Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

MM 2012 Suomi & Ruotsi
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Maajoukkue
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
GRIM REAPER
Tiki talker


Liittynyt: 18 Maa 2006
Viestejä: 2733

LähetäLähetetty: Maa Tou 14, 2012 1:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuvasta pystyy lukemaan Salmelan huulilta sanat "Fuck Off" USAn vaihtopenkille.
_________________
"Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pugilisti
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 27 Hei 2007
Viestejä: 6036
Paikkakunta: Asterixin kylä

LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 2:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja Slovakia pudotti pommin! Kanada ulos.

Edit: Mitä Getzlaf on touhunut? Sikaillut itsensä suihkuun aivan kolmannen erän lopulla. Tuomio oli 5+20.

Edit 2: Kohteena ilmeisesti Mikus.
_________________
”Muistan vieläkin sen tunteen, kun Laraque luisteli jäähyaition ohi ja sanoi möreällä äänellä: Sammy, you’re fucking dead. Silloin tiesin, että nyt en voi enää perääntyä.”
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
the hammer
Legenda


Liittynyt: 13 Huh 2006
Viestejä: 1212
Paikkakunta: jkl

LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 2:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pugilisti kirjoitti:
Edit: Mitä Getzlaf on touhunut? Sikaillut itsensä suihkuun aivan kolmannen erän lopulla. Tuomio oli 5+20.


Ilmeisesti polvitaklaus, en mene varmaksi sanomaan...
_________________
"Screw you guys... I'm going home!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Doull
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 03 Hel 2005
Viestejä: 3219

LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 2:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

the hammer kirjoitti:
Pugilisti kirjoitti:
Edit: Mitä Getzlaf on touhunut? Sikaillut itsensä suihkuun aivan kolmannen erän lopulla. Tuomio oli 5+20.


Ilmeisesti polvitaklaus, en mene varmaksi sanomaan...

Nähtävissä tuolla: http://www.katsomo.fi/?progId=124008

Selvä polvitaklaus. Mikus olisi mennyt Getzlafista ohi, mutta Getzlaf päättää pysäyttää Mikusin polvella ja kyynärpäällä.

Mertaranta vetää erittäin hienosti. Jakaa rangaistukset ennen tuomareita, diagnosoi Mikusin vamman ennen lääkäreitä, osaa kertoa tilanteesta kaiken jo ennen hidastuksia ja melkein jakaa pelikiellotkin vielä samalla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 4:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pugilisti kirjoitti:
Ja Slovakia pudotti pommin! Kanada ulos.

Edit: Mitä Getzlaf on touhunut? Sikaillut itsensä suihkuun aivan kolmannen erän lopulla. Tuomio oli 5+20.

Edit 2: Kohteena ilmeisesti Mikus.


En ole kuullut vielä uutista mutta valehteletko??
(=
Oishan se hienoo jos Slovakia on tehynyt jymy-yllätyksen sillä näitä tarvitaan aina jääkiekossa.
Getzlaf on aina ollut enemmän tai vähemmän kaikkeen provosoituva pelle joka ei tarpeeksi tee edes duunia omalle joukkueelleen vaan "istuu suurimman ajan jäällä" ja provosoituu kaikesta skeidasta vittuilusta.
Ihme ettei Anaheim ole kaupannut tuota jätkää joka myös Suomen yöelämässä viiletti lujaa Perryn kanssa ja kait yritti vikitellä Miss Suomea(en ole varma tai yritti muuten vain juttua hänen kanssaan) mutta on aika helppo tajuta koska kyseessä on Miss Suomi eli erittäin kaunis ihminen niin miksi sellaisen kanssa tekee tuttavuutta(epäilys herää aina epäilevällä) ja Getzlaf myös raivosi Suomalaisille siellä baarissa huudellen että aikoo pieksää kaikki paikalla olijat.
´Getzlaf on sitäpaitsi naimisissa ja hänellä on lapsi/a.
Ihme touhua.

Mutta Kanada ulkona siis häh???
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 4:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Norja vs Venäjä on tilanteessa 2-2 kun peli on erätauolla odotellen kolmatta erää.
Takaisin alkuun
Pugilisti
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 27 Hei 2007
Viestejä: 6036
Paikkakunta: Asterixin kylä

LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 5:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juha82 kirjoitti:
Mutta Kanada ulkona siis häh???

No ei kai ole. Kunhan lämpimikseni kirjoittelen. Rolling Eyes

Edit: Ei helvetti tätä lippushowta!
http://www.iltalehti.fi/mmjaakiekko2012/2012051715585561_j0.shtml
_________________
”Muistan vieläkin sen tunteen, kun Laraque luisteli jäähyaition ohi ja sanoi möreällä äänellä: Sammy, you’re fucking dead. Silloin tiesin, että nyt en voi enää perääntyä.”
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Vieras






LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 5:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pugilisti kirjoitti:
Juha82 kirjoitti:
Mutta Kanada ulkona siis häh???

No ei kai ole. Kunhan lämpimikseni kirjoittelen. Rolling Eyes

Edit: Ei helvetti tätä lippushowta!
http://www.iltalehti.fi/mmjaakiekko2012/2012051715585561_j0.shtml


Totta se on! Ei perkele sillä Kanada pelasi niin vahvasti kuitenkin Suomea vastaan ja Slovakia hmm.
Onhan heillä toki joitain tähtipelaajia siellä mutta...
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 5:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

USA lyödään tänään fyysisellä pelillä + kiekkokontrolli.
Omista lähdöt: siellä täytyy olla terävänä kun Jenkit karvaa ylhäältä, prässää eli hyökääjien pitää olla pakkien apuna kun pakit jakaa kiekkoa hyökkääjille.
Peliväline omilleen, paine Jenkkien päätyyn ja fyysinen kovuus = voitto Jenkeistä. Suomi on parempi joukkueena kluin Jenkit joilta löytyy enemmän yksilötaitoa MUTTA Suomella on myös hyvin taitoa(Joensuu, Tuppurainen, Kiiskinen, Koivu, Filppula ja Pesonen mm).
Takaisin alkuun
the hammer
Legenda


Liittynyt: 13 Huh 2006
Viestejä: 1212
Paikkakunta: jkl

LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 5:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pugilisti kirjoitti:
Juha82 kirjoitti:
Mutta Kanada ulkona siis häh???

No ei kai ole. Kunhan lämpimikseni kirjoittelen. Rolling Eyes

Edit: Ei helvetti tätä lippushowta!
http://www.iltalehti.fi/mmjaakiekko2012/2012051715585561_j0.shtml


Eikös kaikki Suomen pelit ollut loppuunmyytyjä jo pitkän aikaa Rolling Eyes

edit: Ihan oikeasti, mikä v*ttu tuota Tammista vaivaa, kuvitteleeko se olevansa joku suomen Don Cherry Shocked
_________________
"Screw you guys... I'm going home!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 5:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

the hammer kirjoitti:
Pugilisti kirjoitti:
Juha82 kirjoitti:
Mutta Kanada ulkona siis häh???

No ei kai ole. Kunhan lämpimikseni kirjoittelen. Rolling Eyes

Edit: Ei helvetti tätä lippushowta!
http://www.iltalehti.fi/mmjaakiekko2012/2012051715585561_j0.shtml


Eikös kaikki Suomen pelit ollut loppuunmyytyjä jo pitkän aikaa Rolling Eyes

edit: Ihan oikeasti, mikä v*ttu tuota Tammista vaivaa, kuvitteleeko se olevansa joku suomen Don Cherry Shocked


Haha Tamminen on itsetietoinen mies, aina ollut....
No se on hänen tyylinsä vaan.
En välitä siitä pahemmin mutta ylpeys käy lankeemuksen edelle.
En tunne koko miestä tarkemmin joten en mene tuomitsemaan vielä mutta välillä muakin pistää hieman vihaksi se hänen tietoisuus joka asiasta.

Itse näillä eri palstoilla saatan päteä joskus(koska koen että haluan sillä vahvistaa itsetuntoani koska aiemmin mua kiusattiin mm haukuttiin tyhmäksi ja homoksi niin nyt näillä eri palstoilla sitten todistan sen että en ole tyhmä vaikka joskus saatan olla tyhmä) ja olen myös väärässä sillä ihminen on erehtyväinen sillä kukaan ei ole täydelleinen enkä kuvittelekaan asian olevan mun kohdalla semmonen.
Mä vain omasta mielestäni olen ihan peruspätevä muutamissa asioissa mutta on paljon myös asioita joita en osaa enkä tee/yleensä saamattomuuttani ja burn outin takia.
Näin
Smile
Takaisin alkuun
Räpylä
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 06 Maa 2006
Viestejä: 1657
Paikkakunta: Henkisesti porilainen

LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 5:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juha82 kirjoitti:

Itse näillä eri palstoilla saatan päteä joskus(koska koen että haluan sillä vahvistaa itsetuntoani koska aiemmin mua kiusattiin mm haukuttiin tyhmäksi ja homoksi niin nyt näillä eri palstoilla sitten todistan sen että en ole tyhmä vaikka joskus saatan olla tyhmä).

Näin
Smile


Olet todistanut että et ole hirveen tyhmä, mutta kieltämättä kuulostat vähän homolta. Very Happy Itseasiassa ihan täysin. Tää mun mielipide on oikea, koska minä luen sitä oikeasta näkökulmasta ja itse et voi arvostella miten muut tulkitsevat kirjotuksesi.
_________________
"Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 5:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räpylä kirjoitti:
Juha82 kirjoitti:

Itse näillä eri palstoilla saatan päteä joskus(koska koen että haluan sillä vahvistaa itsetuntoani koska aiemmin mua kiusattiin mm haukuttiin tyhmäksi ja homoksi niin nyt näillä eri palstoilla sitten todistan sen että en ole tyhmä vaikka joskus saatan olla tyhmä).

Näin
Smile


Olet todistanut että et ole hirveen tyhmä, mutta kieltämättä kuulostat vähän homolta. Very Happy Itseasiassa ihan täysin. Tää mun mielipide on oikea, koska minä luen sitä oikeasta näkökulmasta ja itse et voi arvostella miten muut tulkitsevat kirjotuksesi.


Joo okei
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 6:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Suomi pelaa vahvasti Jenkkejä vastaan.
Koivulla tuhannen taalan paikka tehdä maali mutta EI!
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: Tor Tou 17, 2012 6:50 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiiskinen(kuuluisa taitopelaaja) heittänyt muutamat nasevat taklauksetkin.
Hurraa Leijonat!
Antakaa palaa!!!!
Emme ole lampaita tosiaankaan.
Jos häviämme pelin niin häviämme loistavan esityksen jälkeen.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Maajoukkue Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Sivu 6 Yht. 7

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group