Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tappelut loppu?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Maajoukkue
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Pikkutyttö
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 07 Tou 2006
Viestejä: 220

LähetäLähetetty: Lau Jou 30, 2006 1:10 am    Viestin aihe: Re: Tappelut loppu? Vastaa lainaamalla viestiä

Räpylä kirjoitti:
inkä ihmeen takia Suomen maajoukkueen tällä hetkellä on palattava takaisin 90- luvulle ja otettava sieltä esimerkkejä? Suomi on muuttunut noista ajoista jääkiekossa maailman kärkimaaksi, niin valmennuksen kuin roolituksenkin suhteen. Viimmeisen kahden-kolmen vuoden ajalta Suomi on ottanut World Cup hopeaa, Olymppia hopeaa ja MM- pronssia.


Räpyläiseni, Suomi oli viime vuosikymmenelläkin jo huikaiseva jääkiekkomaa. 90-luvulla Suomi puhkesi kukkaansa. Esim. -94 suomi hävisi 1 erän koko turnauksessa... Kanadalle. Tämä riitti sillä kertaa. Huono hetki. Kultaa ei tullut. Myös roolitus oli kuosissaan silloinkin aivan yhtä hienosti kuin tänäkin päivänä. Valmennus oli vähintään yhtä hyvä kuin nyt. Teemu Selänteet, Saku Koivut, Jere Lehtiset, Teppo Nummiset, jne. Eivät enää kauaa ole ilonamme. Vaikka menestys alkoi jo oikeastaan 1988 hopealla. Silloin "voitettiin" ensimmäisen kerran.

Lainaus:

Puutun kirjoitukseesi, koska näkökantasi on ontuva ja perustelusi yksittäisiä tapauksia ja ei paikkaansa pitäviä.


Täsmennä ole hyvä. Sitten erittele omasi Very Happy Sinulla on "yksittäistapaus", jossa roikut. Muutahan sinulla ei ole tarjolla Laughing

Lainaus:

Maajoukkueen turnaukset ovat käytännössä 3-5 alkusarjan ottelua ja play-off:it. Tällöin kun käytännössä yhteenkään tappioon ei ole varaa olisi lähes naurettaa ottaa mukaan pelaajia, joiten ainut paino arvo jäähyherkkyyden lisäksi olisi toimia "pelotteena" tai "hämmentäjänä".


Älä itse ole naurettava. Tutustuisit jälleen jääkiekkohistoriaan sekä rapakon takana- , että täällä... Oppisit lisää. Räpyläiseni kukaan meistä ei ole seppä syntyessään, eikä kellään meistä ole kristallipalloa. Kukaan meistä ei tiedä edes elämän tarkoitusta, mutta historiasta me saamme esimerkkejä ja historiasta me voimme oppia. Historiasta me ammennamme myös oppimme aivan kuten nykyisetkin valmentajat kaikissa liigoissa, kaikissa maajoukkueissa.

Lainaus:

Vielä naurettavampaa on että otat esimerkeiksi pelaajia kuten Nielikäinen, joka ei pääsääntöisesti saa hämmennystä aikaiseksi edes Sm-liigassa ilman jäähyä. Mitäs hämmennystä kyseinen Nielikäinen toisi kentälle jos vastassa olisi pelaajia kuten: Sakic, Ovechkin tai Lindström? Voin jo kuvitella kyseisen kolmikon paskat housuissa kun Nielikäinen luistelee Olymppia jäälle. NOT.


Aikoinaan oli naurettavaa ottaa Timo Peltomaa tai Jarkko Ruutu tai Toni Mäkiaho maajoukkueeseen... Saati Lalli Partinen... Nielikäinen on ammattimies. Ei hän muuten pelaisi sm-liigassa. Kyllä pelaaja voi ottaa tai olla ottamatta 2-minuutin jäähyjä, jos asiasta sovitaan. Sm-liigassa/Nielikäisen uran kannalta/roolin kannalta on tärkeää, että Mr. Pasi ottaa jäähyjä siihen malliin, että keikkuu kärjessä. Pasi ei ole niin tyhmä, kuin useimmat pienessä potassaan kuvittelevat. Hänhän pelaa rooliaan ja tienaa sillä leipänsä. Älykkyyttä on vähintään 7 eri lajia. Itse pärjäsin humalassa mensan testissä siten, että sain yli 130 (en kerro kuinka paljon). Pasi on ilmiselvästi sosiaalisesti älykäs, sekä verbaalisesti nokkela. Nämä ovat verrannollisisa osittain niihin 5:een muuhun älykkyyden määreeseen. Tosin muistutan, ettei ihmisen älykkyyttä ole kovin helppoa määritellä. Mensan testit perustuvat paljolti matemaattiseen älykkyyteen, mutta myötävaikuttavat muihinkin. Siksi mensan testi ei kerro koko totuutta Smile

Nielikäisen vahvuuksia ovat nopeus/taklaaminen, hanskaus ja maine. Oma taktinen pointtini Nielikäisen valinnassa olisi juuri aisapari Jarkko Ruudun kanssa. Tämä kaksikko olisi pelottava ja saisi yhdessä hämmennystä aikaan. Nielikäinen olisi myös tärkeä "varamies" Ruudulle ja antaisi erittäin tärkeää toiminnanvapautta/luomisvapautta muille pelaajille. Tämä unohdetaan usein. Tästä löytyy runsaasti esimerkkejä juuri historiasta. Nielikäisen ei tarvitse roolissaan olla taitava maalintekijä. Pelinlukutaito ei ole huippuluokkaa, mutta ei hänen maaleja tarvitsekkaan tehdä, jos pelaa "hämmennysketjussa". 3 muuta ketjua tähtäävät maaleihin.

Räpyläiseni saatko sinä keksittyä Suomen maajoukkueelle (jos kaikki olisivat saatavissa) 4 maalintekoon pystyvää ketjua? Minä saan 2 ketjua ja 1 nopeasti liikkuvan ketjun, joka voi hyvänä päivänä yllättää.

Toki jääkiekossa on paljon mittareita, mutta koutsin täytyy katsoa näyttöjä, roolitusta kaukalossa ja pukukopissa, sekä joukkueen kokonaisuutta muodostaessaan menestyvää joukkuetta.

Lainaus:
Käytännössä näin lyhyen turnauksen voisi nykypäivänä pelata vain kolmella kentällisellä, näin myös pitkälle tehdään niinkauan kuin joukkueet pelaavat tasakentällisin.


Räpylä hyvä me emme ole loppujen lopuksi niin kaukana toisistamme mielipiteinemme. Minä vain haen sille 4-ketjulle taktista lisä-arvoa pelkän ajanpeluun lisäksi. Olen niin usein nähnyt että se vähäinen minuuttimääräkin pelkällä penkillä istumisen ohella vaikuttaa lopputulokseen, jos asialla ovat roolinsa ammattilaiset. Pasi Nielikäisen tasoisia pelaajia (pelillisesti) ei saa olla 1 enempää 1 ketjussa. Jarkko Ruutu on elintärkeä lenkki Suomen niin helvetin kapeassa alan arsenaalissa.


Lainaus:
Alivoimalle on sitten tarjolla pelaajia kuten Hahl, Pakaslahti ja Eloranta. Nämä ovat maamme parhaimmistoa alivoiman tappamisessa toisin kuin Selänne, S. Koivu, Miettinen tai Nielikäinen ym. kumppanit. Joten kyseiset pelaajat on automaattisesti järkevin vaihtoehto neloseen tappamaan jäähyjä ja ottamaan satunnaiset oman pään aloitukset.


Haa sinä söit munat suustani osin. Olemme siis samaa mieltä siitä että on turha väsyttää Selännettä, Koivua ja muita ratkaisupelaajia alivoimilla... Siksipä sinne tulisi laittaa maalinedustaa vihaisesti puolustavia pelaajia, jotka taklaavat heti kun saavat tilaisuuden... Tämä saa pienen terveen varovaisuuden aikaan normaalissa ihmisessä ja tämä pieni pelko vaikuttaa oleellisesti ratkaisuihin, joita paineen alla olevat pelaajat tekevät. Maalintekijät saavat levätä, kun alivoimapelaajat, jotka ovat sitä varten -pelaavat. Toki alivoimassa on hyvä olla 1 nopea kärkkyjä, joka voi pistää kiekon reppuun.

Lainaus:
Kanada on valinnut yleensä aina parhaat mahdolliset pelaajat, johon kuuluu Draper - Maltby kaksikko mikäli on tarjolla. Kumpikaan näistä ei ole lähellekkään Ruudun veroinen fysiikaltaan vaikka pelaavatkin samaa roolia. Heidän mukana olonsa syy on se että he ovat maailman parhaimmistoa omassa päässä ja se ei todellakaan tarkoita fyysistä eikä näyttävää peliä, vaan äärettömän näkymätöntä ja tarkkaa peliä.


Hienoa Räpylä minun ei tarvinnut nimetä ketään. Sinä selvästi olet perehtynyt asiaan, mutta minun tulee tarkentaa hieman Smile

Juuri nämä pelaajat eivät ole mukana siksi että olisisvat hakoja tekemään maaleja. Nyt huomaa ero Kanadan ja Suomen välillä. Kanadalla on perinteitä fyysisen pelin saralla ja siten laaja materiaali. Kanadalla on AINA hanskaukseen kykenevä osasto joukkueessa. Oli se sitten Bertuzzi, Owen Nolan, tms. Ei tuolla tasolla tarvitse olla puhdasta goonia liikenteessä. Nämä miehet riittävät. Bertuzzin kaltaista nyrkinheiluttajaa saa hetken hakea. Mies ei paljon häviä... Nämä mainitsemasi miehet ovat juuri niitä HÄMMENTÄJIÄ. Nyt se ero on juuri siinä että kulttuurimme on toinen ja se synnyttää erilaisen materiaalin versus Kanada. Siksi Suomen täytyy yhdistää 4-ketjuun koko fyysinen telaketju pienellä kivulla sadakseen saman lisä-arvon kuin Kanadalla on joka turnauksessa.
Ei ne Kanadan tähdet aina niin motivoituneita ole Smile Se on mahdollista, jos roolitetaan oikein. Me saamme 4-ketjuun tarvittavan pelote-arvon (lisänä), jos valitsemme pelaajat tarkkaan. Esim. Nielikäisen suureksi plussaksi lasketaan ehdottomasti hänen hanskaustaitonsa ja pelottomuutensa/ammattimaituutensa poliisin roolissa(tarkoitan nyt pelottomuutta hoitaa rooliaan ja haasta kenet tahansa). Siksi mielestäni yhdistettynä Nielikäisen muut plussat (jotka aiemmin mainitsi) saamme suuremman taktisen arvon kuin esim. Tomek Valtosella.

Materiaali on kapea, joten mainitsisin niin mielelläni lisää Jarkko Ruudun kaltaisia täydellisiä rooliin sopivia pelaajia, mutta niitä ei ole. Täytyy siis hakea intuitiolla pelityyliin sopivia aisapareja.

Nämä mainitsemani lisä-arvot vaikuttavat hyvin moneen osaan kentällä ja pelissä.


Lainaus:
Itse väitän että Suomi, varauksin Ruotsi ja Usa joutuvat kokoamaan pääsääntöisesti kisoihin, joissa on kaikki parhaat mukana jarruketjun koska materiaali ei riitä neljään tasapainoiseen ketjuun.


Jos olisit nyt vieressäni minä tarjoisin sinulle karamellin, koska nyt sinä vastaat minun suullani Smile
Katsos me ihmiset tarkoitamme usein samaa, mutta emme näe metsää puilta.

Vastaat juuri siihen, mitä minä olen alusta asti sanonut. Mihin tuon sen karamellin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pikkutyttö
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 07 Tou 2006
Viestejä: 220

LähetäLähetetty: Lau Jou 30, 2006 1:35 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lisäksi Räpylälle ja muille:

Minulla on ajatus ja vaihtoehtoinen strategia. Nyt kun alamme olla samaa mieltä kanssani 4-ketjun taktisesta merkityksestä, niin pyydän mielipidettäsi ja muiden mielipidettä tähän:

Entä jos laskisimme tästä hyvin kapeasta fyysisestä pelaajamateriaalistamme potentiaalit, joilla on Jarkko Ruutua lukuunottamatta puutteina mm. hitaus, kokemattomuus, pelinlukutaito, jne. Anyway.
Pasi Nieliläinen
Jarkko Ruutu
Ilkka Pikkarainen
Tomek Valtonen
Toni Mäkiaho

Siis viittaan edelliseen viestiin. Jos jakaisimme vähät maalintekoon kykenevät pelaajamateriaalimme ja sommittelisimme taktiikkamme sellaiseksi, että pyrkisimme 4:ään maaleja tekevään ketjuun... Siis taitopelaajat kärkkyisivät ja poimisivat kärkikarvaajien aiheuttamia hedelmiä.

Tällöin valitsisimme 4 yllämainutun kaltaista pelaajaa mukaan joukkueeseen ja loput taitopelaajia. Nämä 4 jaettaisiin 4:ään ketjuu ja kaikilla olisi kärkikarvaajan rooli. Yhdessä nämä muyodostaisivat seuraavia taktisia lisä-arvoja:

Jokaisessa ketjussa olisi ajokoira
Jokaisessa ketjussa olisi taitavat maalintekijät kärkkymässä karvaajan hedelmiä
Yhdessä muodostama pelote (jokainen joka pelaa lätkää tietää mitä on pelata tällaista joukkuetta vastaan)
Fyysinen pelote lisättynä taitopelaajiin ja suhteellisen tasaisiin vaihtoihin, antaa mahdollisuuden olla väsyttämättä Teemu Selänteitä.
Jos pakisto on filosofiani mukainen, ei vastustajalla ole tilaisuutta nauttia kiekosta ilman peloa lujasta taklauksesta. Tila pois. Siihen materiaali pienellä tinkimisellä riittää, mutta vastapainoksi saadaan ylijäämäpaskalle merkittävä taktinen lisä-arvo, joka heiastaa koko joukkueen ilmeeseen antaen tilaa myös taitopelaajille.

On eri asia pelätä tai olla pelottava. Huomatkaa nyt viimeisen 15 vuoden matsku kiteytettynä. Tämä matsku voidaan toteuttaa ilman mielikuvaa, että haetaan jotain tappelijaporukkaa maajoukkueeseen ja vaikka haettaisiinkin, niin kukaan ei muista esim. itänaapurin sekuntikelloa, mutta kaikki muistaa itänaapurin kultamitalin. Historiankirjat unohtaa myös tsekkien huonon kohtelun -98. Historian tärkeimmät saavutukset jättävät alleen myös Kanadan kohtelun, kun tsekit luistelivat vastaan.

Näin toimivat isot maat, näin toimivat voittajat, näin ovat toimineet suurvallat urheilussa kautta aikain. Otetaanpa esimerkiksi vaikkapa Neuvostoliitto tai Itä-Saksa. Jolloin urheilu on politiikkaa. Politiikka taas on hnistorian ja ihmismassojen jalostuneinta hallintaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räpylä
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Maa 2006
Viestejä: 1657
Paikkakunta: Henkisesti porilainen

LähetäLähetetty: Lau Jou 30, 2006 11:45 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mikä Räpyläiseni mä oon sulle? Sä oot mun bitch

Palataan asiaan huomenna.
_________________
"Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pikkutyttö
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 07 Tou 2006
Viestejä: 220

LähetäLähetetty: Lau Jou 30, 2006 11:56 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räpylä kirjoitti:
Mikä Räpyläiseni mä oon sulle? Sä oot mun bitch

Palataan asiaan huomenna.


En ehkä ehdi silloin, mutta heti poikkeuslaillisten räjäytysten- ja maltillisen kuohuviinihumalan jälkeen ensi vuonna palannen.

Ei tässä mitään seksuaalista ainakaan minun puoleltani ole. Ilo on kokonaan sinun puolellasi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räpylä
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Maa 2006
Viestejä: 1657
Paikkakunta: Henkisesti porilainen

LähetäLähetetty: Maa Tam 01, 2007 7:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pikkutyttö kirjoitti:

En ehkä ehdi silloin, mutta heti poikkeuslaillisten räjäytysten- ja maltillisen kuohuviinihumalan jälkeen ensi vuonna palannen.

Ei tässä mitään seksuaalista ainakaan minun puoleltani ole. Ilo on kokonaan sinun puolellasi.


Vuoden kun olen asiaa funtsinut, niin tulin siihen tulokseen etä sä oot oikeessa. Kattelin kelalta vuoden -93 mm-kisoja ja olihan se se silloin kovaa peliä, harmi vaan et faija(!?!) oli tokan erän jälkeen nauhottanut siihen jotain Ginger Lynin kesämökki reissuja.
_________________
"Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pikkutyttö
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 07 Tou 2006
Viestejä: 220

LähetäLähetetty: Lau Tam 06, 2007 1:31 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räpylä kirjoitti:
Pikkutyttö kirjoitti:

En ehkä ehdi silloin, mutta heti poikkeuslaillisten räjäytysten- ja maltillisen kuohuviinihumalan jälkeen ensi vuonna palannen.

Ei tässä mitään seksuaalista ainakaan minun puoleltani ole. Ilo on kokonaan sinun puolellasi.


Vuoden kun olen asiaa funtsinut, niin tulin siihen tulokseen etä sä oot oikeessa. Kattelin kelalta vuoden -93 mm-kisoja ja olihan se se silloin kovaa peliä, harmi vaan et faija(!?!) oli tokan erän jälkeen nauhottanut siihen jotain Ginger Lynin kesämökki reissuja.


Sun piti riidellä mun kanssa eikä olla samaa mieltä Smile

En oikein osaa suhtautua moiseen suunnanmuutokseen. Hauskaa jo käynnissä olevaa vuotta 2007.

Ps. Mistä ton kuvan repäsit? Alkaa ottaa eteen, joten vaadin muidenkin noudattavan omaksumaasi nick-suuntausta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räpylä
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Maa 2006
Viestejä: 1657
Paikkakunta: Henkisesti porilainen

LähetäLähetetty: Lau Tam 06, 2007 1:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pikkutyttö kirjoitti:

Sun piti riidellä mun kanssa eikä olla samaa mieltä Smile

En oikein osaa suhtautua moiseen suunnanmuutokseen. Hauskaa jo käynnissä olevaa vuotta 2007.


Jaa et se olin ma.

Lainaus:

Ps. Mistä ton kuvan repäsit?


www.89.com tolt jostain.
_________________
"Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pikkutyttö
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 07 Tou 2006
Viestejä: 220

LähetäLähetetty: Per Tam 12, 2007 12:04 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räpylä kirjoitti:

Jaa et se olin ma.


No kuka muukaan?


Viimeinen muokkaaja, Pikkutyttö pvm Per Tam 12, 2007 11:09 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räpylä
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Maa 2006
Viestejä: 1657
Paikkakunta: Henkisesti porilainen

LähetäLähetetty: Lau Tam 13, 2007 4:00 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pikkutyttö kirjoitti:

No kuka muukaan?


Ei ketään mukaan, mennään meille paneen.
_________________
"Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pikkutyttö
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 07 Tou 2006
Viestejä: 220

LähetäLähetetty: Tii Tam 16, 2007 1:23 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räpylä kirjoitti:
Pikkutyttö kirjoitti:

No kuka muukaan?


Ei ketään mukaan, mennään meille paneen.


No jos kuvasi on tuossa, niin varaa 7-lajin illallinen samalla. Sixpäkki kaljaa ja pitsa. Jos kuitenkin olet karvainen mesikämmen, niin voit pistää postiin mulle mäyräkoiran jos lupaat paketoida mäyräkoiran suojakäsinein.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Berube#17
Valmentaja


Liittynyt: 10 Nov 2006
Viestejä: 955
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: Tor Hel 22, 2007 6:46 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mihinkäs osioon näitä maajoukkue-tappeluita laitetaan?

Iltalehti 5.2.1993:

Suomi-Saksa Nissan Cup

"läpi ottelun näkyvästi pelannut Jarkko Varvio hiiltyi toisen erän alussa saksalaispuolustaja Josef Lehneriin ja kaksikko pani pystyyn kunnon tappelun.Vaikka Lehner sai vedettyä paidan Varvion pään yli,pystyi Jakke antamaan huomattavasti kookkaammalle saksalaiselle hyvin takaisin.Kumpikin sai tappelusta 5-minuuttisen.-En saanu vasenta hanskaani irti,joten jouduin lyömään vain oikealla.Vasaranisku jäi siis antamatta,Jakke naureskeli"
_________________
-Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badazz
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 20 Syy 2005
Viestejä: 5055
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Tor Hel 22, 2007 12:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Berube#17 kirjoitti:
Mihinkäs osioon näitä maajoukkue-tappeluita laitetaan?

Iltalehti 5.2.1993:

Suomi-Saksa Nissan Cup

"läpi ottelun näkyvästi pelannut Jarkko Varvio hiiltyi toisen erän alussa saksalaispuolustaja Josef Lehneriin ja kaksikko pani pystyyn kunnon tappelun.Vaikka Lehner sai vedettyä paidan Varvion pään yli,pystyi Jakke antamaan huomattavasti kookkaammalle saksalaiselle hyvin takaisin.Kumpikin sai tappelusta 5-minuuttisen.-En saanu vasenta hanskaani irti,joten jouduin lyömään vain oikealla.Vasaranisku jäi siis antamatta,Jakke naureskeli"

Tästä tuli mieleen harvinainen Esa Keskisen tappelu venäjää vastaan joskus -94. Kun Keskinen pudotti kintaat, pystyin sanomaan nähneeni kaiken.
_________________
"He was 5-10 but played like he was 6-3. It showed the heart he had." -Wendel Clark
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Tor Hel 22, 2007 9:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Berube#17 kirjoitti:
Mihinkäs osioon näitä maajoukkue-tappeluita laitetaan?


Tonne muihin tappeluihin vaan:
http://www.nyrkkialeukaperiin.com/forum/viewforum.php?f=4
Sinne voi avata vaikka jonkun maajoukkuetappelut -ketjun.
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Berube#17
Valmentaja


Liittynyt: 10 Nov 2006
Viestejä: 955
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: Tor Hel 22, 2007 10:12 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aye Aye,Captain..
_________________
-Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pikkutyttö
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 07 Tou 2006
Viestejä: 220

LähetäLähetetty: Tii Maa 13, 2007 9:50 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Badazz kirjoitti:

Tästä tuli mieleen harvinainen Esa Keskisen tappelu venäjää vastaan joskus -94. Kun Keskinen pudotti kintaat, pystyin sanomaan nähneeni kaiken.


Kerro toki lisää tästä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Maajoukkue Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Sivu 3 Yht. 9

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group