Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Onko muilla ollut ongelmia sivujen kanssa?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Tiedoitukset, palaute ja ehdotukset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jbl
Erotuomari


Liittynyt: 29 Syy 2006
Viestejä: 162

LähetäLähetetty: Sun Nov 25, 2007 3:08 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä tämä on ainut tällänen phpbb-pohjanen foorumi missä vietän aikaa.
Ja sama ongelma oli tuolla mozillan firefox selaimella. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Maa Nov 26, 2007 11:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jbl kirjoitti:
Kyllä tämä on ainut tällänen phpbb-pohjanen foorumi missä vietän aikaa.
Ja sama ongelma oli tuolla mozillan firefox selaimella. Embarassed

Jos käyt säännöllisesti täällä lyhyin väliajoin samalta koneelta ja aina samalla selaimella, niin en ymmärrä, miksi automaattinen sisäänkirjautuminn ei toimi.

Varmaan idioottimainen kysymys, mutta olethan varmasti sillä selaimella mitä käytät sisäänkirjautuessasi valinnut option "Kirjaa minut aina sisään automaattisesti"?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jbl
Erotuomari


Liittynyt: 29 Syy 2006
Viestejä: 162

LähetäLähetetty: Tii Nov 27, 2007 1:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä täällä päivittäin käyn. Ja oon kyllä painanu sen "kirjaa minut automaattisesti" valintaa Very Happy. Noh pikkuvikoja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
friikki
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 09 Hel 2007
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Rauma

LähetäLähetetty: Tii Nov 27, 2007 6:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kato, huomasin nyt vasta tälläisen keskustelun. Eli mulla on ollut sama ongelma kuin jbl:llä alusta asti tällä foorumilla. Muilla foorumeilla sitä ongelmaa ei ole koskaan ollut, joten kyllä tässä jotain kummaa on.

Mutta kuten sanottu, pikkuvikoja, joten en ole päätäni sillä vaivannut.
_________________
"Dumari on iso ja väkivaltanen, enemmän koneen kuin ihmisen kaltainen. Sillon robottikädet, sil on moottoripää, sil on sähköpumppu joka jyskyttää!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Hauraampi terälehti
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Tam 2008
Viestejä: 1464

LähetäLähetetty: Maa Tam 07, 2008 9:20 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itselläni ei ainakaan viestien muokkaaminen ota toimiakseen.

Edit. Nyt siis toimii, en tiedä johtuuko siitä, että nyt on Mozilla käytössä, aiemmin Opera.

Lätkäliigan viestissä esiintyvää ongelmaa myös allekirjoittaneella joskus.


Viimeinen muokkaaja, Hauraampi terälehti pvm Tii Tam 08, 2008 9:29 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Tii Tam 08, 2008 7:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla ei foorumi toimi aina välillä:

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
Takaisin alkuun
kukkahattu
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 04 Lok 2006
Viestejä: 256

LähetäLähetetty: Tii Tam 08, 2008 11:52 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Latkaliiga#38 kirjoitti:
Mulla ei foorumi toimi aina välillä:
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Samaa tekee myös täällä, mutta ks. virheilmoituksen tultua jo 10 min päästä taas sivut toimivat. Tämähän ei ole kauhean paha ongelma, mutta uniikin kävijän kohdatessa luultavammin viimeinen vierailu sivustolla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Semiir
Erotuomari


Liittynyt: 14 Hel 2007
Viestejä: 192
Paikkakunta: espoo

LähetäLähetetty: Kes Tam 09, 2008 10:00 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jep ongelmia on ollut
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
White Gangsta
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 31 Elo 2005
Viestejä: 211

LähetäLähetetty: Kes Tam 09, 2008 5:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Latkaliiga#38 kirjoitti:
Mulla ei foorumi toimi aina välillä:

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database


Sama juttu.
_________________
Patrik Elias#26
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jbl
Erotuomari


Liittynyt: 29 Syy 2006
Viestejä: 162

LähetäLähetetty: Kes Hel 06, 2008 10:20 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jbl kirjoitti:
Joo,en tiiä missä onkelma mutta tämä palsta ei nykyään automaattiseti kirjaa minua sisään. Muille foorumeille ja sivuille kyllä kirjaa. En tiiä onko vika koneessa vai muualla? Osaako viisaammat neuvoa?

Asia korjautui muuten sillä kun vaihdoin selaimen Operaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Tii Huh 08, 2008 8:56 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla oli juuri sama ongelma ja itse asiassa on vieläkin vaikka käytän Mozilla Firefoxia.. Mistäs moinen?
Takaisin alkuun
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Lau Huh 12, 2008 12:06 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

Niin, tämä ongelmahan on palvelinongelma ja siitä voimme kiittää int2000, joka Nyrkinkin palvelut tarjoaa saatanan kallista hintaa vastaan Black Eye
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Asesino
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 12 Lok 2006
Viestejä: 1705

LähetäLähetetty: Per Maa 06, 2009 9:12 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kirjatumis ongelma,eli mulla on nappi päällä että muistaa salasanan ja käyttäjätunnuksen,mutta joka kerta kun tulen sivuille joudun kirjautumaan uudelleen..Koneesta ei oo asetuksia muutettu tai mitään muutakaan.Onko kenties muita joita vaivaa sama ongelma.?
_________________
Mustat silmät ovat kivoja,ne aiheuttavat keskustelua..-Forrest Griffin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hauraampi terälehti
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Tam 2008
Viestejä: 1464

LähetäLähetetty: Per Maa 06, 2009 10:38 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Asesino kirjoitti:
Kirjatumis ongelma,eli mulla on nappi päällä että muistaa salasanan ja käyttäjätunnuksen,mutta joka kerta kun tulen sivuille joudun kirjautumaan uudelleen..Koneesta ei oo asetuksia muutettu tai mitään muutakaan.Onko kenties muita joita vaivaa sama ongelma.?


Ootkos sivuilta vielä painanut sen, oliko se nyt "muista minut" napin alas kirjautumiskohdan alapuolelta?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Asesino
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 12 Lok 2006
Viestejä: 1705

LähetäLähetetty: Per Maa 06, 2009 12:26 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Asesino kirjoitti:
Kirjatumis ongelma,eli mulla on nappi päällä että muistaa salasanan ja käyttäjätunnuksen,mutta joka kerta kun tulen sivuille joudun kirjautumaan uudelleen..Koneesta ei oo asetuksia muutettu tai mitään muutakaan.Onko kenties muita joita vaivaa sama ongelma.?


Joo.Jälleen jouduin kirjautumaan.
_________________
Mustat silmät ovat kivoja,ne aiheuttavat keskustelua..-Forrest Griffin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Tiedoitukset, palaute ja ehdotukset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 2 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group