Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jarkko Ruutu
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> NHL
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Jarkko Ruutu
Hieno kova pelaaja
67%
 67%  [ 27 ]
Törkeä, vastuuton sika, ei vastaa teoistaan
22%
 22%  [ 9 ]
Oma kommentti
10%
 10%  [ 4 ]
Ääniä yhteensä : 40

Kirjoittaja Viesti
Oliwa
Legenda


Liittynyt: 12 Jou 2005
Viestejä: 1100
Paikkakunta: Ylä-Savo

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2011 11:00 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Haistakkee vittu koko NHL... SM-Liigakin on nykyään sitten kovempi liiga.
_________________
Kätilöt
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pugilisti
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 27 Hei 2007
Viestejä: 6036
Paikkakunta: Asterixin kylä

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2011 11:17 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oliwa kirjoitti:
Haistakkee vittu koko NHL... SM-Liigakin on nykyään sitten kovempi liiga.

Yksi peli sinne tai tänne ei haittaa. Viihdyttäjät maksavat joskus hintaa teoistaan, mutta vastaavat myös yleisön viihtymisestä.
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=2-3&ID=194575
_________________
”Muistan vieläkin sen tunteen, kun Laraque luisteli jäähyaition ohi ja sanoi möreällä äänellä: Sammy, you’re fucking dead. Silloin tiesin, että nyt en voi enää perääntyä.”
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Oliwa
Legenda


Liittynyt: 12 Jou 2005
Viestejä: 1100
Paikkakunta: Ylä-Savo

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2011 12:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kertokaa minulle mitenkä tuokin on myöhässä tullut taklaus.
Vittu... Jatkan jallun juontia... Vedän itseni hengettömäksi viinalla, jatkan narulla.
_________________
Kätilöt
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pugilisti
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 27 Hei 2007
Viestejä: 6036
Paikkakunta: Asterixin kylä

LähetäLähetetty: Per Huh 22, 2011 6:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oliwa kirjoitti:
Kertokaa minulle mitenkä tuokin on myöhässä tullut taklaus.

Jarkolla on pari isoa ongelmaa. Kypärästä puuttuu visiiri ja selässä lukee Ruutu (+ vanhat meriitit). Seuraavasta vastaavasta mies istuu 15 peliä. Rolling Eyes
_________________
”Muistan vieläkin sen tunteen, kun Laraque luisteli jäähyaition ohi ja sanoi möreällä äänellä: Sammy, you’re fucking dead. Silloin tiesin, että nyt en voi enää perääntyä.”
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Vieras






LähetäLähetetty: Maa Huh 16, 2012 10:28 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Välillä tekee typeriä tekoja mut tekee kaikkensa joukkueensa eteen että oma voittaa.
Kyykistyminen viime hetkellä ennen taklausta on ANTEEKSIANTAMATONTa.
Pureminen ei myöskään ole järkevää touhua jos ylipäätään edes puri Petersia.
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: Tor Syy 13, 2012 2:25 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Esko Seppänen kirjoitti Jarkosta uudessä Urheilulehdessä.
En kyllä allekirjoita kaikkea mitä hän sanoi.
Pienisieluinen narsisti Ruutu joka haluaa olla esillä jne.
Ja että hänen teot on vääriä.
Mulla mielipiteet on kaksijakoiset Ruudusta, eli toisinaan hyvin arvokas omilleen mut sitten saattaa jo seuraavassa pelissä olla vahingollinen omilleen.
Sylkäisy Liivikin naamaan on epäkunnioittavaa mutta jääkiekossa näiden ärsyttäjien rooliin kylläkin kuuluu tehdä likaista työtä ja vaikka sylkäistä naamalle jos saa sillä tavoin vastustajan sekoamaan.
Ruutu myös osaa kalastella jäähyjä.
Oma taiteen lajinsa sekin.
Takaisin alkuun
ceeviis
Kurinpitäjä


Liittynyt: 23 Elo 2010
Viestejä: 471
Paikkakunta: RMK-BRG-BB

LähetäLähetetty: Tor Syy 13, 2012 2:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juha82 kirjoitti:
Esko Seppänen kirjoitti Jarkosta uudessä Urheilulehdessä.
En kyllä allekirjoita kaikkea mitä hän sanoi.
Pienisieluinen narsisti Ruutu joka haluaa olla esillä jne.
Ja että hänen teot on vääriä.
Mulla mielipiteet on kaksijakoiset Ruudusta, eli toisinaan hyvin arvokas omilleen mut sitten saattaa jo seuraavassa pelissä olla vahingollinen omilleen.
Sylkäisy Liivikin naamaan on epäkunnioittavaa mutta jääkiekossa näiden ärsyttäjien rooliin kylläkin kuuluu tehdä likaista työtä ja vaikka sylkäistä naamalle jos saa sillä tavoin vastustajan sekoamaan.
Ruutu myös osaa kalastella jäähyjä.
Oma taiteen lajinsa sekin.

Kalastelu, filmaaminen ja kasvoille sylkeminen eivät kuuluu jääkiekkoon eikä mihinkään muuhunkaan lajiin oli tilanne mikä hyvänsä
_________________
Lapa naamaan ja nimi lehteen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hietanen17
Tiki talker


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 2454
Paikkakunta: Tellus

LähetäLähetetty: Tor Syy 13, 2012 2:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ceeviis kirjoitti:

Kalastelu, filmaaminen ja kasvoille sylkeminen eivät kuuluu jääkiekkoon eikä mihinkään muuhunkaan lajiin oli tilanne mikä hyvänsä


Pystytkö todistamaan kasvoille sylkemisen jollain tavalla? Tällä hetkellä ei taida olla kuin sana Jarkon sanaa vastaan, Jarkko itse kiistää asian.
_________________
R.I.P SM-liiga 1975 - 2012.

Leijonien kannabiskohusta toisella palstalla:

"Änäriä väännetään silmät punaisina kohta muustakin kuin ruudun tuijotuksesta ja pukkarissa tuoksuu muukin makea kuin hikipaska ja persehiki."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Tor Syy 13, 2012 2:50 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ceeviis kirjoitti:
Juha82 kirjoitti:
Esko Seppänen kirjoitti Jarkosta uudessä Urheilulehdessä.
En kyllä allekirjoita kaikkea mitä hän sanoi.
Pienisieluinen narsisti Ruutu joka haluaa olla esillä jne.
Ja että hänen teot on vääriä.
Mulla mielipiteet on kaksijakoiset Ruudusta, eli toisinaan hyvin arvokas omilleen mut sitten saattaa jo seuraavassa pelissä olla vahingollinen omilleen.
Sylkäisy Liivikin naamaan on epäkunnioittavaa mutta jääkiekossa näiden ärsyttäjien rooliin kylläkin kuuluu tehdä likaista työtä ja vaikka sylkäistä naamalle jos saa sillä tavoin vastustajan sekoamaan.
Ruutu myös osaa kalastella jäähyjä.
Oma taiteen lajinsa sekin.

Kalastelu, filmaaminen ja kasvoille sylkeminen eivät kuuluu jääkiekkoon eikä mihinkään muuhunkaan lajiin oli tilanne mikä hyvänsä


Joo eihän se niin saisi olla mutta älykäs pelaaja tekee kaikkensa että oma joukkue voittaa, vaikka sitten likaisin keinoin.
Esimerkkeinä Jarkko Ruutu, Sean Avery, Esa Tikkanen ja kumppanit.
Mutta kyykistyminen ennen taklausta on ANTEEKSIANTAMONTA KOSKa niin hitsin vaarallista. Täällähän ei saa kiroilla joten käytin sanaa hitsi.
Takaisin alkuun
ceeviis
Kurinpitäjä


Liittynyt: 23 Elo 2010
Viestejä: 471
Paikkakunta: RMK-BRG-BB

LähetäLähetetty: Tor Syy 13, 2012 6:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hietanen17 kirjoitti:
ceeviis kirjoitti:

Kalastelu, filmaaminen ja kasvoille sylkeminen eivät kuuluu jääkiekkoon eikä mihinkään muuhunkaan lajiin oli tilanne mikä hyvänsä


Pystytkö todistamaan kasvoille sylkemisen jollain tavalla? Tällä hetkellä ei taida olla kuin sana Jarkon sanaa vastaan, Jarkko itse kiistää asian.

En ookaan väittänyt että se on totta, kommentoin vaan tota Juhan juttua että jopa kasvoille sylkeminen on ok jos se auttaa omaa joukkuetta.
_________________
Lapa naamaan ja nimi lehteen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Honkanen
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 01 Syy 2006
Viestejä: 2854
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Tor Syy 13, 2012 6:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eikös se Jarkko joskus kiistänyt senkin, että olisi purrut tappelun yhteydessä Andrew Peters'ä sormesta..? Rotta mikä rotta, ei se siitä muuksi muutu!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras






LähetäLähetetty: Maa Syy 17, 2012 11:51 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jarkko Ruutu avasi suunsa Medialle mutta tästä ei ole puhuttu julkisuudessa vaan vaiettu asia mikä on vaikea pala nieltäväksi monille Suomalaisille.
Mutta nyt aion kertoa sen.-
Jarkko oli yhdessä TV-ohjelmassa(en muista nimeä) mutta hän kertoi Jokerit joukkueesta vuosimallia 2011-2012 ja kertoi näin;
-no kun Amerikassa NHL:ssä pelasin niin tiimikaverit rakasti mua tosi paljon ja vastustajat vihasi mut täällä Suomessa on eri meininki mua kohtaan sillä koko joukkue kääntyi mua vastaan mikä on ennenkuulumatonta.
Hoidin vain työni ärsyttäjänä ja sillä sipuli.
Valmentaja ei myöskään tullut puolustamaan mua pukuhuoneessa kun joukkuetoverini kiusasi mua, suullisesti ja syrjimällä.
Kukaan ei arvosta mua kopissa.
Tiedän sen ja se on surullista mutta totta.
Jos saisin diilin Venäjältä tai Ruotsista niin matkustaisin heti sinne koska olen kuullut että noissa molemmissa maissa on parempi henki kuin Suomessa.
Täällä Suomessahan ei ymmärretä mun kaltaisia persoonia jotka on värikkäitä ja kenties hieman erikoisia.
Siviilissä olen rauhallinen, mut kaukalossa kaikki muuttuu.
Teen kaiken vain jotta oma joukkue voittaa, eli tarkoitan sillä tätä ärsyttämistyyliäni jossa mm usutin Melartin tappeluun mut ite en pudottanu hanskoja.
Mun teolla naureskeltiin joukkueen kesken ja tyypit suullisesti haukkui mua pukuhuoneessa ja kaukalon ulkopuolella.

Jarkko Ruutu antoi siis kovaa kritiikkiä Suomea kohtaan.
Hän vertasi pelaamistaan NHL:ssä Paratiisiksi koska sai arvostusta siellä joukkuetovereilta ja jopa vastustajilta pitäen Jakkea liigan kenties parhaana ärsyttäjänä.
Takaisin alkuun
ceeviis
Kurinpitäjä


Liittynyt: 23 Elo 2010
Viestejä: 471
Paikkakunta: RMK-BRG-BB

LähetäLähetetty: Maa Syy 17, 2012 12:27 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juha82 kirjoitti:
Jarkko Ruutu avasi suunsa Medialle mutta tästä ei ole puhuttu julkisuudessa vaan vaiettu asia mikä on vaikea pala nieltäväksi monille Suomalaisille.
Mutta nyt aion kertoa sen.-
Jarkko oli yhdessä TV-ohjelmassa(en muista nimeä) mutta hän kertoi Jokerit joukkueesta vuosimallia 2011-2012 ja kertoi näin...

Onko joku muu nähnyt kyseisen ohjelman, koska Juhalla ei yllättäen ole tarjota minkäänlaista lähdettä. Vai onko kyseessä taas joku Juhan mielikuvitushaastattelu? En jaksa uskoa että Ruutua kiusataan pukukopissa Very Happy
_________________
Lapa naamaan ja nimi lehteen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Maa Syy 17, 2012 1:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Asia on niin arka ettei Suomen media puuttunut enempää asiaan.
Kiusaamisesta kun aina vaietaan.
Rehti ja hurtti äijähuumori on ok asia mutta syrjiminen ei ole oikein vaikka Ruutu oiskin hieman kusipäinen kiekkoilija.
Takaisin alkuun
GRIM REAPER
Tiki talker


Liittynyt: 18 Maa 2006
Viestejä: 2733

LähetäLähetetty: Maa Syy 17, 2012 3:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep jep, tän haastattelun haluaisin itsekin nähdä.
_________________
"Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> NHL Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 3 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group