Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Ahas...

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Tiedoitukset, palaute ja ehdotukset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Smierc
Legenda


Liittynyt: 16 Tam 2006
Viestejä: 1309
Paikkakunta: Pohjois-Norja

LähetäLähetetty: Maa Tam 16, 2006 7:32 pm    Viestin aihe: Ahas... Vastaa lainaamalla viestiä

Heheh, ei toiminut näköjään nuo erikoismerkit kirjainten päällä, ja tuli vähän omalaatuinen käyttäjänimi. Jos mahdollisuus vaihtaa sieltä jostain käsin, niin olisi suotavaa.

Kiitos.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Maa Tam 16, 2006 7:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hahahaha, no miksikä se pitäisi vaihtaa?
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Smierc
Legenda


Liittynyt: 16 Tam 2006
Viestejä: 1309
Paikkakunta: Pohjois-Norja

LähetäLähetetty: Maa Tam 16, 2006 7:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No ei se kyllä loppujen lopuksi haittaa... Äh, antaa olla vaan. Ei aina tarvi saman kaavan mukaan mennä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Maa Tam 16, 2006 10:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei vittu kyllä tuo on sellainen sotku, että joksikin se pitää muuttaa Very Happy
Jos et itse kerro minkä haluat, muokkaan sen itse... Mr. Green

Ajattelin vaikka "kukkahattu" tai "hamemies" Wink
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Smierc
Legenda


Liittynyt: 16 Tam 2006
Viestejä: 1309
Paikkakunta: Pohjois-Norja

LähetäLähetetty: Maa Tam 16, 2006 10:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitäs nyt... Juurihan minä siihen itse aloin tottua Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Smierc
Legenda


Liittynyt: 16 Tam 2006
Viestejä: 1309
Paikkakunta: Pohjois-Norja

LähetäLähetetty: Maa Tam 16, 2006 11:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Śmierć kirjoitti:
Mitäs nyt... Juurihan minä siihen itse aloin tottua Very Happy


Lainauksissa toimii tämä nimimerkki ihan kunnolla Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Maa Tam 16, 2006 11:12 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kappas joo... pugi tässä boardisoftassa. Duoda duoda, toi ois kyllä varmaan helppo korjata jos jaksaisi alkaa säätämään.

Mutta voi olla, että en jaksa Razz
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Smierc
Legenda


Liittynyt: 16 Tam 2006
Viestejä: 1309
Paikkakunta: Pohjois-Norja

LähetäLähetetty: Tii Tam 17, 2006 11:08 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Leuka kirjoitti:
Kappas joo... pugi tässä boardisoftassa. Duoda duoda, toi ois kyllä varmaan helppo korjata jos jaksaisi alkaa säätämään.

Mutta voi olla, että en jaksa Razz


Heh, näköjään vaihdot sen normaaliksi Smile Nyt on ihan hyvä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
olli
Gooni


Liittynyt: 28 Tou 2005
Viestejä: 108
Paikkakunta: Tuusula

LähetäLähetetty: Tii Huh 18, 2006 8:20 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yritin aikoinaan saada nimimerkikseni "olli" mutta onnistuin jotenkin kirjoittamaan väärin...Voisiko Leuka vaihtaa?? Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leuka
Kulttuuriministeri evp.


Liittynyt: 21 Tam 2005
Viestejä: 3588

LähetäLähetetty: Tii Huh 18, 2006 9:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

illi kirjoitti:
Yritin aikoinaan saada nimimerkikseni "olli" mutta onnistuin jotenkin kirjoittamaan väärin...Voisiko Leuka vaihtaa?? Very Happy


Ei jumalauta Very Happy No vaihdetaan, kunhan nämä vaihdokset ei tavaksi tule.

Mitä tästä opimme "don't drink & post" Wink
_________________
Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
olli
Gooni


Liittynyt: 28 Tou 2005
Viestejä: 108
Paikkakunta: Tuusula

LähetäLähetetty: Kes Huh 19, 2006 9:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Very Happy
Kiitoksia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kukkahattu
Erotuomaritarkkailija


Liittynyt: 04 Lok 2006
Viestejä: 256

LähetäLähetetty: Per Maa 23, 2007 5:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Leuka kirjoitti:
Jos et itse kerro minkä haluat, muokkaan sen itse... Mr. Green Ajattelin vaikka "kukkahattu" tai "hamemies" Wink

Mä näköjään "varastanut" melkein Smiercin nickin Mr. Green
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Tiedoitukset, palaute ja ehdotukset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group