy 2005
Viestejä: 5055
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 9:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Chris Neil.

Ovechkinin vuoro.
_________________
"He was 5-10 but played like he was 6-3. It showed the heart he had." -Wendel Clark
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ovechkin
Raipe


Liittynyt: 16 Hel 2006
Viestejä: 657

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 9:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Brenden Morrow

GRIM REAPERin vuoro.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
GRIM REAPER
Tiki talker


Liittynyt: 18 Maa 2006
Viestejä: 2733

LähetäLähetetty: Kes Lok 04, 2006 9:12 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Matthew Barnaby sekä Donald Brashear
_________________
"Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Tehonyrkkiä leukaperiin! Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 1 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group