Nyrkkiä leukaperiin! Nyrkkiä leukaperiin!
Lätkätappelut @ nyrkkialeukaperiin.com

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Pelaako teistä kukaan jääkiekkoa joukkueessa?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Yleinen lätkäkeskustelu, siirrot, huhut jne.
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Badazz
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Tii Tam 17, 2006 12:40 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Patrik Lostedt 61# kirjoitti:
Badazz kirjoitti:

Jonkunluokan hanskaajan voisi, joku 7.divari saada minusta tehtyä, kun mittaa miehellä on: 183 cm 114 kg ja voimaa johtuen punttisaliharrastuksesta: Penkki 140 kg (ei siis lätkänpelaajien runkkupenkki vaan sotilaspenkkityylillä ja pysätysrinnalla) maastaveto 220 kg ja jalkakyykky 190 kg. Kai tuosta jotain voisi kehittää Evil or Very Mad

Jalkakyykyssä ja prässissä et pärjää Wink

Tai no en kyl tiiä mitä nykyään kyykyssä menis kun prässiä tehny viimeset 3 kuukautta (4'380 kg), Very Happy

Mun prässi maksimi oli joskus ajat sitten reilu 600 kg. Ihan ok tulos siihen nähden, että punttisalilla oon käynyt noin 10 kertaa 26 vuoden aikana?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaikkonen
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Tii Tam 17, 2006 4:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joo ja mun mummo nosti 85 penkist tänä talvena olin todistamas!!! Cool
voppi
Erotuomari

LähetäLähetetty: Tii Tam 17, 2006 5:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pelaan b-junnuis 3 divari.

2000-2001 5+3 125 min
2001-2002 11+1 147 min
2002-2003 2+1 195 min
*2003-2004 0+1 250 min
2004-2005 2+7 121 min
2005-2006 2+2 112 ja pelejä jäljel

Kaksi joukkuetta,kiekkoreippaasta erotettiin.

huomio:olen treenannut Jani Honkasenkaa,viime kaudella,lähen jenkkeihin pelaa 2 vuoden päästä.jonnekkin opistoseuraan.
besser
Jäädytetty

LähetäLähetetty: Tii Tam 17, 2006 7:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

voppi kirjoitti:

Jaahas. Mikä joukkue täälä hetkellä?
Takaisin alkuun
Kaikkonen
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Tii Tam 17, 2006 7:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TPS B3

8 0+5 62pim tällä kaudella tähä mennes.
voppi
Erotuomari

LähetäLähetetty: Tii Tam 17, 2006 8:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

besser kirjoitti:
voppi kirjoitti:

Jaahas. Mikä joukkue täälä hetkellä?
Nastolan Naski ja sit menin hekiin.ja nyt taas reippaas.
Badazz
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Tii Tam 17, 2006 10:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikkonen kirjoitti:
joo ja mun mummo nosti 85 penkist tänä talvena olin todistamas!!! Cool

Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Patrik Lostedt 61#
Gooni

LähetäLähetetty: Kes Tam 18, 2006 9:39 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Badazz kirjoitti:
Badazz kirjoitti:

Jonkunluokan hanskaajan voisi, joku 7.divari saada minusta tehtyä, kun mittaa miehellä on: 183 cm 114 kg ja voimaa johtuen punttisaliharrastuksesta: Penkki 140 kg (ei siis lätkänpelaajien runkkupenkki vaan sotilaspenkkityylillä ja pysätysrinnalla) maastaveto 220 kg ja jalkakyykky 190 kg. Kai tuosta jotain voisi kehittää Evil or Very Mad

Jalkakyykyssä ja prässissä et pärjää Wink

Tai no en kyl tiiä mitä nykyään kyykyssä menis kun prässiä tehny viimeset 3 kuukautta (4'380 kg), Very Happy

Mun prässi maksimi oli joskus ajat sitten reilu 600 kg. Ihan ok tulos siihen nähden, että punttisalilla oon käynyt noin 10 kertaa 26 vuoden aikana?

No niin prässitekniikoita on monenlaisia, jos sen tekee ihan alasasti niinkuin minä niin toi 600 kg on harvassa 5 vuottakin salilla käynneiltä Shocked
Badazz
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Kes Tam 18, 2006 9:57 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No niin alas kun se kelkka menee.
Takaisin alkuun
Patrik Lostedt 61#
Gooni

LähetäLähetetty: Kes Tam 18, 2006 10:09 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

oikein tehtynä prässissä polvien pitäisi hipaista rintaa.
Vasara
Heavyweight
Heavyweight

LähetäLähetetty: Per Tam 20, 2006 8:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On tullut pelattua 9 vuotta junnukiekkoa NuPS Hockeyssä. Tehot harjoitusottelut mukaanluettuna 17+25. Rangaistuminuutteja kertyikin sitten hieman enemmän. Lopetin pelaamisen kun aloitin lukion. Vuoden tauon jälkeen puoli kautta höntsäsin harrastekiekko LoKV:ssa. Ensi kaudella saatan aloittaa pelaamisen uudelleen...

Nyrkki@Facebook
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Animal
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Lau Tam 21, 2006 3:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

voppi kirjoitti:

huomio:olen treenannut Jani Honkasenkaa,viime kaudella,lähen jenkkeihin pelaa 2 vuoden päästä.jonnekkin opistoseuraan.

huomio:olen tanssinut Sami Heleniuksenkaa tampereen onnelassa pöydällä,viime kaudella,lähen tänä iltana ryyppäämään.en tosin tampereelle.

...kumpi puhuu totta?
Animal
Enforcer
Enforcer

LähetäLähetetty: Lau Tam 21, 2006 3:05 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itseä kyllä kiinnostaisi kovastikkin aloittaa näin vanhalla iällä (19-vuotta) lätkä, kun on niin kovin hurahtanut tähän hommaan, mutta kun ei koskaan ole missään pelannut ja oli aina koulun liikuntatunneillakin se pelle, ketä ei edes osannut luistella kunnolla. -clip-

Ainoa virka mihin voisin ehkä sopiakkin olisi aikalailla samanlainen kun itse herrä patrik lostedtilla.

Jonkunluokan hanskaajan voisi, joku 7.divari saada minusta tehtyä, kun mittaa miehellä on: 183 cm 114 kg ja voimaa johtuen punttisaliharrastuksesta

Löytyykö yhtään lätkäkamoja?
Bob #24
Liigajyrä

LähetäLähetetty: Lau Tam 21, 2006 3:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No varmasti joku ottaa haasteen kun haastat kunnolla ja kaverin jonka tiedät lähtevän. Yleensä vastustajan isoimmat kyllä lähtevät, kunhan joku haastaa ne.

Itse pelasin A-junnujen SM:ää jonka jälkeen 2divaria ja rullalätkän SM-liigaa. En ole voittanut jäähypörssiä joka vuosi mutta useasti
kuitenkin. Very Happy
Takaisin alkuun
Nickerson#50
Kurinpitäjä

LähetäLähetetty: Lau Tam 21, 2006 5:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pelaan C-junioreissa IV-divisioonassa. Tehopisteitä ei ole vielä tullut mut kai se siitä aukeaa kun tulee kokemusta vähän Smile. Aloitin vasta viimekauden puolessa välissä. Eri joukkueessa missä tällä hetkellä pelaan...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Nyrkkiä leukaperiin! Foorumin päävalikko -> Yleinen lätkäkeskustelu, siirrot, huhut jne. Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Seuraava
Sivu 2 Yht. 15

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa