Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Räpylä Enforcer

Liittynyt: 06 Maa 2006 Viestejä: 1657 Paikkakunta: Henkisesti porilainen
|
Lähetetty: Tor Maa 08, 2007 3:57 pm Viestin aihe: SM-liigan suurimpien rintojen metsätys |
|
|
Joo eli tähä ettitään Sm-liigan suurimmat rinnat. Haku tapahtuu joukkueitten chirleadereitten joukosta, eikä näin Jortikkaa lasketa mukaan.
Cherleadearin pitää olla jonkun Sm-liigan joukkueen hommissa, itse palaan asitioille kun seuraavan kerran ilmestyn tai vaihtoehtoisesti jos löytyy inspiraatiota. Moikka <3 _________________ "Täytyy jättää vastaamatta tähän ketjuun.." -kukkahattu- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Korkki2 Erotuomaritarkkailija
|
Lähetetty: Tor Maa 08, 2007 4:55 pm Viestin aihe: |
|
|
Pitkälti veikkaisin että menee sen toisen punapaitaisen joukkueen tsiirliidereille. Ainakin pari kautta sitten siellä oli parikin D-kupit omaavaa tyttöstä mukana. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Berube#17 Valmentaja
|
Lähetetty: Tor Maa 08, 2007 4:58 pm Viestin aihe: |
|
|
Mä oon kyl pannut niitä kaikkia,mut eihän sitä voi enää muistaa minkä kokoset kelläkin oli.. _________________ -Ensin lyön mä,sit lyö kirkonkellot- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Smierc Legenda

Liittynyt: 16 Tam 2006 Viestejä: 1309 Paikkakunta: Pohjois-Norja
|
Lähetetty: Tor Maa 08, 2007 6:40 pm Viestin aihe: |
|
|
Itse en oo "törmännyt" kuin muutamaan. _________________ "Brian Giontalla on kokoa vain 140 senttiä"
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Leuka Kulttuuriministeri evp.

|
Lähetetty: Tor Maa 08, 2007 10:46 pm Viestin aihe: |
|
|
Aaaaah, tissit mainittu!
 _________________ Syyttäjän näyttö jääkiekkoilijaa vastaan perustuu lähinnä viime vuoden keväällä otettuun valokuvaan, jossa jääkiekkoilijalla on vaalea nokare sieraimessa.
- STT |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
kukkahattu Erotuomaritarkkailija

|
Lähetetty: Sun Maa 11, 2007 6:39 pm Viestin aihe: |
|
|
edit.
Viimeinen muokkaaja, kukkahattu pvm Tii Maa 13, 2007 7:39 am, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
GRIM REAPER Tiki talker

|
Lähetetty: Sun Maa 11, 2007 7:03 pm Viestin aihe: |
|
|
Leuka kirjoitti: | Aaaaah, tissit mainittu!
 |
Täytyy myöntää että on kyllä aika herkullinen/täydellinen tisuliini siinä. _________________ "Toivottavasti poliisit pysyvät pois kaukalosta. Me pystymme hoitamaan poliisin hommat itse."
-Matt Nickerson- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
-32°C Liigajyrä

|
Lähetetty: Maa Maa 12, 2007 9:12 pm Viestin aihe: |
|
|
Itse fanitan kiinteempiä ja terhakoita katseenkääntäjiä. Ei siis voi kun ihmetellä, että valioyksilöt omannut Paris Hilton valmistutti omistaan ilmalaivat:
 _________________ 1. Minä olen Pentti, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Nezky Jäädytetty

|
Lähetetty: Maa Maa 12, 2007 11:09 pm Viestin aihe: |
|
|
No nyt on Hiltonillakin syytä käyttää rintaliivejä... _________________ Isolla Tussilla.. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Luu5 Liigajyrä

|
Lähetetty: Maa Maa 19, 2007 12:59 pm Viestin aihe: |
|
|
GRIM REAPER kirjoitti: | Leuka kirjoitti: | Aaaaah, tissit mainittu!
 |
Täytyy myöntää että on kyllä aika herkullinen/täydellinen tisuliini siinä. |
No huh huh.
Kaikkea muuta. Turhan isot rinnat on ehdoton turn off.. _________________ What a haymaker!! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
d2uce Heavyweight

Liittynyt: 15 Elo 2006 Viestejä: 2441 Paikkakunta: Hämeenlinna
|
Lähetetty: Maa Maa 19, 2007 3:49 pm Viestin aihe: |
|
|
Luu5 kirjoitti: |
No huh huh.
Kaikkea muuta. Turhan isot rinnat on ehdoton turn off.. |
Homostelut privana. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
kukkahattu Erotuomaritarkkailija

|
Lähetetty: Maa Maa 19, 2007 4:07 pm Viestin aihe: |
|
|
-32°C kirjoitti: | Itse fanitan kiinteempiä ja terhakoita katseenkääntäjiä. Ei siis voi kun ihmetellä, että valioyksilöt omannut Paris Hilton valmistutti omistaan ilmalaivat: | Mikä SM-Liiga joukkue on saanut Paris Hiltonin cheerleaderikseen? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
neukku77 Erotuomari

|
Lähetetty: Maa Maa 19, 2007 4:36 pm Viestin aihe: |
|
|
kukkahattu kirjoitti: | -32°C kirjoitti: | Itse fanitan kiinteempiä ja terhakoita katseenkääntäjiä. Ei siis voi kun ihmetellä, että valioyksilöt omannut Paris Hilton valmistutti omistaan ilmalaivat: | Mikä SM-Liiga joukkue on saanut Paris Hiltonin cheerleaderikseen? |
Ässät. Etkö ole kuullut asiasta vielä? Ässäthän korotti budjettiaansa sen takia, että saisivat Paris Hiltonin mukana lisää katsojia halliin  _________________ "They shoot, they score. They shoot, they score. They shoot, they score. It was like magic."
-Aleksandr Ovetshkin Buffalo Sabresin tehtyä kuusi maalia yhdeksällä laukauksella Washingtonia vastaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Hietanen17 Tiki talker

|
Lähetetty: Maa Maa 19, 2007 4:38 pm Viestin aihe: |
|
|
neukku77 kirjoitti: | kukkahattu kirjoitti: | -32°C kirjoitti: | Itse fanitan kiinteempiä ja terhakoita katseenkääntäjiä. Ei siis voi kun ihmetellä, että valioyksilöt omannut Paris Hilton valmistutti omistaan ilmalaivat: | Mikä SM-Liiga joukkue on saanut Paris Hiltonin cheerleaderikseen? |
Ässät. Etkö ole kuullut asiasta vielä? Ässäthän korotti budjettiaansa sen takia, että saisivat Paris Hiltonin mukana lisää katsojia halliin  |
No eihän tommonen Porilaisia kiinnosta, Teuvo Loman oisi voinut saada katsojaluvut edes pieneen nousuun. _________________ R.I.P SM-liiga 1975 - 2012.
Leijonien kannabiskohusta toisella palstalla:
"Änäriä väännetään silmät punaisina kohta muustakin kuin ruudun tuijotuksesta ja pukkarissa tuoksuu muukin makea kuin hikipaska ja persehiki." |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Smierc Legenda

Liittynyt: 16 Tam 2006 Viestejä: 1309 Paikkakunta: Pohjois-Norja
|
Lähetetty: Maa Maa 19, 2007 4:41 pm Viestin aihe: |
|
|
Hietanen17 kirjoitti: | neukku77 kirjoitti: | kukkahattu kirjoitti: | Mikä SM-Liiga joukkue on saanut Paris Hiltonin cheerleaderikseen? |
Ässät. Etkö ole kuullut asiasta vielä? Ässäthän korotti budjettiaansa sen takia, että saisivat Paris Hiltonin mukana lisää katsojia halliin  |
No eihän tommonen Porilaisia kiinnosta, Teuvo Loman oisi voinut saada katsojaluvut edes pieneen nousuun. |
Juuh, että tuollainen fantasia hämeenlinnassa tällä hetkellä menossa... ihan oikeesti, ei teilläkään hyvin mee. _________________ "Brian Giontalla on kokoa vain 140 senttiä"
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|