Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Top-10 tappelijat 05-06
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> NHL-tappelut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Badazz
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 20 Syy 2005
Viestejä: 5055
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Maa Huh 03, 2006 8:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Brookbank kirjoitti:
pitiful case...Rolling Eyes


Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Brookbank
Mestisäijä


Liittynyt: 16 Maa 2006
Viestejä: 30
Paikkakunta: Nokia

LähetäLähetetty: Maa Huh 03, 2006 8:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Leuka kirjoitti:
Mutta jos tehdään listaa kauden parhaista (=menestyksekkäimmistä, eniten laatuvastuksia vastaan tapelleista ja voittoja napostelleista) tappelijoista, niin tietysti voidaan joitakin nimiä karsia pois melko helposti Wink

Eri asia olisi suosikkilistat tms. Nielisin kakistellen vielä Parrosin ja Erskinen, mutta Barnaby ja Laperriere tuossa seurassa on jo liikaa Very Happy


Jasso, elikkä on tullut misunderstood. Luulin, että kyseessä oli omat suosikit mutta luulo=paskat housuissa. Täytyykin sitten muokata tuota listaani hieman asiallisemmaksi jahka aikaa joskus riittää.
_________________
Lavalla naamaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
The Bus
Kurinpitäjä


Liittynyt: 07 Hel 2006
Viestejä: 368
Paikkakunta: Lappeenranta

LähetäLähetetty: Tii Huh 04, 2006 3:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Brookbank kirjoitti:
The Bus kirjoitti:
Badazz kirjoitti:

Tää listahan on aika täyttä kakkaa.


Jep oon Badazzin aika lailla samoilla linjoilla... Enää puuttuu Steve Ott...


Öh, kaipaatte perusteluja listalleni? Sitä paitsi, nämä listathan sai tehdä oman mielen mukaan, kuinka on asioita seurannut, vai eikö täällä tajuta, että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, ILMAN, että se olisi sitten paska. Sitä paitsi, jos maltoitte lukea koko viestini, tuossa oli tämän hetkinen. Jos ei ole rakentavaa sanottavaa, pidetään se lärvi ummessa sitten.


Sanoit, että siulla on oikeus omaan mielipiteeseen ja se siulle suotakoon. Saanen kuitenkin olla sitä mieltä mitä haluan mielipiteestäsi? Eikös miullakin ole oikeus mielipiteeseeni? Ja nyt se mielipiteeni on: Listasi on mielestäni päin helvettiä!

Ei tarttee kuitenkaa nyt vetää paria palkoa herneitä nenään, jos joku "vähän" kommentoi/kritisoi...

EDIT: ois varmaankin kannattanu lukee toi vika viestisi ennen ku vastailee edellisiin... Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Animal
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 29 Tam 2005
Viestejä: 2122
Paikkakunta: Hyvinkää

LähetäLähetetty: Per Huh 07, 2006 12:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Sen jälkeen vasta Brashear on alkanut ottaa pataansa!


Katellaan niitä matseja. Eipä ole Donald koko kauden tappeluillaan vakuuttanut pl. Boogard -matsi.

Lainaus:
Ja jos tälle linjalle lähdetään niin eihän Godardin pitäisi olla enää top 10 listalla olleskaan!


Juu ei pitäisi niin. Pää auki Brashearilta ekassa matsissa, tasuri Laraquen kanssa, voitto Cairnisista, pari tasaista t2t -matsia McGrattanin kanssa, voitto Simonista jne...

Lainaus:

Ensin mies ei voita Hal Gill:iä, sen jälkeen ottaa selkäänsä Boultonilta, sen jälkeen menee kilpikonna asentoon suojaan Komisarekkia ja sit vielä Coton Orr tiputtaa miehen jäänpintaa komealla oikealla. Ei kovin vakuuttavaa työskentelyä jos minulta kysytään.


Totta puhut, että viime aikojen matsit olleet varsin heikkoa toimintaa Godardilta, mutta pakko kysyä pari kysymystä:

Oletko ikinä nähnyt kun joku saa ns. selkäänsä? Saiko Godard "selkäänsä" Boultonilta?

Onko häpeä joutua Colton Orrin tiputtamaksi?

Oliko Joey Kocur aikoinaan paska tappelija, kun nuhjasi tasurin Hal Gillin kanssa?

Oliko Bob Probert huono tappelija, koska hävisi aikoinaan mm. Andrei Nazaroville, Chris Tamerille, Jay Wellsille, Darren McCartylle, Dave Morrisettelle, Peter Worrelille, Jeff Odgersille, Rudy Poeschekille jne. ?

Itse pidän Eric Boultonia ja Colton Orria kuitenkin sen verran pätevinä myllymiehinä, että he voivat hyvänä päivänä voittaa kenet tahansa.

Lainaus:

Sulla oli Godard vielä sitä paitsi ykkösenä, että ole hyvä vaan ja selitä vittu mulle miks se on siel! HÄ????


Sulla oli Godard vielä sitä paitsi kakkosena, että ole hyvä vaan ja selitä vittu mulle miks se on siel! HÄ????

Ole hyvä vaan ja katso milloin olen ensimmäisen listani tehnyt. Huomattavasti aiemmin, kuin sinä omasi. Jälkimmäisessä listassa Godard oli sijoilla 1-4.

Lainaus:

Ja mitä Cam Jansse:iin tulee, niin sen minä pistin vaan kun en jaksanut miettiä kuka siihen tulis ja jos osaat yhtään lukea niin annoin sille SÄÄLIPAIKAN!!!!


Minkä vitun säälipaikan?

Pari vinkkiä: Jody Shelley, Brian McGrattan, Chris Simon...


Lainaus:
Ja sit mitä tulee McGrattaniin sekin on vasta mun postauksen jälkeen alkanut parantaan otteitansa!


Jos pääsi ei olisi niin syvällä omassa perseessäsi, niin saattaisit nähdäkin jotain. Ennen heikkoa jaksoaan otti kaksi täpärää voittoa mm. listasi kakkosesta Godardista...
_________________
hokiapina.blogspot.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Cam Janssen
Liigajyrä


Liittynyt: 12 Tam 2006
Viestejä: 50
Paikkakunta: Ylöjärvi

LähetäLähetetty: Lau Huh 08, 2006 12:54 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Animal kirjoitti:
Lainaus:
Sen jälkeen vasta Brashear on alkanut ottaa pataansa!


Katellaan niitä matseja. Eipä ole Donald koko kauden tappeluillaan vakuuttanut pl. Boogard -matsi.

Lainaus:
Ja jos tälle linjalle lähdetään niin eihän Godardin pitäisi olla enää top 10 listalla olleskaan!


Juu ei pitäisi niin. Pää auki Brashearilta ekassa matsissa, tasuri Laraquen kanssa, voitto Cairnisista, pari tasaista t2t -matsia McGrattanin kanssa, voitto Simonista jne...

Lainaus:

Ensin mies ei voita Hal Gill:iä, sen jälkeen ottaa selkäänsä Boultonilta, sen jälkeen menee kilpikonna asentoon suojaan Komisarekkia ja sit vielä Coton Orr tiputtaa miehen jäänpintaa komealla oikealla. Ei kovin vakuuttavaa työskentelyä jos minulta kysytään.


Totta puhut, että viime aikojen matsit olleet varsin heikkoa toimintaa Godardilta, mutta pakko kysyä pari kysymystä:

Oletko ikinä nähnyt kun joku saa ns. selkäänsä? Saiko Godard "selkäänsä" Boultonilta?

Onko häpeä joutua Colton Orrin tiputtamaksi?

Oliko Joey Kocur aikoinaan paska tappelija, kun nuhjasi tasurin Hal Gillin kanssa?

Oliko Bob Probert huono tappelija, koska hävisi aikoinaan mm. Andrei Nazaroville, Chris Tamerille, Jay Wellsille, Darren McCartylle, Dave Morrisettelle, Peter Worrelille, Jeff Odgersille, Rudy Poeschekille jne. ?

Itse pidän Eric Boultonia ja Colton Orria kuitenkin sen verran pätevinä myllymiehinä, että he voivat hyvänä päivänä voittaa kenet tahansa.

Lainaus:

Sulla oli Godard vielä sitä paitsi ykkösenä, että ole hyvä vaan ja selitä vittu mulle miks se on siel! HÄ????


Sulla oli Godard vielä sitä paitsi kakkosena, että ole hyvä vaan ja selitä vittu mulle miks se on siel! HÄ????

Ole hyvä vaan ja katso milloin olen ensimmäisen listani tehnyt. Huomattavasti aiemmin, kuin sinä omasi. Jälkimmäisessä listassa Godard oli sijoilla 1-4.

Lainaus:

Ja mitä Cam Jansse:iin tulee, niin sen minä pistin vaan kun en jaksanut miettiä kuka siihen tulis ja jos osaat yhtään lukea niin annoin sille SÄÄLIPAIKAN!!!!


Minkä vitun säälipaikan?

Pari vinkkiä: Jody Shelley, Brian McGrattan, Chris Simon...


Lainaus:
Ja sit mitä tulee McGrattaniin sekin on vasta mun postauksen jälkeen alkanut parantaan otteitansa!


Jos pääsi ei olisi niin syvällä omassa perseessäsi, niin saattaisit nähdäkin jotain. Ennen heikkoa jaksoaan otti kaksi täpärää voittoa mm. listasi kakkosesta Godardista...


Luulet varmaan, että mä pelkään sua ihan hirveesti, kun noin pahasti minulle sanoit! Vittu mä vapsisen ja tärisen pelosta. Ihan sinua kunnioittaakseni teen TOP 10 listan. Toivottavasti kelpuutat sen.

Tässä top 10

1. Laraque
2. Fedoruk
3. McGrattan
4. Boogaard
5. Shelley
6. Godard
7. Simon
8. Erskine
9. Peters
10. Brashear

Jään mielenkiinolla odottaa, että mitä mun pikku nörtti sanoo tästä listasta. Animal:ia odotellessa! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Animal
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 29 Tam 2005
Viestejä: 2122
Paikkakunta: Hyvinkää

LähetäLähetetty: Lau Huh 08, 2006 8:09 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Cam Janssen kirjoitti:

Luulet varmaan, että mä pelkään sua ihan hirveesti, kun noin pahasti minulle sanoit! Vittu mä vapsisen ja tärisen pelosta.


Ei yleensä ole ollut tapana levittää pelkoa missään keskutelupalstoilla pikkulasten keskuudessa.

Lainaus:

Ihan sinua kunnioittaakseni teen TOP 10 listan. Toivottavasti kelpuutat sen.

Tässä top 10

1. Laraque
2. Fedoruk
3. McGrattan
4. Boogaard
5. Shelley
6. Godard
7. Simon
8. Erskine
9. Peters
10. Brashear


Et näköjään olekaan ihan niin pihalla kuin luulin. Hienoa on myös huomata, että esittämäni kovanaamat (Shelley, Simon ja McGrattan) ovat päätyneet listalle.

Mites tuo McG on kolmanneksi päätynyt, kun alkuun ei olisi kuulunut TOP10:n ollenkaan ?

Hauska olisi myös kuulla tuon jatkuvan provoamisen ja uhoamisen sijaan jotain perusteluita noista edellisistä väitöksistäsi.

Lainaus:

Jään mielenkiinolla odottaa, että mitä mun pikku nörtti sanoo tästä listasta. Animal:ia odotellessa! Laughing


Ihan jo noiden sun juttujesi perusteella ei kannattaisi puhua mistään pikku nörteistä.
_________________
hokiapina.blogspot.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Cam Janssen
Liigajyrä


Liittynyt: 12 Tam 2006
Viestejä: 50
Paikkakunta: Ylöjärvi

LähetäLähetetty: Lau Huh 08, 2006 10:59 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Animal kirjoitti:
Cam Janssen kirjoitti:

Luulet varmaan, että mä pelkään sua ihan hirveesti, kun noin pahasti minulle sanoit! Vittu mä vapsisen ja tärisen pelosta.


Ei yleensä ole ollut tapana levittää pelkoa missään keskutelupalstoilla pikkulasten keskuudessa.

Lainaus:

Ihan sinua kunnioittaakseni teen TOP 10 listan. Toivottavasti kelpuutat sen.

Tässä top 10

1. Laraque
2. Fedoruk
3. McGrattan
4. Boogaard
5. Shelley
6. Godard
7. Simon
8. Erskine
9. Peters
10. Brashear


Et näköjään olekaan ihan niin pihalla kuin luulin. Hienoa on myös huomata, että esittämäni kovanaamat (Shelley, Simon ja McGrattan) ovat päätyneet listalle.

Mites tuo McG on kolmanneksi päätynyt, kun alkuun ei olisi kuulunut TOP10:n ollenkaan ?

Hauska olisi myös kuulla tuon jatkuvan provoamisen ja uhoamisen sijaan jotain perusteluita noista edellisistä väitöksistäsi.

Lainaus:

Jään mielenkiinolla odottaa, että mitä mun pikku nörtti sanoo tästä listasta. Animal:ia odotellessa! Laughing


Ihan jo noiden sun juttujesi perusteella ei kannattaisi puhua mistään pikku nörteistä.



OK! Jos me vaikka pystytään elämään sovussa tästä lähtien. Sinusta en tiedä mutta minä olen syntynyt vuonna 1976. Pakko myöntää että minussa ripaus lapsellisuutta ja tulee aina olemaan, mutta asiaan. McGrattan pääsi listalle noin korkealle kun ei nykyajan NHL:ssä ole juuri kovempia tyyppejä. Oiekeasti tykkään kun saan pistää Shelley:n Top-10 listalle. 2003-2004 kausi oli mieheltä suhteellisen paska, mutta tänä vuonna ukko on ollut täyttä rautaa. Mitä intiaani Simon:iin tulee niin nyt mies on alkanut taas heittelee hyvällä mallilla hanskojaan. Alkukausi meni meilkein ilman tappelumajureita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Animal
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 29 Tam 2005
Viestejä: 2122
Paikkakunta: Hyvinkää

LähetäLähetetty: Lau Huh 08, 2006 11:10 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Cam Janssen kirjoitti:

OK! Jos me vaikka pystytään elämään sovussa tästä lähtien. Sinusta en tiedä mutta minä olen syntynyt vuonna 1976. Pakko myöntää että minussa ripaus lapsellisuutta ja tulee aina olemaan,


Jep. Olet sitten muutaman vuoden vanhempi kuin minä ja turha näistä nettipalstojen kuittailuista on hermoja menettää. Itsekin olen välillä vähän turhan kärkäs kuittailemaan, joten eiköhän tämä "kiista" ollut tässä. Tällä palstalla on melko typerää / turhaa alkaa haastamaan riitaa, sillä kaikilla tänne kirjoittavilla on kuitenkin suht. sama näkemys siitä miten ja millaista jääkiekkoa tulisi pelata.

Ja mitä lapsellisuuteen tulee, niin minä en ainakaan voi kenellekään ruveta todellisuudessa kys. asiasta kuittailemaan. Lapsellista viihdettähän tämä nettipalstoille kirjoittelu vain on. Ei mitään elämää suurempaa.

Myönnän myös sen, että olen McGrattanin suhteen hiukan "homer", sillä sen verran kaverin otteet jo viime kaudella ihastuttivat...
_________________
hokiapina.blogspot.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Cam Janssen
Liigajyrä


Liittynyt: 12 Tam 2006
Viestejä: 50
Paikkakunta: Ylöjärvi

LähetäLähetetty: Lau Huh 08, 2006 11:30 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Animal kirjoitti:
Cam Janssen kirjoitti:

OK! Jos me vaikka pystytään elämään sovussa tästä lähtien. Sinusta en tiedä mutta minä olen syntynyt vuonna 1976. Pakko myöntää että minussa ripaus lapsellisuutta ja tulee aina olemaan,


Jep. Olet sitten muutaman vuoden vanhempi kuin minä ja turha näistä nettipalstojen kuittailuista on hermoja menettää. Itsekin olen välillä vähän turhan kärkäs kuittailemaan, joten eiköhän tämä "kiista" ollut tässä. Tällä palstalla on melko typerää / turhaa alkaa haastamaan riitaa, sillä kaikilla tänne kirjoittavilla on kuitenkin suht. sama näkemys siitä miten ja millaista jääkiekkoa tulisi pelata.

Ja mitä lapsellisuuteen tulee, niin minä en ainakaan voi kenellekään ruveta todellisuudessa kys. asiasta kuittailemaan. Lapsellista viihdettähän tämä nettipalstoille kirjoittelu vain on. Ei mitään elämää suurempaa.

Myönnän myös sen, että olen McGrattanin suhteen hiukan "homer", sillä sen verran kaverin otteet jo viime kaudella ihastuttivat...


Mulla on sama tunne Janssen:iä kohtaan! En tiedä mikä siinä on mutta tykkään aina kun pienimies tappelee isojen ukkojen kanssa. Jees mä olen enemmän kuin valmis jättämään tämän kinastelun taakseni. Minä olen itse vaan sellainen luenteeltani, että otan äkkiä pulttia, mutta rauhotun myös todella nopeasti. Embarassed

Viimeisen postauksesi myötä opin arvostaa sun mielipiteitäsi. Smile Tämä oli tässä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
The Bus
Kurinpitäjä


Liittynyt: 07 Hel 2006
Viestejä: 368
Paikkakunta: Lappeenranta

LähetäLähetetty: Sun Huh 23, 2006 3:18 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu eli pistetäänpä runkosarjan päätteeksi uutta listausta.

1.(4.) Georges Laraque: Ei hävinnyt yhtään matsia koko kaudella.
2.(1.) Derek Boogaard: Melko tasaisia vääntöjä Laraquen kanssa. Jos ensi kaudella voittaisi Laraquenkin.
3.(3.) Brian McGrattan: Aktiiviisin tappelija. Tasainen koko kauden läpi.
4.(-) John Erskine: Loppukaudesta vahva. Tappelut rupesivat olemaan hyviä kun vastustajat pysyivät pystyssä. Very Happy
5.(8.) Todd Fedoruk: Aktiivinen ja myös melko tasainen koko kauden läpi.
6.(-) Chris Simon: Veteraani piristyi hieman loppukaudella.
7.(-) Jody Shelley: Hieman epätasainen kausi, mutta kuitenkin ihan hyvä. Hyvä tasainen vääntö Laraquen kanssa.
8.(5) Colton Orr: Alkukaudesta vahva, hiipui hieman loppukaudella. Ehkä siirto Rangersiin ja sitä kautta vähentynyt peliaika vaikutti. Loppukauden kohokohtana Godardin tiputus.
9.(7.) Cam Janssen: Vähän pelejä, mutta paljon tappeluja. Pärjäsi hyvin niin pieneksi tappalijaksi.
10.(2.) Eric Godard Oli alkukaudella hyvä, mutta loppukausi oli melko kauhea.

Erikoismaininnat Mike Richardsille, Vinny Lecavalierille, Barret Jackmanille, Jarome Iginlalle. ja George Parrosille
Erityisnuhtelut Donald Brashearille, Wade Belakille, Tie Domille ja Eric Cairnsille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Per Syy 07, 2012 9:42 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin haloo ! Tämä on keskustelua parhaat tappelijat 2005-2006 ja nyt te kirjoitatte että Juha82;n listat ei kiinnosta ketään mutta tämä lista on saanut PALJON huomiota.
En ole tyhmä ja sokea.
Kyllä minä näen että te dissaatte minua.
En ole hölmö.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> NHL-tappelut Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group