Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Nyrkin oma IRC-kanava avattu
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Tiedoitukset, palaute ja ehdotukset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
The Sinuhe
Gooni


Liittynyt: 19 Huh 2005
Viestejä: 89

LähetäLähetetty: Sun Hel 12, 2006 11:09 am    Viestin aihe: Nyrkin oma IRC-kanava avattu Vastaa lainaamalla viestiä

Tuumasta toimeen, tänä aamuna avasin IRC.netiin Nyrkille oman kanavan. Kanavan nimi on #nyrkki. Tulkaapa ja liittykää linjoille, niin voimme keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä!

Kanavamme säännöt:

1. Älä trollaa. Kaikenlainen provosoiminen, jatkuvat kiroileminen (vittu-sanan käyttö) joka lauseessa on kiellettyä. Näistä tiedät saavasi varmasti ensin kickauksen kanavalta, jonka jälkeen jos ei käytös parane viikon kestävän pelikiellonkanavallemme.

2. Käytä Nyrkkiä Leukaperiin-sivuston nimimerkkiä! Älä varasta kenenkään nickiä, tai saat automaattisen ottelurangaistuksen käytöksestä ja siihen päälle kuukauden pelikiellon.

3. Älä kicki turhaan. Jos harrastat tätä, voit olla varma että luvassa on ainakin viikon pelikielto ja Voice-oikeuksien menetys.

4. Voice-oikeuksia ja pelikiellon syitä voi kysyä yksytyisviestillä Ircissä Sinuhelta ja täällä yskärillä. Muutamille käyttäjille aina heidän saapuessaan automattisesti annettava Voicet (Doull, minä, besser, tohtori4, leuka ja Kaikkonen).

Ei muuta kuin irkkaamaan!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Irc
http://www.mirc.com
_________________
"Kun jääkiekkopelaajat pääsevät ottelussa ensimmäistä kertaa kentälle ja alkavat ensi töikseen hakkaamaan toisiaan, niin mistä urheilulajista oikein on kysymys?"


Viimeinen muokkaaja, The Sinuhe pvm Sun Hel 12, 2006 4:25 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Sun Hel 12, 2006 11:26 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tännekö?
http://www.irc.net/

Mä olen näistä irkkihommista ihan pihalla...

miten tuolla pääsee sinne #nyrkki -kanavalle?
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tohtori4
Liigajyrä


Liittynyt: 03 Jou 2005
Viestejä: 58

LähetäLähetetty: Sun Hel 12, 2006 11:29 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Leuka kirjoitti:
Tännekö?
http://www.irc.net/

Mä olen näistä irkkihommista ihan pihalla...

miten tuolla pääsee sinne #nyrkki -kanavalle?


Ei vaan mene tänne: http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/ircnet/irc.cgi

Laita Nickname kohtaan "Leuka" ja sitten Channel kohtaan "#nyrkki" .

Sitten vain Login nappulaa ja odota, niin pääset kannulle. Tietysti MIRC:llä pääsee paremmin, mutta tuo on sinulle helpoin tie.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaikkonen
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 22 Tam 2005
Viestejä: 1884
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: Sun Hel 12, 2006 12:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://mirc.com/
_________________
Derek BooGaard
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
The Sinuhe
Gooni


Liittynyt: 19 Huh 2005
Viestejä: 89

LähetäLähetetty: Sun Hel 12, 2006 4:10 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tulkaapa kaikki nyt irkkaamaan! Leuka mukaan!
_________________
"Kun jääkiekkopelaajat pääsevät ottelussa ensimmäistä kertaa kentälle ja alkavat ensi töikseen hakkaamaan toisiaan, niin mistä urheilulajista oikein on kysymys?"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
joekkuli
Kurinpitäjä


Liittynyt: 12 Nov 2005
Viestejä: 457

LähetäLähetetty: Maa Hel 13, 2006 3:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kiitoksia Very Happy
EDIT: oisit kyllä voinut quakenettiin tehä mut iha sama
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
joekkuli
Kurinpitäjä


Liittynyt: 12 Nov 2005
Viestejä: 457

LähetäLähetetty: Maa Hel 13, 2006 3:22 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

no emmä pääse ircnettiin ei suostu connectaa Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Doull
Enforcer
Enforcer


Liittynyt: 03 Hel 2005
Viestejä: 3219

LähetäLähetetty: Maa Hel 13, 2006 3:25 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joekkuli kirjoitti:
no emmä pääse ircnettiin ei suostu connectaa Sad


No sehän on http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/ircnet/irc.cgi
Tuolla siksi ei toimi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nezky
Jäädytetty


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 742
Paikkakunta: SaiParanta

LähetäLähetetty: Tor Tam 18, 2007 9:23 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kannu kuopattu?
_________________
Isolla Tussilla..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Vieras






LähetäLähetetty: Per Tam 19, 2007 12:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

viikonloppu taas... otetaanhan humalainen mesechatti taas porukalla Mr. Green
Takaisin alkuun
Taitokiekko #50
Jäädytetty


Liittynyt: 25 Tam 2006
Viestejä: 655
Paikkakunta: Tuuliajolla

LähetäLähetetty: Per Tam 19, 2007 11:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oon juonut kuusi pulloa Smurffi -limppaa ja yli ymmärryksen meneväksi asiaksi koitui tän palstan kellonajat. Weird...#nyrkillä päähän!
_________________
- Mr. Simpson, this procedure could drastically increase your brain power, or it could possibly kill you
- Hmmm... Increase my killing power, eh? I'll DO it!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
d2uce
Heavyweight
Heavyweight


Liittynyt: 15 Elo 2006
Viestejä: 2441
Paikkakunta: Hämeenlinna

LähetäLähetetty: Lau Tam 20, 2007 12:24 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Taitokiekko #50 kirjoitti:
Oon juonut kuusi pulloa Smurffi -limppaa ja yli ymmärryksen meneväksi asiaksi koitui tän palstan kellonajat. Weird...#nyrkillä päähän!


Itse oon ihmetelly pääni sekaisin myös noilla kellonajoilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Lau Tam 20, 2007 12:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

d2uce kirjoitti:
Taitokiekko #50 kirjoitti:
Oon juonut kuusi pulloa Smurffi -limppaa ja yli ymmärryksen meneväksi asiaksi koitui tän palstan kellonajat. Weird...#nyrkillä päähän!


Itse oon ihmetelly pääni sekaisin myös noilla kellonajoilla.

Heh, tätä on ihmetelty ennenkin:
http://www.nyrkkialeukaperiin.com/forum/viewtopic.php?t=750
En mä tiedä, palvelimestahan toi johtuu... tämä palsta on kyllä asetettu GMT +2.00 aikavyöhykkeen mukaan, mutta joku sädetys tähän vissiin vaikuttaa Surprised Teitin pitää laitta foliomyssyt päähän Idea
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras






LähetäLähetetty: Kes Tam 02, 2008 9:20 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Takaisin alkuun
The Ghastly Ghouler
Erotuomari


Liittynyt: 01 Hel 2008
Viestejä: 127
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Lau Hel 02, 2008 1:48 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siis onko tämä kanava olemassa vai ei?
_________________
Love and death
They don't come clean
Crown of thorns
To make you bleed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Tiedoitukset, palaute ja ehdotukset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group