Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vieras
|
Lähetetty: Tor Syy 06, 2012 3:20 pm Viestin aihe: Kunnianosoitus entiselle SM-liigajyrälle, Marko Kivenmäelle |
|
|
Kumarran.
Tilastot ovat vahvat.
Pelannu 2000-luvulla joitain vahvoja kausia.
Pudotuspelitilastot on myös VAHVAT(mm SM-Hopea löytyy kaapista Ässien rivistä ja kysyn tässä että oliko Ässät kovin hyvä joukkue edes tuona vuona sillä muistaisin että Ässät oli suhteellisen nimetön ryhmä mut niinvain Mave johdatti joukkonsa Finaaleihin hienosti).
Tulisieluinen pelimies, mut ei mikhään tappelija.
Ajattelin tehdä topicin kuitenkin vaikka mietin että kannattaako mutta tälle palstalle en ole paljoa topiceja tehnyt, joten siksi uskalsin tehdä tämän.
Lupaan ettei uusia tule tälle palstalle paljoa.
Korkeintaan yksi per kuukausi jos sitäkään.
Ja mielestäni Mave Kivenmäki ansaitsee oman ketjunsa jossa annan todella krediittiä tälle hienolle SM-liigapelaajalle.
Toki parempiakin pelaajia löytyi liigasta mutta kuitenkin oli tärkee mies omilleen(mutta ei montaa muistaakseni).
Hänen kaltaisia suorasanaisia pelaajia myös tarvitaan jotka uskaltavat kritisoida joukkueen kesken aika-ajoin.
Arvostan, koska se osoittaa vaan kyseisessä herrassa munien isouden. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Badazz Enforcer

|
Lähetetty: Tor Syy 06, 2012 4:22 pm Viestin aihe: |
|
|
Tämänkin olisi voinut lisätä jo avattuihin ketjuihin
Lukkoa! _________________ "He was 5-10 but played like he was 6-3. It showed the heart he had." -Wendel Clark |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: Tor Syy 06, 2012 4:31 pm Viestin aihe: |
|
|
Badazz kirjoitti: | Tämänkin olisi voinut lisätä jo avattuihin ketjuihin
Lukkoa! | ehkä mut toisaalta näitä uusia avauksia tällä palstalla ei ole järin paljon.
Vanhat on vanhoja eikä niihin enään kommentoida kovin usein tällä palstalla joten kaipaa hieman jo uutta.
Ja mikset kritisoinu Vasaraa joka teki myös uuden avauksen hiljattain tälle palstalle??
Vai etkö uskalla kun hän on Moderaattori??
Mielestäni tämä on hieno avaus ja kunnianosoitus entisel pelaajal joten ei mitään vikaa kun loin tämän.
Yritin etsiä täältä Ässät palstaa/topicia mutten löytänyt.
Ja kuten sanoin niin en aio tehdä niin paljon topiceja että ne veisi kokonaan vanhat pois. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Badazz Enforcer

|
Lähetetty: Tor Syy 06, 2012 5:22 pm Viestin aihe: |
|
|
Juha82 kirjoitti: |
Ja mikset kritisoinu Vasaraa joka teki myös uuden avauksen hiljattain tälle palstalle??
Vai etkö uskalla kun hän on Moderaattori??
|
Ensinnäkin tottakai uskallan kritisoida vaikkapa Vasaran kirjoituksia, jos sellaiseen on aihetta. Vasara on kuitenkin palstalegenda ja sinä olet tulokas.
Toisekseen mitä tekemistä Kivenmäellä on tämän palstan kanssa? Avaatko ketjut myös Mikko Mäkelälle, Petri Skrikolle ja Ari Haanpäälle?
Nyt järkeä siihen touhuun Juha. _________________ "He was 5-10 but played like he was 6-3. It showed the heart he had." -Wendel Clark |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: Tor Syy 06, 2012 6:01 pm Viestin aihe: |
|
|
Ensinnäkin kamu; en ole tehnyt uusia ketjunavauksia liian paljon tälle palstalle.
Toiseksi; jo on ihme jos ei tällainen aihe kelpaa teille uutena yksittäisenä aiheena tällä palstalla.
Kolmantena; Minun oma Juha-ketju ei kerää juuri yhtään kommentteja joten se on tavallaan turha ketju koska kaikki siellä käyty keskustelu on ollut lähinnä yksinpuhelua.
Neljäntenä; minä ymmärrän että osa aiheistani ei kiinnosta pätkääkään teitä mutta se on varma että esim tämä ja jotkut muut ketjut ovat tarpeeksi hyviä ketjunavauksia ihan yksittäisenäkin näillä sivuilla.
Olen siitä satavarma.
Ja ihmettelen sitä hieman kun täällä ei saa luoda uusia ketjuja sillä haluaisin että te muutkin loisitte uusia ketjuja paljon koska se piristäisi tätä sivua ja toisi lisää elämää.
Ja loppuun haluan sanoa;
Jos tein selvän virheen luomalla uuden turhan ketjun tässä näin koska jos tämä olisi voitu kommentoida esim jossain muualla niin ymmärrän ehkä jos täällä on esim Porin Ässille tarkoitettu ketju mut en löytänyt mistään sellaista joten siksi tein tämän ja tajuan sen että kukaan ei halua lukea mun omaa Juha-ketjuani kun ei kukaan siellä kirjoittelekaan mun kanssa paitsi aniharvoin jos koskaan.
On tämä nyt kauhia synti kun tein uuden ketjunavauksen koska enhän mä tälle palstalle ole simona=hirveenä niitä uusia tehnyt.
Vasara on sivujen Moderaattori ja hän taitaa olla hieman armeliaampi mulle näissä, mut en osaa sanoa.
Ainakin hän sanoi mulle yhdessä keskustelupaikassa että voit Juha luoda uuden ketjun tästä aiheesta tai keskustelette siellä Philadelphia palstalla.
Joten... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
the hammer Legenda

|
Lähetetty: Per Syy 07, 2012 1:01 pm Viestin aihe: |
|
|
Badazz kirjoitti: | Avaatko ketjut myös Mikko Mäkelälle, Petri Skrikolle ja Ari Haanpäälle? |
Aria ei saa dissata, Ari ansaitsisi oman ketjun  _________________ "Screw you guys... I'm going home!" |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: Per Syy 07, 2012 1:26 pm Viestin aihe: |
|
|
Hammer voi painua vittuun mun puolesta.
En enään lue kommenttejasi enkä Honkasenkaan enkä Kaikkosen. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
the hammer Legenda

|
Lähetetty: Per Syy 07, 2012 1:29 pm Viestin aihe: |
|
|
Juha82 kirjoitti: | Hammer voi painua vittuun mun puolesta.
En enään lue kommenttejasi enkä Honkasenkaan enkä Kaikkosen. |
Nice one  _________________ "Screw you guys... I'm going home!" |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Badazz Enforcer

|
Lähetetty: Per Syy 07, 2012 3:34 pm Viestin aihe: |
|
|
the hammer kirjoitti: | Badazz kirjoitti: | Avaatko ketjut myös Mikko Mäkelälle, Petri Skrikolle ja Ari Haanpäälle? |
Aria ei saa dissata, Ari ansaitsisi oman ketjun  |
Laitoin vaan 3 ensimmäisenä mieleentullutta nimeä.  _________________ "He was 5-10 but played like he was 6-3. It showed the heart he had." -Wendel Clark |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Pugilisti Enforcer

Liittynyt: 27 Hei 2007 Viestejä: 6038 Paikkakunta: Asterixin kylä
|
Lähetetty: Per Syy 07, 2012 7:47 pm Viestin aihe: |
|
|
Juha82 kirjoitti: | Badazz kirjoitti: | Tämänkin olisi voinut lisätä jo avattuihin ketjuihin
Lukkoa! | ehkä mut toisaalta näitä uusia avauksia tällä palstalla ei ole järin paljon. |
Että mitä?!
Olen loman tarpeessa. _________________ ”Muistan vieläkin sen tunteen, kun Laraque luisteli jäähyaition ohi ja sanoi möreällä äänellä: Sammy, you’re fucking dead. Silloin tiesin, että nyt en voi enää perääntyä.” |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|