Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Nyrkkiä leukaperiin! -keskustelupalstan säännöt
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Tiedoitukset, palaute ja ehdotukset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vasara
Heavyweight
Heavyweight


Liittynyt: 02 Hel 2005
Viestejä: 10775
Paikkakunta: Nummela City

LähetäLähetetty: Lau Tou 26, 2012 1:27 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näitäkin pitäs näköjään vähän päivittää ja/tai tarkentaa...
_________________
"vittuako joku ministeri tulee kertomaan miten lätkää pelataan?"
-kaveri toisella foorumilla

Nyrkki@Facebook
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Vieras






LähetäLähetetty: Lau Tou 26, 2012 1:40 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minusta asia on itsestäänselvyys eikä tämä ole pätemistä.
Hammer on tehnyt väärin.PISTE.
Työpaikalla se tarkoittaisi varoitusta tai suoraan potkuja.
Mun käytäntö mutta minäpä en olekaan pomo täällä vaan muiden tehtävänä jakaa varoituksia tai olla antamatta mutta omasta mielestäni Hammer on herjannut ja kiusannut minua joten jos hänelle ei tulisi varoitusta niin se olisi todella outoa ja tyhmää.

Ja niistä yksityisistä viesteistä vielä;
en ole varsinaisesti häiriköinyt edes Hammeria vaan ilmoitin yhdessä tai kahdessa viestissä että jätä mut rauhaan tai mä ignooraan sut jos pystyn(mut täällä ei taida pystyä sitä tekemään, blokkaamaan käyttäjää) niin sitten myöhemmin mulla ja Hammerilla alkoi välit parantua ja mm lähetin hänelle ystävällisen yksityisen viestin jossa tein sovintoa ja totesin että hyvä kun olet muuttanut mielesi mua kohtaan ettet herjaa enään.
Hän mm kehaisi minua täällä paikassa että olen loistava käyttäjä mikä on harvinaista.
Tai sitten hän vain vitsaili.
Ei ketään tarvitsisi kuitenkaan aina väheksyä kirjoittajana.
Kyllä mä osaan hommani ihan peruspätevästi ainakin, ihan samalla lailla kuin te muutkin.
En valehtele vaan tämä on totuus.
Takaisin alkuun
Honkanen
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 01 Syy 2006
Viestejä: 2854
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Lau Tou 26, 2012 2:23 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nyrkin säännöistä löytyy myös seuraavanlaiset pykälät ja näitä pykäliä soveltaen huomasin juha sinultakin tulleen "ihan vain parit" sääntöjen vastaiset viestit...

2. Ketjut oikeisiin foorumeihin ja liigatappeluihin oman ohjeensa mukaisesti. Ei mielellään tuplapostauksia, eli ei samaa viestiä eri ketjuihin. Ei peräkkäisiä posteja minuutin välein samaan ketjuun, viestejä voi muokata. Ei viestejä aiheen ohi.

Ensinnäkin jo erityisesti tuo alleviivattu kohta on juhalle täyttä utopiaa, sillä herra ei selvästikkään ole koskaan kuullutkaan "Muokkaa"-napista tai sen olemassa olosta ja tuplapostauksia tulee minkä kerkiää. Esimerkiksi "Nyt soi"-ketjussa on aivan tavallista, että juha on heittänyt ketjuun parin tunnin sisällä kolmekin viestiä, vaikka viestien selkeyttämisellä olisi voinut pistää ne siististi kaikki samaan viestiinkin.. Sitten vielä nämä poimimani viestit..

Juha82 @ TPS-kausiketjussa kirjoitti:
Esimerkkinä voin ottaa sinut kun tulin tänne sivuille niin olit koko ajan mun kimpussa kommenteillasi(mutta viime päivinä et ole kylläkään ollut mua vastaan vaan kiitos siitä että oot muuttanu tyyliäsi mutta nyt taas menee hieman huonompaan suuntaan josta voit syyttää vain itseäsi).
Sitten on Iskumies joka toisinaan hieman vähättelevään sävyyn kommentoi musta kirjoittajana että oisin joku Random vain.
Sitten pari muutakin on kait, mutta Räpylä on ollut paljon enemmän mukava persoona mutta hänkin sanoi hieman vähättelevään sävyyn yhdessä viestissään minusta.
Itse pyrin siihen että kohtelen ihmisiä hyvin kaikkialla, niin netissä kuin koneen ulkopuolella enkä syyllisty koskaan vähättelemiseen, haukkumiseen tai fyysiseen väkivaltaan sillä omistan elämäni hippiydelle enemmän.


Juha82 @ 'Boston, hieno seura'-ketjussa kirjoitti:
Veikkaan että New Jersey voittaa Kannun.


3. Turhien sisällöttömien viestien lähettäminen kielletty, tyyliin "Lostedt on homo" tai "Helge on apina", yleensä myös pelkän yhden hymiön postaaminen on turhaa, vaikkakin joskus oivaltavassa yhteydessä hauskaa. Viestien tahallinen massapostittaminen kielletty.

Ja taas se alleviivattu kohta on se, joka tuottaa suunnatonta vaikeutta...

Juha82 @ NHL-huhut kirjoitti:
Usko Eerikkilä Tampa Bayhin!!


Niin Juha, eli ennen kuin alat aukomaan niin kannattaa yleensä se oma historiakin katsastaa..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras






LähetäLähetetty: Lau Tou 26, 2012 2:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Honkanen kirjoitti:
Nyrkin säännöistä löytyy myös seuraavanlaiset pykälät ja näitä pykäliä soveltaen huomasin juha sinultakin tulleen "ihan vain parit" sääntöjen vastaiset viestit...

2. Ketjut oikeisiin foorumeihin ja liigatappeluihin oman ohjeensa mukaisesti. Ei mielellään tuplapostauksia, eli ei samaa viestiä eri ketjuihin. Ei peräkkäisiä posteja minuutin välein samaan ketjuun, viestejä voi muokata. Ei viestejä aiheen ohi.

Ensinnäkin jo erityisesti tuo alleviivattu kohta on juhalle täyttä utopiaa, sillä herra ei selvästikkään ole koskaan kuullutkaan "Muokkaa"-napista tai sen olemassa olosta ja tuplapostauksia tulee minkä kerkiää. Esimerkiksi "Nyt soi"-ketjussa on aivan tavallista, että juha on heittänyt ketjuun parin tunnin sisällä kolmekin viestiä, vaikka viestien selkeyttämisellä olisi voinut pistää ne siististi kaikki samaan viestiinkin.. Sitten vielä nämä poimimani viestit..

Juha82 @ TPS-kausiketjussa kirjoitti:
Esimerkkinä voin ottaa sinut kun tulin tänne sivuille niin olit koko ajan mun kimpussa kommenteillasi(mutta viime päivinä et ole kylläkään ollut mua vastaan vaan kiitos siitä että oot muuttanu tyyliäsi mutta nyt taas menee hieman huonompaan suuntaan josta voit syyttää vain itseäsi).
Sitten on Iskumies joka toisinaan hieman vähättelevään sävyyn kommentoi musta kirjoittajana että oisin joku Random vain.
Sitten pari muutakin on kait, mutta Räpylä on ollut paljon enemmän mukava persoona mutta hänkin sanoi hieman vähättelevään sävyyn yhdessä viestissään minusta.
Itse pyrin siihen että kohtelen ihmisiä hyvin kaikkialla, niin netissä kuin koneen ulkopuolella enkä syyllisty koskaan vähättelemiseen, haukkumiseen tai fyysiseen väkivaltaan sillä omistan elämäni hippiydelle enemmän.


Juha82 @ 'Boston, hieno seura'-ketjussa kirjoitti:
Veikkaan että New Jersey voittaa Kannun.


3. Turhien sisällöttömien viestien lähettäminen kielletty, tyyliin "Lostedt on homo" tai "Helge on apina", yleensä myös pelkän yhden hymiön postaaminen on turhaa, vaikkakin joskus oivaltavassa yhteydessä hauskaa. Viestien tahallinen massapostittaminen kielletty.

Ja taas se alleviivattu kohta on se, joka tuottaa suunnatonta vaikeutta...

Juha82 @ NHL-huhut kirjoitti:
Usko Eerikkilä Tampa Bayhin!!


Niin Juha, eli ennen kuin alat aukomaan niin kannattaa yleensä se oma historiakin katsastaa..


En ole kylläkään tahallaan massapostittanut.
Ja tuo Usko Eerikkälä kommentointini ajankohta tapahtui silloin kun en ollut vielä lukenut sivujen sääntökirjaa joten ei haittaa minua.
Se oli enemmänkin vitsi mutta sitten jkun kuulin ettei niin saa tehdä niin ymmärsin ja kävin lukemassa eilen sivujen säännöistä.
Tuo peräkkäisten viestien kommentointi tapahtuu vahingossa.
Se on innokkuuttani mutta voisin muokata toki viestiä ja lisätä sinne ne kommentit etten tee uutta kommenttia.

Ja lisään loppuun sen että henkinen kiusaaminen on PALJON VAKAVAMPI asia kuin massapostittaminen tai pellekommentin heittäminen.
Mutta opiksi otin asiasta eli en heitä mitään humoristista pellekommenttia jatkossa ja pyrin siihen että en massapostittaisi.
Takaisin alkuun
GRIM REAPER
Tiki talker


Liittynyt: 18 Maa 2006
Viestejä: 2733

LähetäLähetetty: Lau Tou 26, 2012 4:44 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juha82 kirjoitti:

(mut täällä ei taida pystyä sitä tekemään, blokkaamaan käyttäjää) .


Ei taida pystyä, ikävä kyllä Evil or Very Mad Sad
_________________
"Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Maa Tou 28, 2012 8:46 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

*Mun kohdalla herjaaminen ei pidä paikkaansa eikä massapostittaminen mutta joskus kirjoitukseni menee keskustelussa muuhun asiaan eikä siihen mistä pitäisi keskustella.
Myöskään yksityisiä viestejä en ole lähettänyt hullun lailla eikä niissä ole ollut edes mitään pahaa paitsi alkuaikoina mun piti saarnata hieman Hammerille että jättäisi rauhaan minut.
Usko EErikkälä kommenttini oli huonoin täällä koska ei sovi sivujen sääntöihin.
Enkä väitä olevani oikeassa minkä todistaa eräs kommenttini täällä Yleisurheiluketjussani.
Mielipiteitä on monia.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Tiedoitukset, palaute ja ehdotukset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group