| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Doull Enforcer

|
Lähetetty: Maa Lok 13, 2008 3:24 pm Viestin aihe: Pelit 14.10.2008 |
|
|
Jatkuuko meno tiistaina siitä, mihin lauantaina jäätiin?
Blues - HPK
HIFK - SaiPa
Ilves - Lukko
JYP - Kärpät
KalPa - Jokerit
Pelicans - Tappara
Ässät - TPS |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
GRIM REAPER Tiki talker

|
Lähetetty: Maa Lok 13, 2008 4:17 pm Viestin aihe: |
|
|
Ihan mielenkiintoisia ottelupareja ainakin löytyy, joten voi olla että jossain tapahtuu. _________________ "Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vasara Heavyweight

Liittynyt: 02 Hel 2005 Viestejä: 10776 Paikkakunta: Nummela City
|
Lähetetty: Maa Lok 13, 2008 9:58 pm Viestin aihe: Re: Pelit 14.10.2008 |
|
|
| Doull kirjoitti: | | Jatkuuko meno tiistaina siitä, mihin lauantaina jäätiin? |
On hyvä mahdollisuus että huomenna(kin) rytisee. Nimittäin missaan itse todennäköisesti koko kierroksen tai ainakin suurimman osan siitä polvitähystyksen takia ja yleensä aina kun missaan kierroksen kokonaan tai lähes kokonaan niin silloin tapellaan useamalla kuin yhdellä paikkakunnalla. Hyvinä esimerkkeinä viime kaudelta lauantai 13.10. jolloin makasin sairaalanvuoteella selkäleikkauksen jäljiltä tai viime lauantai kun tuli kahden eri juhlatilaisuuden takia missattua koko kierros
13.10.2007 tapeltiin Lappeenrannassa (Dan Hacker vs Matti Kuusisto), Jyväskylässä (Juha Salmu vs Kari Sihvonen) ja Hämeenlinassa (Cole Jarrett vs Jesse Joensuu, Juha-Pekka Loikas vs Markku Tähtinen ja Harri Tikkanen vs Nick Kuiper). Sen lisäksi sairaalassa olo aikanani ottivat yhteen myös Sami Helenius ja Patrik Lostedt 11.10. pelatussa ottelussa.
Ja taas viime lauantailta kaikki muistavat Pasi Peltonen vs Patrik Lostedt sekä Ilmari Pitkänen vs Dan Hacker tappelut.
Muutenkin tuntuu että silloin tapellaan paljon kun minä en pääse seuraamaan kierrosta. _________________ "vittuako joku ministeri tulee kertomaan miten lätkää pelataan?"
-kaveri toisella foorumilla
Nyrkki@Facebook |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
GRIM REAPER Tiki talker

|
Lähetetty: Maa Lok 13, 2008 11:31 pm Viestin aihe: Re: Pelit 14.10.2008 |
|
|
| Vasara kirjoitti: |
Muutenkin tuntuu että silloin tapellaan paljon kun minä en pääse seuraamaan kierrosta. |
Tuolla Tiibetin ylängöillä on kuulemma hyviä kuntoutuspaikkoja, ovat erikoistuneet kuulemma juuri polviin. Kestokin on vain 6 kk. Suosittelen, kiitos. _________________ "Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
zdeno Raipe

|
Lähetetty: Tii Lok 14, 2008 4:25 pm Viestin aihe: |
|
|
| Voidaan kaataa toiveet ainakin Jonne Virtanen vs Kip Brennan kohtaamisesta, koska Selin on päättänyt jättää Jonnen pois kokoonpanosta. Ellei sitten ole loukkaantuminen taustalla? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Denkku Erotuomari

|
Lähetetty: Tii Lok 14, 2008 4:50 pm Viestin aihe: |
|
|
Virtanen on ilmeisesti loukkaantumisen takia poissa. Voi olla, että muistan väärinkin, mutta muistaakseni jannua vaivaa polvi. _________________ Vähän rennompaa keskustelua jääkiekosta www.vaihtoaitio.net |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
friikki Enforcer

|
Lähetetty: Tii Lok 14, 2008 5:20 pm Viestin aihe: |
|
|
| Denkku kirjoitti: | | Virtanen on ilmeisesti loukkaantumisen takia poissa. Voi olla, että muistan väärinkin, mutta muistaakseni jannua vaivaa polvi. |
Virtanen satutti itsensä samassa pelissä kuin Löfman. Marginaalipelaajana vaan jäi ilman median huomiota. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
GRIM REAPER Tiki talker

|
Lähetetty: Tii Lok 14, 2008 9:07 pm Viestin aihe: |
|
|
Vaisuksi jäi sitten tämä kierros  _________________ "Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
NARRI__ Erotuomaritarkkailija

|
Lähetetty: Tii Lok 14, 2008 10:22 pm Viestin aihe: |
|
|
| hifk-saipa pelissä brennanilla ja pulkilla oli pieni nujakka josta brennan sai 2minuuttisen tuomarit olivat heti välissä |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|